Budowa budynku zaplecza na stadionie miejskim w Malborku przy ul. Toruńskiej 60

Publication date 2015-07-16
End date 2015-08-03 13:00:00
Instytucja Ośrodek Sportu i Rekreacji
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 179386 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 452100002, 452622106, 451110008, 454430004, 453300009, 453100003, 453200006, 453330000, 453430003, 453311007, 315272008, 451127105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budowa budynku zaplecza na stadionie miejskim w Malborku przy ul. Toruńskiej 60, współfinansowanego w ramach środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zadania inwestycyjnego w ramach programu modernizacji infrastruktury sportowej. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do dn. 30/09/2016 r.
2) Zgodnie z dokumentację projektową, w zakres rzeczowy zadania wchodzi m. in:
1 Wykonanie budynku zaplecza sportowego, w tym :a) Roboty rozbiórkowe b)Stan surowy zamknięty c)Stan wykończeniowy d) Instalacje wewnętrzne: instalacja elektryczna, instalacja wod-kan., instalacja co, instalacja gazowa, wentylacja i klimatyzacja, inst. syst. sygnaliz. poż. i oddymiania 2. Przyłącza zewnętrzne: a) przyłącze wod-kan. b) przyłącze gazowe 3. Roboty towarzyszące: a) kotłownia b) wyposażenie ruchome:wyposażenie biura, wyposażenie siłowni, wyposażenie łazienek 3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu rzeczowego i finansowego zamówienia w wysokości co najmniej 20 % wartości zawartej umowy w terminie do dnia 9 listopada 2015 r., co wynika z zapisu wniosku o dofinansowanie inwestycji sporządzonego w oparciu o wytyczne Programu modernizacji infrastruktury sportowej na rok 2015. Wartości te powinny być uwzględnione na etapie tworzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego zamówienia, który stanowić będzie integralną część zawieranej umowy.4) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a.Projekcie budowalno-wykonawczym pn.: Projekt obiektów sportowych w Malborku przy ul. Toruńskiej 60 na działkach nr ewid. 2.6, 24, 25.2 obręb 4 oraz 10.5, 11, 13.1, 13.2, 14.1, 14.2, 15.1, 16.14 obręb 5, zał. Nr 9 do SIWZ; b.Projekcie zamiennym obejmującym budowę budynków i obiektów sportowych oraz przebudowę sieci zewnętrznych: energetycznej i przyłączy wod-kan. oraz przebudowę układu dróg wewnętrznych wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej oraz rozbiórką budynku socjalnego i gospodarczego, stanowiącej zał. Nr 9 do SIWZ. c.Przedmiarze robót (za wyjątkiem wykreślonych pozycji, które nie dotyczą ww. zamówienia, a będą realizowane w innych etapach i nie są ujęte w bieżącym postępowaniu przetargowym) stanowiącym zał. Nr 9 do SIWZ. d.Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej zał. Nr 9 do SIWZ. 5)Wyżej wymienione prace objęte są decyzją pozwolenia na budowę nr 450/2008 z dn. 29.10.2008 r. wydaną na podstawie Projektu budowlano - wykonawczego pn.: Projekt obiektów sportowych w Malborku przy ul. Toruńskiej 60 oraz zamienną decyzją pozwolenia na budowę nr 37/2014 z dnia 12.02.2014 r. wydaną na podstawie projektu zamiennego obejmującego budowę budynków i obiektów sportowych oraz przebudowę sieci zewnętrznych: energetycznej i przyłączy wod-kan. oraz przebudowę układu dróg wewnętrznych wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej oraz rozbiórką budynku socjalnego i gospodarczego przy ulicy Toruńskiej 60 w Malborku. Kategoria obiektu VIII, XV, XVI.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ośrodek Sportu i Rekreacji
Ulica ul. Parkowa 3
Nr domu 3
Miejscowosc Malbork
Kod poczt 82-200
Wojewodztwo pomorskie
Tel 55 2723012
Fax 55 2723012
Regon 00060203500000
E mail dyrektor@osir.malbork.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: samorządowy zakład budżetowy
Rodzaj zam inny samorządowy zakład budżetowy
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 98.000 PL (słownie: dziewięćdziesiąt osiem tysięcy złotych, 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa pkt. 9A ust. 1 SIWZ (stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ) metodą spełnia - nie spełnia
Wiedza Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony metodą spełnia - nie spełnia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zrealizował i zakończył) należycie co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, polegającą na budowie kubaturowych obiektów o wartości robót minimum 2 500 000,00 zł z podaniem wartości robót, przedmiotu, daty i miejsca wykonania. Przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa pkt. 9A ust. 1 SIWZ (stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ) metodą spełnia - nie spełnia.
Zdolne Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony metodą spełnia - nie spełnia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Kierownik budowy - musi posiadać, co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik budowy oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; 1 osoba - kierownik robót branży sanitarnej - musi posiadać, co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń sanitarnych (wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych) bez ograniczeń; 1 osoba - kierownik robót branży elektrycznej - musi posiadać, co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji z wyjątkiem przypadków określonych prawem budowlanym. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 9A ust. 1 SIWZ (stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ), wykazu osób, o których mowa w pkt. 9A ust. 3 SIWZ (stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ) oraz oświadczenia o posiadanych uprawnieniach, o którym mowa w pkt. 9A ust 4 SIWZ, (stanowiącego zał. 6 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa pkt. 9A ust. 1 SIWZ (stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ) metodą spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku dokonania wyboru Wykonawców o których mowa w niniejszym punkcie, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 3)odpowiednie pełnomocnictwa 4)dowód wniesienia wadium 5)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 9B. 2, 3 i 4SIWZ , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy o przedmiotowe zamówienie publiczne w trybie przewidzianym art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w sytuacjach opisanych w pkt 32 SIWZ oraz we wzorze umowy, tj: 1) skrócenia albo wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w § 3 ust. 3 i 4 umowy.; 2) wydania przez Zamawiającego poleceń, o których mowa w § 3 ust. 4 umowy.; 3) zmiany sposobu świadczenia robót budowlanych objętych umową, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 6)-8) i ust. 4.; 4) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu okoliczności wskazanej w § 5 ust. 3 umowy 5) w składzie wskazanego w ofercie personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia, pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę do akceptacji osób, które spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu.; 6) w składzie personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia wskazanego w umowie po stronie Zamawiającego w przypadku absencji spowodowanej chorobą lub też zmianą zakresu obowiązków względnie rozwiązaniem umowy, itp.; 7) w składzie zgłoszonych Zamawiającemu podwykonawców w przypadku zaistnienia uzasadnionej konieczności wynikającej z uwarunkowań organizacyjnych, jak również z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, itp.; 8) części zamówienia wskazanej w ofercie Wykonawcy do wykonania podwykonawcy w związku z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, itp; 9) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz rękojmi za wady ( w tym gwarancji jakości). 10) podatku od towarów i usług VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie. 11) zakresu robót ( w tym zmniejszenie ilości robót wynikłej z rezygnacji przez Zamawiającego z części robót) 12) co do oznaczenia stron wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia trony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taka zmianę; 13) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany ustawowej stawki podatku VAT; 14) konieczności zmiany umowy w zakresie ograniczenia rzeczowego zamówienia do wysokości środków, którymi dysponuje Zamawiający; 15) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowane działaniem osób trzecich; 16) konieczności zmiany terminów związanej z zapewnieniem finansowania zamówienia; 17) na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 18) ujawnienia wad projektowych powodujących wstrzymanie prac do czasu ich usunięcia; 19) zmian prawa o charakterze bezwzględnie obowiązującym powodujących konieczność wydłużenia procesu budowlanego (dodatkowe czynności prawne i faktyczne nakazane prawem nie występujące w dacie zawarcia umowy chyba, że w/w zmiany prawa winny być znane stronom w sytuacji odłożonego ich wejścia w życie; 20) wystąpienia innych warunków gruntowo-wodnych niż określone w dokumentacji; 21) w przypadku zmian zasad finansowania z instytucji współfinansującej zadanie; 22) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku pojawienia się okoliczności, które w ocenie Zamawiającego wymagają wstrzymania robót do czasu zajęcia stanowiska przez uprawione instytucje i podmioty np. konieczność uzyskania dodatkowych specjalistycznych opinii i ekspertyz; 23) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacji, gdy z przyczyn związanych z przedłużającą się procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia (prowadzone postępowanie odwoławcze itp.), umowa zostanie zawarta w terminie uniemożliwiającym realizację umowy w pierwotnych terminach; 24) zmian umowy w przypadku zmian technologicznych o ile są korzystne dla Zamawiającego pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności: - pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, - pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 25) zmiany umowy związanej z koniecznością zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu umowy; 26) zmiany umowy w przypadku odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenu budowy, w szczególności napotkania nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych; 27) zmiany umowy w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 28) zmiany umowy w przypadku wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; 29) zmiany umowy w przypadku zaistnienia innych okoliczności prawnych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami; 30) zmiany umowy w przypadku nadzwyczajnej zmiany okoliczności, o których mowa w art. 357[1] § 1 Kodeksu cywilnego, w zakresie niezbędnym do usunięcia rażącej straty Wykonawcy; 31) zmiana postanowień umowy w przypadku ograniczenie zakresu robót przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji; 32) zmiany umowy w przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okolicznościami, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; 33) zmiany umowy w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy; 34) zmiany umowy w przypadku wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 35) zmiany umowy w przypadku wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; 36) zmiany umowy w przypadku odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; 37) zmiany umowy w przypadku niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; 38) zmiany umowy w przypadku niemożności wykonywania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; 39) zmiany umowy w przypadku zmiany zakresu prac realizowanych w podwykonawstwie; 40) Wykonawca jest uprawniony do wnioskowania o zmianę umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach: - konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawo Budowlane, - niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, - pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót.
Kryt cena B
Kryt 1p 96
Kryt 2 Termin gwarancji (min. 36 m-cy, maksymalny 60 m-cy)
Kryt 2p 4
Spec www www.osirmalbork.bip.gov.pl
Spec war Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Parkowa 3, 82-200 Malbork
Data skl 03/08/2015
Godz skl 13:00
Miejsce Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Parkowa 3, 82-200 Malbork, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie jest współfinansowane w ramach środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zadania inwestycyjnego w ramach programu modernizacji infrastruktury sportowej.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)