Dostawa i montaż foteli teatralno-widowiskowych w Miejskim Ośrodku Kultury w Piastowie celem poprawy warunków prowadzenia działalności filmowej.
Publication date | 2015-07-10 |
End date | 2015-07-20 15:00:00 |
Instytucja | Miejski Ośrodek Kultury |
Miejscowość | Piastów |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 173170 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391112005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa i montaż 195 sztuk foteli teatralno-widowiskowych. 1.FOTEL TEATRALNO - WIDOWISKOWY Wymiary fotela: Wysokość: 90-95 cm Szerokość w osi podłokietników: 52-54 cm Głębokość fotela po złożeniu: 45-48 cm Konstrukcja nośna fotela - noga: wykonana z litego drewna bukowego o grubości min. 40 mm, o kształcie zbliżonym do tego na rysunku stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Konstrukcja zostanie zabarwiona kolorem ustalonym z Zamawiającym. Siedzisko: profilowane w dwóch płaszczyznach horyzontalnie i wertykalnie o grubości min. 140 mm (niecka z wyprofilowaniem krawędzi siedziska ku dołowi) - wykonane metodą wtryskową z wysokogatunkowej, trudnozapalnej pianki PU (nie dopuszcza się użycia pianek ciętych z bloku); gęstość pianek 50-60 kg/m3; wewnątrz pianek - zatopione metalowe stelaże stanowiące element nośny konstrukcji zapewniające wytrzymałość i odporność na odkształcenia; zawiasy zatapiane w piance siedziska. Oparcie: profilowane kubełkowe (gięte horyzontalnie) o grubości min. 70 mm w części lędźwiowej i min. 35 mm w części górnej oparcia, wykonane z wysokogatunkowej trudnozapalnej pianki PU z zatapianymi wewnątrz metalowymi stelażami; gęstość pianek 50-60 kg/m3 (nie dopuszcza się użycia pianek ciętych z bloku). Tapicerka: dzianina trudno-zapalna 100% poliester: -gramatura min. 190 g/m2 -ścieralność min. 30000 cykli; Wymagana bariera ogniowa pomiędzy dzianiną a pianką oparcia i siedziska; referencyjny kolor dzianiny - do ustalenia z Zamawiającym. Podłokietniki: profilowane, wykonane z litego drewna bukowego, zostaną zabarwione kolorem ustalonym z Zamawiającym, pomalowane lakierem poliuretanowym; przednia część podłokietnika jest wysunięta do przodu poza nogę - konstrukcje nośną fotela i skierowana ku dołowi. Osłona oparcia: profilowana (kubełkowa)(gięta horyzontalnie) sklejka bukowa barwiona wg kolorystyki (palisander), grubość min. 10 mm; malowana lakierem poliuretanowym. Osłona siedziska: sfrezowana na krawędziach sklejka bukowa, zostanie zabarwiona kolorem ustalonym z Zamawiającym; grubość min. 14 mm; malowana lakierem poliuretanowym; profilowana w dwóch płaszczyznach horyzontalnie i wertykalnie (niecka z wyprofilowaniem krawędzi siedziska ku dołowi). Ze względu na komfort, estetykę i bezpieczeństwo użytkowników nie dopuszcza się osłon siedziska o krawędziach ostrych/nie sfrezowanych. Mechanizm uchylny siedziska: grawitacyjny; możliwość wymiany siedziska bez potrzeby rozkręcania pozostałych elementów fotela. Elementy mocujące składane siedzisko: wykonane z tworzywa - poliamidu, przykręcane do nogi - konstrukcji nośnej na 4 śruby (ze względu na wytrzymałość). Numeracja foteli: haft komputerowy. Numeracja rzędów: do ustalenia z Zamawiającym. 2.MONTAŻ Fotele zostaną dostarczone i zamontowane przez wykonawcę własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność, na adres Zamawiającego w terminie wcześniej uzgodnionym z Zamawiającym a wynikającym z podpisanej umowy. Fotele będą montowane w systemie jeden podłokietnik w fotelach w zestawie, skrajne fotele zakończone podłokietnikiem. Ilość rzędów i foteli w zestawie do ustalenia, zgodnie z wymiarami widowni, normami przeciwpożarowymi i normami bezpieczeństwa. 3.DODATKOWE WYMAGANIA: a)rozkład i sposób zamontowania foteli musi spełniać wymogi aktualnych przepisów i norm, a w szczególności § 261 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. nr 75 z 2002r., poz. 690 z późniejszymi zmianami), b)fotele powinny być dopuszczone do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, c)wraz z ofertą należy dostarczyć jedną sztukę oferowanego modelu fotela zgodnego z SIWZ, d)wraz z fotelem należy dostarczyć karty katalogowe oferowanego modelu fotela i wzornik kolorystyki tapicerki zastosowanej w oferowanym modelu (oryginalne drukowane karty katalogowe- nie dopuszcza się kart drukowanych za pomocą programów komputerowych w których można nanosić dowolne zmiany np. Word, Excel, PowerPoint etc.). 4.WYMAGANE PRZY SKŁADANIU OFERTY ZAŁĄCZONE ATESTY I CERTYFIKATY: a)Atest (sprawozdanie) z badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, wg PN-EN 12727:2004, b)Atest (sprawozdanie) z badań zapalności mebli tapicerowanych wg PN-EN 1021-1: 2014, PN-EN 1021-2:2014, c)Atest (sprawozdanie) z badań lotnych toksycznych produktów spalania materiałów dla zestawu tapicerskiego wg PN-B-02855:1988, d)Atest higieniczny - wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny, e)Badania akustyczne oferowanych foteli: wg normy PN-EN ISO 354:2005 dla foteli teatralno-widowiskowych, umożliwiający identyfikację z oferowanym fotelem, f)Atest (sprawozdanie) z badań wytrzymałościowych w zakresie odporności na odkształcanie pianki, wg PN-EN 12727:2004 ( minimum 200.000 cykli). |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Miejski Ośrodek Kultury |
Ulica | ul. Warszawska 24 |
Nr domu | 24 |
Miejscowosc | Piastów |
Kod poczt | 05-820 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 22 723 65 50 |
Fax | 22 723 65 50 |
Internet | http://www.mokpiastow.pl |
Regon | 00028555700000 |
E mail | mokpiastow@wp.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Miejski Ośrodek Kultury |
Rodzaj zam inny | Miejski Ośrodek Kultury |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 70 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. |
Wiedza | Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj.: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie i montażu foteli teatralno-widowiskowych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 250.000 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każde. - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wszystkie wykonane przez niego dostawy, tj. o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł brutto każda zostały wykonane należycie. Za najważniejsze dostawy Zamawiający uznaje dostawy o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł brutto każda. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. |
Potencjal | Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. |
Zdolne | Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. |
Sytuacja | Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Dok potw 2 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, 2) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, 3) zmiany rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej - w uzasadnionych przypadkach (np. spowodowanych wadami dokumentacji projektowej), gdy realizacja zadania według dokumentacji projektowej powodowałaby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy, byłaby niemożliwa lub gdy zaistniałaby, z przyczyn wynikających z dokumentacji projektowej, konieczność wstrzymania prowadzonych przez Wykonawcę dostaw; dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do pierwotnej dokumentacji oraz zmianę terminu zakończenia dostaw; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące zakresu rzeczowego dokumentacji projektowej oraz wykonanych na jej podstawie dostaw oraz zmiany dotyczące terminów: zostanie określony termin opracowania zmodyfikowanej dokumentacji oraz termin zakończenia dostaw, 4) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych - w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają prowadzenie dostaw, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów; w umowie mogą zostać wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia dostaw, 5) zmiana zakresu dostaw i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, oraz zmniejszenie wynagrodzenia, 6) zmiana osobowa: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców wskazanych w umowie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące osób lub/i podmiotów, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie oraz zmiany dotyczące zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców, 7) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 50 |
Kryt 2 | Jakość i estetyka wykonania, ergonomia |
Kryt 2p | 40 |
Kryt 3 | Gwarancja |
Kryt 3p | 10 |
Spec www | http://www.mokpiastow.pl |
Spec war | Miejski Ośrodek Kultury ul. Warszawska 24 05-820 Piastów |
Data skl | 20/07/2015 |
Godz skl | 15:00 |
Miejsce | Miejski Ośrodek Kultury ul. Warszawska 24 05-820 Piastów |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |