Publication date |
2015-07-16 |
End date |
2015-07-24 12:00:00 |
Instytucja |
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie |
Miejscowość |
Lublin |
Województwo |
lubelskie |
Branża |
- Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
- Środki czyszczące i polerujące,
- Środki czyszczące,
- Pasty i proszki czyszczące,
- Preparaty piorące,
- Produkty do zmywania naczyń,
- Papier toaletowy,
- Ręczniki papierowe do rąk,
- Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
106013 / 2015 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
398321004, 398316002, 398313009, 398312400, 398312008, 398312101, 398300009, 398310006, 398130004, 398000000, 392240008, 392241009, 392242000, 392243001, 392243207, 392243300, 392243403, 392243506, 337600005, 337610002, 337630006 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
|
Ulica |
ul. Akademicka 13
|
Nr domu |
13
|
Miejscowosc |
Lublin
|
Kod poczt |
20-950
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
081 4456603, 4456073
|
Fax |
081 4456730
|
Internet |
www.up.lublin.pl/zamowienia
|
Regon |
00000189600000
|
E mail |
zamowienia@ar.lublin.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
4
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
|
Wiedza |
Część 1
Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy środków czyszczących i/lub polerujących, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
|
Potencjal |
Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
1. W zakresie części 1 dołączenia w formie papierowej kompletnych kart charakterystyk dla każdego z oferowanych produktów stanowiących przedmiot zamówienia.
2. Wypełnioną tabelę z opisem przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ.
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony formularz Oferta Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument.
2. Wypełniony
Część 1 - załącznik nr 1A do SIWZ i/lub
Część 2 - załącznik nr 2 do SIWZ i/lub
Część 3 - załącznik nr 3 do SIWZ i/lub
Część 4 - załącznik nr 4 do SIWZ
zawierający wykaz asortymentowo-ilościowy do wyceny przez Wykonawcę, odpowiednio do części, w której wykonawca bierze udział.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli z dokumentów dostarczonych do oferty nie wynika sposób reprezentacji, w formie opisanej w rozdziale 10 pkt 10.9 SIWZ.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1/ zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności: katastrofy żywiołowe, w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź, strajk z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu,
2/ wartości umowy brutto, o której mowa § 3 ust. 1 w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT lub akcyzowego ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające ten podatek.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
termin wykonania dostawy częściowej
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
http://www.up.lublin.pl/szp/
|
Spec war |
Sekcja ds. Zamówień
Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 54, 20-950 Lublin.
|
Data skl |
24/07/2015
|
Godz skl |
12:00
|
Miejsce |
Sekcja ds. Zamówień
Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 54, 20-950 Lublin.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|
Dok potw 1 |
Tak
|