Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Gminie Galewice
Publication date | 2015-07-16 |
End date | 2015-07-24 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Galewice |
Miejscowość | Galewice |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 106039 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 375352009, 375100006, 375200009, 391621006, 391000003, 395154009, 397000009, 392200000, 302131006, 302321005, 323200002, 386500006, 444100007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Gminie Galewice w zakresie realizacji n/w zadań: a) zadanie 1 - organizacja placu zabaw (zakup, dostawa i montaż urządzeń na plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Osieku - oddział przedszkolny). Do oferty należy dołączyć zdjęcia lub fotografię lub wydruk z katalogu lub strony internetowej oferowanych urządzeń wraz z opisem parametrów. b) zadanie 2 - dostosowanie pomieszczeń (zakup i dostawa wyposażenia toalet: Szkoły Podstawowe w Osieku, Ostrówku, Węglewicach, Biadaszkach i Niwiskach), c) zadanie 3 - wyposażenie (zakup, dostawa i montaż: wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, wyposażenia do kuchni, mebli, rolet okiennych, wyposażenia wypoczynkowego, pomocy dydaktycznych, zabawek, artykułów plastycznych, wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych, kserokopiarki: Szkoły Podstawowe w Osieku, Ostrówku, Węglewicach, Biadaszkach i Niwiskach). Do oferty należy dołączyć zdjęcie lub fotografie lub wydruk z katalogu lub strony internetowej wraz z opisem parametrów, należy podać markę, typ/model oferowanych n/w produktów: zmywarka, lodówka, kuchenka gazowo - elektryczna, tablica interaktywna, projektor, laptop, drukarka, kserokopiarka. 2. Drukarki i kserokopiarki w zestawie winny zawierać komplet tonerów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 4. Zadanie realizowane jest w ramach projektu Równe szanse edukacji przedszkolnej w Gminie Galewice współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w latach 2007-2013; Działanie 9.1. ,,Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacki przedszkolnej. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych materiałach przetargowych znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie to oznacza, że mają charakter wyłącznie wzorcowy i Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Podane parametry w opisie przedmiotu zamówienia są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaoferować przedmioty o podanych parametrach lub wyższych. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy tj. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą szczegółowej specyfikacji/opisu, z której będzie wynikać spełnienie min. parametrów określonych przez Zamawiającego. 6. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być kompletny, fabrycznie nowy i bez wad, oryginalnie zapakowany, dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych tj. w oddziałach przedszkolnych z przeznaczeniem dla dzieci w wieku 3-5 lat. 7. Wszystkie zaoferowane przedmioty, muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, gwarancje, instrukcje obsługi w języku polskim, które Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w dniu dostawy. Oferowane produkty nie mogą zawierać szkodliwych dla zdrowia ftalanów. 8. Miejsca realizacji zamówienia: a) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej Biadaszki, Biadaszki 29, 98-405 Galewice, b) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Niwiskich, Niwiska 22, 98-405 Galewice, c) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Osieku, Osiek 112, 98-405 Galewice, d) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Ostrówku, Ostrówek 15, 98-405 Galewice, e) Oddział Przedszkolny w Szkole Podstawowej w Węglewicach, Węglewice, ul. Szkolna 9, 98-405 Galewice. 9. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające ich używanie, nie spełniają wymagań stawianych przez Zamawiającego, Wykonawca wymieni je na nowe, na własny koszt. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego, własnym transportem i na własny koszt oraz zapewni jego rozładunek. 11. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres minimum: a) tablica interaktywna - 36 miesięcy, b) sprzęt z grupy AGD, sprzęt ICT, urządzenia peryferyjne oraz urządzenia na plac zabaw, meble - 24 miesiące, c) pomoce dydaktyczne, zabawki i pozostałe artykuły z wyłączeniem materiałów plastycznych - 12 miesięcy. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Galewice |
Ulica | ul. Wieluńska 5 |
Nr domu | 5 |
Miejscowosc | Galewice |
Kod poczt | 98-405 |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 062 7838039 |
Fax | 062 7838039 |
Regon | 25085507300000 |
E mail | sekretariat@galewice.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 12/10/2015 |
Wadium | Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium w wysokości 5.000,00 złotych, powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego z adnotacją Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w Gminie Galewice na konto RBSOGalewice 97 9256 0004 5500 0257 2000 0010.Wadium w postępowaniu uznaje się za wniesione z chwilą uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 3. Szczegółowe zasady wnoszenia, zwrotu, utraty wadium określa art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w powyższym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt1- 4 ustawy Pzp wg zał. nr 5 do SIWZ. |
Wiedza | Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w powyższym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt1- 4 ustawy Pzp wg zał. nr 5 do SIWZ. |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w powyższym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt1- 4 ustawy Pzp wg zał. nr 5 do SIWZ. |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w powyższym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt1- 4 ustawy Pzp wg zał. nr 5 do SIWZ. |
Sytuacja | Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w powyższym zakresie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt1- 4 ustawy Pzp wg zał. nr 5 do SIWZ. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | Do oferty należy dołączyć również: a) formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ, b) formularze cenowe - zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ, c) opisy techniczne zgodnie z pkt. IV.1. - opis przedmiotu zamówienia, d) pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum), e) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, f) oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego, jeśli konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia, b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a wynikły one w trakcie realizacji zamówienia. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 98 |
Kryt 2 | Termin realizacji zamówienia |
Kryt 2p | 2 |
Spec www | www.galewice.biuletyn.net |
Spec war | Urząd Gminy Galewice, ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, pok. 303 |
Data skl | 24/07/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Gminy Galewice, ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, pok. 208 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zadanie realizowane jest w ramach projektu Równe szanse edukacji przedszkolnej w Gminie Galewice współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w latach 2007-2013; Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacki przedszkolnej. |
Czy uniewaznienie | Tak |