Zakup i dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół w Lipnicy
Publication date | 2015-07-14 |
End date | 2015-07-22 10:00:00 |
Instytucja | Zespół Szkół w Lipnicy |
Miejscowość | Lipnica |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 175806 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 151000009, 155000003, 152200006, 158700007, 158000006, 32200009 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa żywności do stołówki Zespołu Szkół w Lipnicy. Dostawy podzielono na 6 części: - dostawa mięsa świeżego, wędlin i drobiu - zgodnie z częścią nr 1 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), - dostawa mleka i produktów mleczarskich - zgodnie z częścią nr 2 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), - dostawa ryb i mrożonek - zgodnie z częścią nr 3 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, - dostawa przypraw i koncentratów - zgodnie z częścią nr 4 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), - dostawa pozostałych artykułów spożywczych i deserów - zgodnie z częścią nr 5 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), - dostawa warzyw i owoców - zgodnie z częścią nr 6 załącznika Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Określone ilości produktów żywnościowych w załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych artykułów żywnościowych z zachowaniem cen jednostkowych. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych towarów w ramach maksymalnej kwoty określonej na realizację zadań. 4. Wykonawcy nie przysługują żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego w sytuacjach zmiany ilości zamawianych artykułów. 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowania składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. W częściach zamówienia od 2 do 6 informacja o rodzaju i ilości potrzebnego towaru będzie przekazywana z minimalnie 2-dniowym wyprzedzeniem do godz. 12:00, a towar musi zostać dostarczony 2 dni później do godz. 8:00 rano. Dla części 1 (dostawa mięsa świeżego, wędlin i drobiu) informacja o rodzaju i ilość potrzebnego towaru będzie przekazywana minimalnie jeden dzień przed planowaną dostawą do godz. 10:00, a towar musi zostać dostarczony dnia następnego do godz. 8:00 rano. 1.Zamawiający potwierdzi na piśmie przyjęcie dostawy. 6. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe (w asortymencie i ilościach wynikających z zamówień) zarówno pod względem norm jakościowych jak i odpowiednim terminem ważności zapewniającym bezpieczne użycie dostarczonych produktów. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8.Rozliczenie dostaw (na podstawie faktur częściowych) będzie odbywać się nie rzadziej niż raz w miesiącu i nie częściej niż co 21 dni, w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury częściowej w formie przelewu bankowego na konto wskazane przez Wykonawcę. 9.Wykonawca winien posiadać wymagany atest laboratoryjny na oferowane produkty. 10.W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis lub produkt równoważny. 11.Zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP w przypadku gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem lub równoważne. 12.Szczegółowy wykaz rodzaju i ilości zamawianych produktów w podziale na zadania. OpisZgodnie z częścią nr 1 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniaZgodnie z częścią nr 2 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniaZgodnie z częścią nr 3 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,Zgodnie z częścią nr 4 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,Zgodnie z częścią nr 5 dodatku Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniaZgodnie z częścią nr 6 załącznika Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zespół Szkół w Lipnicy |
Ulica | ul. Szkolna 4 |
Nr domu | 4 |
Miejscowosc | Lipnica |
Kod poczt | 77-130 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 59 8217041 |
Fax | 59 8217041 |
Internet | www.bip.lipnica.pl |
Regon | 77127165000000 |
E mail | l.adamczyk@lipnica.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: jednostka organizacyjna |
Rodzaj zam inny | jednostka organizacyjna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 6 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. - Wynagrodzenie za dostawy uzupełniające będzie ustalone w oparciu o składniki cenotwórcze zaoferowane w przetargu. - Wartość zamówień uzupełniających nie może być wyższa niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Podstawą do realizacji zamówienia uzupełniającego będzie odrębna umowa, która będzie określała m. in. zakres zamówienia, termin realizacji. Okres i warunki gwarancji nie mogą być gorsze w porównaniu do zamówienia podstawowego |
Czas | D |
Data zak | 31/08/2016 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje uprawnienia do występowania w obrocie prawnym poprzez przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert. |
Wiedza | Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. |
Potencjal | Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. |
Zdolne | Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. |
Sytuacja | Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | Formularz ofertowy z dodatkami. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1.Istotne postanowienia do umowy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, tj. a) terminu realizacji umowy, który może ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach np. przy zaistnieniu zdarzeń o charakterze siły wyższej, niezależnych od Stron Umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań, Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu Umowy, b) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) zmian kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, d) zmiany zakresu przedmiotu umowy tj. ograniczenie ilości dostarczanego towaru w przypadku gdy liczba posiłków będzie mniejsza od planowanej, e) zmniejszenia wynagrodzenia w sytuacjach opisanych w niniejszej umowie (np. w przypadku ograniczenia ilości dostarczanego towaru), f) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy stawki podatku VAT, g) z powodu okoliczności będących następstwem siły wyższej, innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego. 2. Istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza, jest możliwa w zakresie określonym we wzorze umowy. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Termin płatności |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.bip.lipnica.pl |
Spec war | Zespól Szkół w Lipnicy, ul. Szkolna 4, 77-130 Lipnica, sekretariat. |
Data skl | 22/07/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Zespól Szkół w Lipnicy, ul. Szkolna 4, 77-130 Lipnica, gabinet dyrektora pok. 211. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |