Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
|
Ulica |
ul. Noskowskiego 12/14
|
Nr domu |
12/14
|
Miejscowosc |
Poznań
|
Kod poczt |
61-704
|
Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Tel |
061 8582091
|
Fax |
061 8525954
|
Regon |
00000000849327
|
E mail |
przetargi@man.poznan.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: jednostka naukowo-badawcza
|
Rodzaj zam inny |
jednostka naukowo-badawcza
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
7
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał następujące dostawy:
dla części nr 5 - przynajmniej jedną dostawę oprogramowania komputerowego o wartości nie mniejszej niż 3.000,00 złotych brutto,
dla części nr 6 - przynajmniej jedną dostawę oprogramowania komputerowego o wartości nie mniejszej niż 3.000,00 złotych brutto,
dla części nr 7 - przynajmniej jedną dostawę oprogramowania komputerowego o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 złotych brutto.
Zamawiający nie wymaga informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Uwaga:
Do przeliczania wartości zrealizowanych dostaw wyrażonych w walutach innych niż złoty polski na złoty polski, Zamawiający przyjmie średni kurs opublikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeśli w danym dniu kurs taki nie był opublikowany to ostatni kurs opublikowany przed tym dniem.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał następujące dostawy:
dla części nr 5 - przynajmniej jedną dostawę oprogramowania komputerowego o wartości nie mniejszej niż 3.000,00 złotych brutto,
dla części nr 6 - przynajmniej jedną dostawę oprogramowania komputerowego o wartości nie mniejszej niż 3.000,00 złotych brutto,
dla części nr 7 - przynajmniej jedną dostawę oprogramowania komputerowego o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 złotych brutto.
Zamawiający nie wymaga informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Uwaga:
Do przeliczania wartości zrealizowanych dostaw wyrażonych w walutach innych niż złoty polski na złoty polski, Zamawiający przyjmie średni kurs opublikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeśli w danym dniu kurs taki nie był opublikowany to ostatni kurs opublikowany przed tym dniem.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 Pzp, nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza:
a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.,
b) zmianę dotyczącą oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego typu, wersji z produkcji przez producenta, a dostępny będzie adekwatny przedmiotu zamówienia o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy, pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. przedmiot zamówienia zamienny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie typu, wersji, objętej przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować,
c) zmianę dotyczącą dostarczanego oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł dostarczyć oprogramowania w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępny będzie oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy oraz że cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. oprogramowanie zamienny zamienne może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej),
d) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej (np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć
z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach) lub z powodu działania osób trzecich (uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron), które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować,
e)zmianę dotyczącą dostarczanego asortymentu albo terminu realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, technicznych lub w dziedzinie oprogramowania, niż te istniejące w chwili zawarcia Umowy, nie powodujących zmiany zawartej umowy,
f) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować,
g) zmianę warunków płatności polegającą na zapłacie na rzecz Wykonawcy wynagrodzenia za faktycznie zrealizowany przedmiot zamówienia w ramach danej części, pomimo że zamówienie w tej części w jakimkolwiek zakresie nie zostało wykonane w całości w przypadku, gdy wykonanie zamówienia w całości nie jest możliwe ze względu na konieczność rozliczenia projektu CBPIO i Future ICT.
|
Spec www |
http://www.man.poznan.pl/online/zampub.php
|
Spec war |
Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe ul. Noskowskiego 10, 61-704 Poznań, pokój nr 23
|
Data skl |
21/07/2015
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk Poznańskie Centrum Superkomputerowo - Sieciowe, ul. Noskowskiego 10, 61 -704 Poznań pokój nr 2 - sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
cz. 1, 2, 5, 6, 7 przedmiotu zamówienia dotyczy realizacji prac w ramach Projektu FUTURE ICT - Rozwój centrum kompetencji w zakresie sieci i usług nowej generacji, numer projektu: POIG.02.03.01-30-0344/13/ w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
cz. 3 przedmiotu zamówienia dotyczy realizacji prac w ramach Projektu CBPIO - Centrum Badawcze Polskiego Internetu Optycznego, numer projektu: POIG.02.01.00-30-037/09. DOTACJE NA INNOWACJE Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
cz. 4 przedmiotu zamówienia dotyczy realizacji prac w ramach Projektu e-podręczniki do kształcenia ogólnego. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|