Dostawa i montaż mebli biurowych związanych z bieżącym wyposażeniem pokoi departamentów/biur Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi

Publication date 2015-07-15
End date 2015-07-28 10:30:00
Instytucja Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 105235 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391120000, 391131008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż mebli biurowych związanych z bieżącym wyposażeniem pokoi departamentów/biur Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. W ramach realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczać przedmiot zamówienia partiami oraz dokonywać montażu w siedzibie Zamawiającego, zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zamówieniem telefonicznym, faksowym lub mailowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (załącznik nr 1 do SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Ulica ul. Wspólna 30
Nr domu 30
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-930
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 6232000
Fax 22 6232315
Internet www.minrol.gov.pl
Regon 00006388000000
E mail Piotr.Maciolek@minrol.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie lub wykonuje należycie, co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie mebli biurowych, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda. W przypadku zamówień, które są w trakcie realizacji wartość wydatkowanych środków na dzień składania ofert musi wynosić minimum 200 000,00 zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące certyfikaty i atesty: higieniczności na płytę wiórową laminowaną, na PCV, kartę charakterystyki na klej, świadectwo badań na zawiasy meblowe zgodnie z wymaganiami PN-EN 15570:2010, atest wytrzymałościowy oraz w stosunku do pozycji nr 14 załącznika do projektu umowy - krzesło konferencyjne, certyfikat zgodności spełniający wymagania zawarte w normach PN-EN 1729-1:2007, PN-EN 1729-2:2012. Wykonawca winien załączyć do oferty atesty i certyfikaty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w postanowieniach załączonego projektu umowy, Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w przypadku gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) nastąpi konieczność zmiany kolorów mebli. Dotyczy to zwłaszcza sytuacji gdy konieczność taka wyniknie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zwłaszcza, gdy dany kolor zostanie wycofany z produkcji, bądź produkcja danego koloru będzie wstrzymana do czasu, który mógłby zagrozić terminowej realizacji zamówienia, 3) nastąpi potrzeba zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy.
Kryt cena B
Kryt 1p 96
Kryt 2 Termin dostawy partii przedmiotu zamówienia i montażu w siedzibie Zamawiającego od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia
Kryt 2p 4
Spec www www.minrol.gov.pl
Spec war Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
Data skl 28/07/2015
Godz skl 10:30
Miejsce Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa - Biuro Podawcze lub Wydział Zamówień Publicznych (pokój 122)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat 1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z zawartej umowy. Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Zamówienie zostanie wykonane w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego lub do wyczerpania kwoty, na jaką zostanie zawarta ta umowa

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)