Informacje ogólne:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sygnału internetowego wraz z serwisem.2.Użytkownikami końcowymi są osoby zagrożone wykluczeniem cyfrowym będące mieszkańcami gminy Siechnice, zgodnie z wykazem teleadresowy będący wskazaniem lokalizacji montażu infrastruktury oraz dostawy sygnału internetowego. Użytkownicy końcowi dysponują komputerami z systemem operacyjnym Windows 7, 64 bity;3.Zamawiający informuje iż potencjalne nowe lokalizacje będą dotyczyły wyłącznie obszaru Gminy Siechnice. Po stronie Wykonawcy będzie obowiązek zapewnienie technicznych możliwości dostępu do sygnału internetowego na obszarze gminy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości odmowy świadczenia usługi.4.Koszt zmiany lokalizacji ponosi Zamawiający. 5.Wykonawca, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz w trakcie realizacji umowy będzie zobowiązany do przestrzegania zapisów ustawy o ochronie danych osobowych. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy, których nie można było przewidzieć lub przyczyny nie leżą po stronie Zamawiającego, a w szczególności odnoszące się do zmiany lokalizacji dostarczenia sygnału internetowego w związku z rezygnacją lub brakiem możliwości uczestnictwa w projekcie ze strony poszczególnych Beneficjantów Ostatecznych projektu. Dopuszcza się również zmiany w sprzęcie aktywnym wynikające z nie dostępności oferowanego produktu z zastrzeżeniem, że oferowane parametry muszą spełniać wymagania minimalne oferowanego w postępowaniu przetargowym lub muszą być lepsze. 6.Wykonawca musi podać osobno koszty wykonania zamówienia - opłata za montaż i opłata za dostawę sygnału, zgodnie z formularzem ofertowym.7.Przedmiot zamówienia obejmuje montaż, konfigurację i dostawę sygnału internetowego o parametrach określonych w dalszej części. Zamawiający nie stawia warunków związanych z formą dostarczanego sygnału (droga radiowa, łącze kablowe) z zastrzeżeniem konieczności utrzymania wyznaczonej przepustowości łącza.8.Zamawiający dopuszcza podłączenie sygnału internetowego do komputera łączem typu USB.9.Zamawiający oraz użytkownicy końcowi nie będą podpisywali żadnych dodatkowych umów gwarantujących poprawne wykonanie przedmiotu zamówienia do czasu trwania projektu, tj. dostarczenie sygnału - do 10 dni od dnia podpisania umowy, dostawa sygnału - przez 12 miesięcy od dnia dostarczenia sygnału. Wykonawca odpowiedzialny będzie za usuwanie usterek niezawinionych przez użytkownika komputera i związanych tylko i wyłącznie z dostępem do sygnału internetowego.10.Podstawową umową regulującą realizację całego przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy załączony do oferty przez Zamawiającego.II.Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca dokona podłączenia sygnału internetowego w lokalach użytkowników końcowych. 2.W kwestii technicznego montażu Wykonawca będzie się kontaktował z użytkownikiem końcowym.3.Płatność za montaż sygnału internetowego zostanie uregulowana z chwilą realizacji dostępu do Internetu do wszystkich lokalizacji, które będą potwierdzone protokołem odbioru przez Wykonawcę i Zamawiającego. 4.Termin płatności za ten etap prac wynosi 30 dni licząc od dnia poprawnego wystawienia faktury VAT.5.Płatność za sygnał internetowy będzie regulowana w okresach miesięcznych.6.Terminy płatności za dostawę sygnału internetowego wynoszą 30 dni licząc od dnia poprawnego wystawienia faktury VAT.7. Dostawca sygnału internetowego jest zobowiązany do usunięcia usterki w postaci braku sygnału internetowego bez względu na jego przyczynę u użytkownika końcowego w czasie .dni (zgodnie z ofertą nie dłużej jednak niż 3 dni robocze) od dnia zgłoszenia. Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia tego okresu o czas naprawy urządzeń na które udzielona jest gwarancja producenta.8.Użytkownik końcowy i Zamawiający nie będzie podpisywał żadnej dodatkowej umowy z dostawcą sygnału internetowego. Realizacja tego zakresu usług będzie określała umowa pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 9.Wykonawca realizuje serwis wynikający z przedmiotu zamówienia w terminach zawartych w umowie.III.Serwis:1.Dostępność telefoniczna do linii pomocy czynnej 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.2.W przypadku braku możliwości usunięcia wady lub usterki w sposób zdalny ich usunięcie musi nastąpić w ciągu . (zgodnie z ofertą nie dłużej jednak niż 3 dni robocze) od dnia zgłoszenia. Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia tego okresu o czas naprawy urządzeń na które udzielona jest gwarancja producenta.3.Wymiana uszkodzonych lub wadliwych części odpowiadających za łącze internetowe z wyłączeniem karty sieciowej, Wykonawca dokona na koszt własny. Czas realizacji 5 dni roboczych od chwili stwierdzenia uszkodzenia wymagającego naprawę (z możliwością przedłużenia tego okresu o czas naprawy urządzeń na które udzielona jest gwarancja producenta). Komputery użytkowników końcowych są już wyposażone w karty sieciowe.4.Z każdej czynności serwisowania konieczny jest protokół potwierdzający wykonanie usługi podpisany przez użytkownika końcowego i Wykonawcę. W przypadku gdy naprawa wykonywana jest zdalnie potwierdzenie jej wykonania nie wymaga podpisu użytkownika końcowego.5.Zamawiający we własnym zakresie będzie dokonywał kontroli sposobu i zakresu serwisowania urządzeń aktywnych i oprogramowania przez Wykonawcę.6.Wykonawca udziela gwarancji na czas trwania dostawy sygnału na poprawne funkcjonowania sygnału zgodnie z dokumentem gwarancyjnym (załącznik nr 8).IV.Wymagania techniczne: 1.Zalecana wizja lokalna warunków technicznych w miejscach zamieszkania użytkownika końcowego.* 2.Montaż fizyczny wszystkich elementów koniecznych do uruchomienia sygnału internetowego (okablowanie, korytka, urządzenia aktywne, montaż w pomieszczeniach, montaż w punktach dystrybucyjnych, itd.).3.Naprawa wszelkich uszkodzeń powstałych przy montażu elementów koniecznych do uruchomienia sygnału.4.Konfiguracja łącza (konfiguracja dostępu na serwerach dostępowych Wykonawcy, uruchomienie sygnału).5.Minimalne parametry dla połączenia: szybkość transmisji do komputera klienta 512 kb/s, szybkość transmisji od komputera klienta 64 kb/s (nie dotyczy łączy realizowanych w oparciu o technologie radiowe (np. CDMA) w lokalizacjach gdzie niemożliwe jest zrealizowanie dostawy sygnału w oparciu o łącze kablowe).6.Brak limitu transferu danych (zarówno pobieranych jak i wysyłanych).7.Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Burmistrz Siechnic
|
Ulica |
ul. Jana Pawła II 12
|
Nr domu |
12
|
Miejscowosc |
Siechnice
|
Kod poczt |
55-011
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 391 91 01
|
Fax |
71 786 09 07
|
Internet |
www.siechnice.gmina.pl
|
Regon |
93193512900000
|
E mail |
zp@umsiechnice.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp)
|
Potencjal |
warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji niniejszego zadania, sprzęt spełnia warunki
|
Sytuacja |
warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
dokument gwarancyjny, Oświadczenie, że wykonywanie dostawy sygnału internetowego będzie spełniało spełnia wszystkie parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego
|
Inne dokumenty |
oświadczenie o zaakceptowaniu warunków przetargu.Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy - stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
Oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania:zawierać odrębne i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej;podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum.Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze.Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli wykonawca występuje jako spółka cywilna a oferta nie jest podpisywana przez członków spółki cywilnej.Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; zmiana terminu rozpoczęcia świadczenia usługi pod warunkiem wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy.Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym; zmniejszenie zakresu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym.W razie wystąpienia okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy nie mogły przewidzieć, a spowodowane one są zmianami przepisów prawa, które nastąpiły podczas wykonywania umowy.Zmiana miejsca świadczenia usługi (lokalizacji) w przypadku zmiany miejsca zamieszkania beneficjenta lub zmiana osoby beneficjenta i wprowadzenie nowego miejsca świadczenia usługi (lokalizacji) - wymienionego w załączniku nr 1 do umowy. Dopuszcza się zmiany w sprzęcie aktywnym wynikające z nie dostępności oferowanego produktu z zastrzeżeniem, że oferowane parametry muszą spełniać wymagania minimalne oferowanego w postępowaniu przetargowym lub muszą być lepsze.Zamawiający dopuszcza zmianę podatku VAT jeżeli zmianie ulegnie obowiązująca stawka podatku VAT i będzie to powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
96
|
Kryt 2 |
serwis
|
Kryt 2p |
4
|
Spec www |
www.siechnice.gmina.pl
|
Spec war |
Gmina Siechnice, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice
|
Data skl |
21/07/2015
|
Godz skl |
12:00
|
Miejsce |
Gmina Siechnice, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, kancelaria parter
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|