Przygotowanie projektu, skład, druk oraz dostawa katalogu informacyjno promocyjnego wraz z ulotkami i plakatami na temat molo spacerowego w Kołobrzegu i jego historii; wykonanie gadżetów promujących wydarzenie Resume molo w ramach projektu pn. Rewitalizacja molo spacerowego w Kołobrzegu w ramach zadania nr 4 Promocja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 (IZ RPO WZ)

Publication date 2015-07-10
End date 2015-07-21 12:30:00
Instytucja Urząd Miasta Kołobrzeg
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 172798 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 798225007, 798230009, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie projektu, skład, druk oraz dostawa katalogu informacyjno- promocyjnego wraz z ulotkami i plakatami na temat molo spacerowego w Kołobrzegu i jego historii; wykonanie gadżetów promujących wydarzenie Resume molo w ramach projektu pn. Rewitalizacja molo spacerowego w Kołobrzegu w ramach zadania nr 4 Promocja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 (IZ RPO WZ).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miasta Kołobrzeg
Ulica ul. Ratuszowa 13
Nr domu 13
Miejscowosc Kołobrzeg
Kod poczt 78-100
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 094 3551580
Fax (094) 352 37 69
Internet www.kolobrzeg.pl
Regon 00052385000000
E mail przetargi@um.kolobrzeg.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 29/08/2015
Wadium 1.Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości: 700,00 zł (słownie zł: siedemset złotych 00/100). 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału X SIWZ i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: PKO Bank Polski S.A. nr 25 1020 2791 0000 7502 0228 1632 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na: Przygotowanie projektu, skład, druk oraz dostawa katalogu informacyjno- promocyjnego wraz z ulotkami i plakatami na temat molo spacerowego w Kołobrzegu i jego historii. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu otwarcia ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. Zaświadczenie o wpłacie należy załączyć do oferty. 4.Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiedni dokument - oryginał, należy wpiąć do oferty oddzielnie np. w koszulce natomiast kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wiedza Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje główne usługi. Na ich potwierdzenie przedłoży dokument potwierdzający wykonanie lub wykonywanie należycie co najmniej 1 usługi tj. przygotowanie projektu, skład, druk katalogu informacyjno - promocyjnego oraz materiałów drukowanych takich jak ulotki, plakaty, banery o wartości co najmniej 20.000,000 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje złożonego załącznika nr 4 do SIWZ oraz dołączonych dokumentów potwierdzających wykonanie lub wykonywanie co najmniej 1 usługi.
Potencjal Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Należy przedłożyć wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ. 2. Należy przedłożyć dowód wniesienia wadium. 3. Należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ. 4. Należy przedłożyć wypełniony i podpisany Formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ. 5.Projekty w formie pdf ( odrębnie dla każdego artykułu) załączone do oferty na płycie CD lub pendrive oraz wydrukowane na stronie A4 ( projekt każdego produktu na 1 stronie). W przypadku produktów wskazanych w części III ( OPZ) pkt 1-4 należy przedstawić: katalog - projekt okładki (pierwsza strona) ulotka - 1 stronę, cały projekt plakatu oraz banneru, w przypadku produktów wskazanych w części III ( OPZ) pkt 5-10 należy przedstawić: cały projekt nadruku z zastosowaniem logo dla wszystkich wymienionych artykułów reklamowych w formie wydruku
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Efekt wizualny
Kryt 2p 20
Spec www http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=1416 (BIP)
Spec war Biuro Prezydenta Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78 - 100 Kołobrzeg
Data skl 21/07/2015
Godz skl 12:30
Miejsce Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 1 3, 78 - 100 Kołobrzeg (pokój nr 104, I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1.Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. Rewitalizacja molo spacerowego w Kołobrzegu w ramach zadania nr 4 Promocja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 (IZ RPO WZ). 2. Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Biurze Prezydenta Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 13, tel. (94) 35-51-507 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl .Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Marta Ostapiec - Główny Specjalista ds. promocji, tel. 94 35 513 20, e-mail: m.ostapiec@um.kolobrzeg.pl lub Aleksandra Burda - Podinspektor ds. promocji, tel. 94 35 515 07, e-mail: a.burda@um.kolobrzeg.pl. Koszt specyfikacji wynosi 2,00 zł (słownie: dwa złote 00/100). Należność należy wpłacać gotówką w punkcie kasowym w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO Bank Polski S.A. Nr 22 1020 2791 0000 7402 0228 1541. 3.Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)