Wykonanie adaptacji pomieszczeń, remontu pomieszczeń, robót malarskich, posadzkarskich oraz robót zewnętrznych w budynkach UCK

Publication date 2015-07-14
End date 2015-07-29 10:30:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Sieć zintegrowana

Szczegóły

Numer ogłoszenia 175498 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 451112206, 453200006, 454100004, 454421008, 452623217, 441122206, 453100003, 452625006, 324130001, 451113001, 452619106, 453300009, 454211311, 453312101, 454311008, 454312009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji pomieszczeń, remontu pomieszczeń, robót malarskich, posadzkarskich oraz robót zewnętrznych w budynkach UCK.
2. Zamówienie obejmuje następujące części:
Zadanie 1:
Wykonanie robót malarskich w pomieszczeniach socjalnych i korytarzach w piwnicy oraz robót zewnętrznych - izolacji studzienek okiennych w budynku nr 32;
Zadanie 2:
Wykonanie robót malarskich i posadzkarskich w pomieszczeniach Oddziału Męskiego w Klinice Psychiatrii Dorosłych w budynku nr 25 - parter;
Zadanie 3:
Wykonanie robót malarskich, posadzkarskich oraz wymiana opraw i gniazd elektrycznych w gabinetach w Klinice Chorób Psychicznych i Zaburzeń Nerwicowych w budynku nr 25A;
Zadanie 4:
Wykonanie remontu pomieszczenia na pokój socjalny w Klinice Alergologii i Pneumologii w budynku nr 4;
Zadanie 5:
Wykonanie adaptacji pomieszczeń dawnego laboratorium na składnicę akt oraz szatnię dla brygady technicznej w obiekcie przy ul. Klinicznej;
Zadanie 6: Wykonanie robót malarskich, remontu łazienki w Klinice Ginekologii w obiekcie przy ul. Klinicznej 1A.
3. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania zgodnie z technologią robót określonych PN oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Termin wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Haliną Wolak tel. 58 349 20 46.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Podstawowych stanowiąca załącznik nr 6.1 - 6.6 do SIWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7.1 - 7.6 do SIWZ oraz rysunki (rysunek A.1; rysunek E.1; rysunek E.2; rysunek T1)stanowiące załącznik nr 9.1 - 9.4 do SIWZ.

Opis

Wykonanie robót malarskich w pomieszczeniach socjalnych i korytarzach w piwnicy oraz robót zewnętrznych - izolacji studzienek okiennych w budynku nr 32Wykonanie robót malarskich i posadzkarskich w pomieszczeniach Oddziału Męskiego w Klinice Psychiatrii Dorosłych w budynku nr 25 - parterWykonanie robót malarskich, posadzkarskich oraz wymiana opraw i gniazd elektrycznych w gabinetach w Klinice Chorób Psychicznych i Zaburzeń Nerwicowych w budynku nr 25AWykonanie remontu pomieszczenia na pokój socjalny w Klinice Alergologii i Pneumologii w budynku nr 4Wykonanie adaptacji pomieszczeń dawnego laboratorium na składnicę akt oraz szatnię dla brygady technicznej w obiekcie przy ul. KlinicznejWykonanie robót malarskich, remontu łazienki w Klinice Ginekologii w obiekcie przy ul. Klinicznej 1A

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Ulica ul. Dębinki 7
Nr domu 7
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-952
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 3491248
Fax 58 3492074, 3461178
Internet www.uck.gda.pl
Regon 00028864000000
E mail ajarocka@uck.gda.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam B
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 950,00 zł, a dla ofert częściowych: Zadanie nr 1 - 120,00 zł Zadanie nr 2 - 250,00 zł Zadanie nr 3 - 95,00 zł Zadanie nr 4 - 40,00 zł Zadanie nr 5 - 260,00 zł Zadanie nr 6 - 185,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka zadań, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/Gdańsk nr: 94 1090 1098 0000 0000 0901 6749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie tożsamym lub zbliżonym swoim zakresem z przedmiotem zamówienia z której co najmniej jedna została wykonana lub jest wykonywana na kwotę nie mniejszą niż wartość dla danego zadania określona poniżej: Zadanie nr 1 - 2 400,00 zł brutto Zadanie nr 2 - 5 000,00 zł brutto Zadanie nr 3 - 1 900,00 zł brutto Zadanie nr 4 - 800,00 zł brutto Zadanie nr 5 - 5 200,00 zł brutto Zadanie nr 6 - 3 600,00 zł brutto W przypadku złożenia ofert na kilka zadań, wartość robót budowlanych stanowi sumę robót budowalnych ustalonych dla poszczególnych zadań.
Potencjal Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć: a. terminu realizacji zamówienia ze względu na konieczność zlecenia robót dodatkowych, których wykonanie wymaga dodatkowego czasu i ma wpływ na termin wykonania zamówienia podstawowego, b. warunków płatności w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zamiany ustawowej stawki podatku VAT, c. zmiany kierownika budowy i inspektora nadzoru, d. terminu realizacji zamówienia ze względu na brak możliwości wydania terenu objętego robotami budowlanymi w umownym terminie. e. terminu realizacji zamówienia ze względu na warunki atmosferyczne (np. deszcz, wichura, burza itp.) uniemożliwiające prawidłowe i właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin wykonania
Kryt 2p 2
Spec www http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
Spec war Dział Zamówień Publicznych Zamawiającego ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, budynek nr 9, pok. 119-121
Data skl 29/07/2015
Godz skl 10:30
Miejsce Sekretariat Dyrektora Naczelnego Zamawiającego ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, budynek nr 9, I piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiegać zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)