Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Jagielloński
|
Ulica |
ul. Gołębia 24
|
Nr domu |
24
|
Miejscowosc |
Kraków
|
Kod poczt |
31-007
|
Wojewodztwo |
małopolskie
|
Tel |
012 4324450
|
Fax |
012 4324451
|
Internet |
www.uj.edu.pl
|
E mail |
bzp@adm.uj.edu.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
24
|
Wadium |
nie przewiduje się
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
|
Wiedza |
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
|
Potencjal |
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
|
Zdolne |
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
|
Sytuacja |
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Ocenę rodzajową i kwalifikacyjną wody ze źródła wydaną przez podmiot upoważniony w drodze decyzji administracyjnej Głównego Inspektora Sanitarnego albo przez jednostki naukowe lub inne podmioty innych państw członkowskich Unii Europejskiej właściwe do przeprowadzania ocen i kwalifikacji rodzajowych naturalnych wód mineralnych w tych państwach, na potwierdzenie spełniania wymogów określonych w powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności: ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. 2015 poz. 594 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. 2011 Nr 85 poz. 466)
2. Dokument dla urządzeń dozujących oraz grzewczo-chłodzących, butli na wodę źródlaną oraz kubeczków jednorazowych potwierdzający, iż są one bezpieczne dla życia i zdrowia ludzi, na potwierdzenie spełniania wymogów określonych w powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności: ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. 2015 poz. 594 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 15 października 2013 r. w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z tworzyw sztucznych, a także sposobu sprawdzania zgodności tych materiałów i wyrobów z ustalonymi limitami (Dz. U. 2013 poz. 1343)
3. Dokument potwierdzający, iż producent lub dystrybutor wody źródlanej działają zgodnie z przepisami Rozporządzenia nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.UrzUEL.2004.139.1) oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. 2015 poz. 594 z późn. zm.).
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy po uprzednim sporządzeniu protokołu konieczności, przy zachowaniu ceny umowy, oprócz przypadków wskazanych poniżej a dotyczących możliwości zmiany wynagrodzenia, poprzez podpisanie aneksu do umowy, w następujących przypadkach:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego lub też ze względu na niezawinione przez Strony przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 9,
b) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, uwzględniając treść § 1 ust. 10 umowy,
c) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT do poszczególnych wykonanych usług stanowiących przedmiot umowy, które zostały zrealizowane po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku VAT,
d) ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2002 Nr 200 poz. 1679 z późn. zm.) wpływającej na wysokość miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany wysokości minimalnego wynagrodzeniu za pracę,
e) ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (t. j. Dz. U. 2015 poz. 121 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. 2015 poz. 581 z późn. zm.) wpływającej na wysokość miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmian ww. zasad lub wysokości stawek składek.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
|
Spec war |
Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego ul. Gołębia 6/2, 31-007 Kraków; tel. +4812-432-44-50; fax +4812-432-44-51 lub +4812-663-39-14; e-mail: bzp@uj.edu.pl
|
Data skl |
27/07/2015
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego ul. Gołębia 6/2, 31-007 Kraków; tel. +4812-432-44-50; fax +4812-432-44-51 lub +4812-663-39-14; e-mail: bzp@uj.edu.pl
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|