Dostawa środków czystości i polerujących, artykułów gospodarstwa domowego, papieru toaletowego, ręczników higienicznych i papierowych, pościeli, kołder, poduszek i kocy dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części.

Publication date 2015-07-16
End date 2015-07-24 12:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Środki czyszczące,
  • Pasty i proszki czyszczące,
  • Preparaty piorące,
  • Produkty do zmywania naczyń,
  • Papier toaletowy,
  • Ręczniki papierowe do rąk,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 106013 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 398321004, 398316002, 398313009, 398312400, 398312008, 398312101, 398300009, 398310006, 398130004, 398000000, 392240008, 392241009, 392242000, 392243001, 392243207, 392243300, 392243403, 392243506, 337600005, 337610002, 337630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków czystości i polerujących, artykułów gospodarstwa domowego, papieru toaletowego, ręczników higienicznych i papierowych, pościeli, kołder, poduszek i kocy dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na
4 części, zgodnie z załącznikami nr 1-4 do SIWZ

Opis

dostawa środków czyszczących i polerujących dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 1A i 1B do SIWZdostawa artykułów gospodarstwa domowego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 2 do SIWZdostawa papieru toaletowego, ręczników higienicznych i papierowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 3 do SIWZdostawa pościeli, kołder, poduszek i kocy dla Domów Studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Ulica ul. Akademicka 13
Nr domu 13
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-950
Wojewodztwo lubelskie
Tel 081 4456603, 4456073
Fax 081 4456730
Internet www.up.lublin.pl/zamowienia
Regon 00000189600000
E mail zamowienia@ar.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Wiedza Część 1 Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy środków czyszczących i/lub polerujących, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Potencjal Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Zdolne Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Sytuacja Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. W zakresie części 1 dołączenia w formie papierowej kompletnych kart charakterystyk dla każdego z oferowanych produktów stanowiących przedmiot zamówienia. 2. Wypełnioną tabelę z opisem przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ.
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz Oferta Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony Część 1 - załącznik nr 1A do SIWZ i/lub Część 2 - załącznik nr 2 do SIWZ i/lub Część 3 - załącznik nr 3 do SIWZ i/lub Część 4 - załącznik nr 4 do SIWZ zawierający wykaz asortymentowo-ilościowy do wyceny przez Wykonawcę, odpowiednio do części, w której wykonawca bierze udział. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli z dokumentów dostarczonych do oferty nie wynika sposób reprezentacji, w formie opisanej w rozdziale 10 pkt 10.9 SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1/ zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności: katastrofy żywiołowe, w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź, strajk z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu, 2/ wartości umowy brutto, o której mowa § 3 ust. 1 w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT lub akcyzowego ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające ten podatek.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin wykonania dostawy częściowej
Kryt 2p 5
Spec www http://www.up.lublin.pl/szp/
Spec war Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 54, 20-950 Lublin.
Data skl 24/07/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pok. 54, 20-950 Lublin.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)