Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Ośrodek Sportu i Rekreacji
|
Ulica |
ul. Parkowa 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowosc |
Malbork
|
Kod poczt |
82-200
|
Wojewodztwo |
pomorskie
|
Tel |
55 2723012
|
Fax |
55 2723012
|
Regon |
00060203500000
|
E mail |
dyrektor@osir.malbork.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: samorządowy zakład budżetowy
|
Rodzaj zam inny |
samorządowy zakład budżetowy
|
Rodz zam |
B
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 98.000 PL (słownie: dziewięćdziesiąt osiem tysięcy złotych, 00/100)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa pkt. 9A ust. 1 SIWZ (stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ) metodą spełnia - nie spełnia
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony metodą spełnia - nie spełnia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zrealizował i zakończył) należycie co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, polegającą na budowie kubaturowych obiektów o wartości robót minimum 2 500 000,00 zł z podaniem wartości robót, przedmiotu, daty i miejsca wykonania. Przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
|
Potencjal |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa pkt. 9A ust. 1 SIWZ (stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ) metodą spełnia - nie spełnia.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony metodą spełnia - nie spełnia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
Kierownik budowy - musi posiadać, co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik budowy oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń;
1 osoba - kierownik robót branży sanitarnej - musi posiadać, co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń sanitarnych (wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych) bez ograniczeń;
1 osoba - kierownik robót branży elektrycznej - musi posiadać, co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji z wyjątkiem przypadków określonych prawem budowlanym.
Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 9A ust. 1 SIWZ (stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ), wykazu osób, o których mowa w pkt. 9A ust. 3 SIWZ (stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ) oraz oświadczenia o posiadanych uprawnieniach, o którym mowa w pkt. 9A ust 4 SIWZ, (stanowiącego zał. 6 do SIWZ)
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa pkt. 9A ust. 1 SIWZ (stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ) metodą spełnia - nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
2) 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku dokonania wyboru Wykonawców o których mowa w niniejszym punkcie, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
3)odpowiednie pełnomocnictwa
4)dowód wniesienia wadium
5)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 9B. 2, 3 i 4SIWZ , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy o przedmiotowe zamówienie publiczne w trybie przewidzianym art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w sytuacjach opisanych w pkt 32 SIWZ oraz we wzorze umowy, tj:
1) skrócenia albo wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w § 3 ust. 3 i 4 umowy.;
2) wydania przez Zamawiającego poleceń, o których mowa w § 3 ust. 4 umowy.;
3) zmiany sposobu świadczenia robót budowlanych objętych umową, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 6)-8) i ust. 4.;
4) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu okoliczności wskazanej w § 5 ust. 3 umowy
5) w składzie wskazanego w ofercie personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia, pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę do akceptacji osób, które spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu.;
6) w składzie personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia wskazanego w umowie po stronie Zamawiającego w przypadku absencji spowodowanej chorobą lub też zmianą zakresu obowiązków względnie rozwiązaniem umowy, itp.;
7) w składzie zgłoszonych Zamawiającemu podwykonawców w przypadku zaistnienia uzasadnionej konieczności wynikającej z uwarunkowań organizacyjnych, jak również z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, itp.;
8) części zamówienia wskazanej w ofercie Wykonawcy do wykonania podwykonawcy w związku z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, itp;
9) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz rękojmi za wady ( w tym gwarancji jakości).
10) podatku od towarów i usług VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie.
11) zakresu robót ( w tym zmniejszenie ilości robót wynikłej z rezygnacji przez Zamawiającego z części robót)
12) co do oznaczenia stron wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia trony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taka zmianę;
13) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany ustawowej stawki podatku VAT;
14) konieczności zmiany umowy w zakresie ograniczenia rzeczowego zamówienia do wysokości środków, którymi dysponuje Zamawiający;
15) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowane działaniem osób trzecich;
16) konieczności zmiany terminów związanej z zapewnieniem finansowania zamówienia;
17) na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
18) ujawnienia wad projektowych powodujących wstrzymanie prac do czasu ich usunięcia;
19) zmian prawa o charakterze bezwzględnie obowiązującym powodujących konieczność wydłużenia procesu budowlanego (dodatkowe czynności prawne i faktyczne nakazane prawem nie występujące w dacie zawarcia umowy chyba, że w/w zmiany prawa winny być znane stronom w sytuacji odłożonego ich wejścia w życie;
20) wystąpienia innych warunków gruntowo-wodnych niż określone w dokumentacji;
21) w przypadku zmian zasad finansowania z instytucji współfinansującej zadanie;
22) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku pojawienia się okoliczności, które w ocenie Zamawiającego wymagają wstrzymania robót do czasu zajęcia stanowiska przez uprawione instytucje i podmioty np. konieczność uzyskania dodatkowych specjalistycznych opinii i ekspertyz;
23) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w sytuacji, gdy z przyczyn związanych z przedłużającą się procedurą udzielania przedmiotowego zamówienia (prowadzone postępowanie odwoławcze itp.), umowa zostanie zawarta w terminie uniemożliwiającym realizację umowy w pierwotnych terminach;
24) zmian umowy w przypadku zmian technologicznych o ile są korzystne dla Zamawiającego pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności:
- pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót,
- pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.
25) zmiany umowy związanej z koniecznością zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu umowy;
26) zmiany umowy w przypadku odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenu budowy, w szczególności napotkania nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych;
27) zmiany umowy w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
28) zmiany umowy w przypadku wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;
29) zmiany umowy w przypadku zaistnienia innych okoliczności prawnych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami;
30) zmiany umowy w przypadku nadzwyczajnej zmiany okoliczności, o których mowa w art. 357[1] § 1 Kodeksu cywilnego, w zakresie niezbędnym do usunięcia rażącej straty Wykonawcy;
31) zmiana postanowień umowy w przypadku ograniczenie zakresu robót przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji;
32) zmiany umowy w przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okolicznościami, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
33) zmiany umowy w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy;
34) zmiany umowy w przypadku wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
35) zmiany umowy w przypadku wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
36) zmiany umowy w przypadku odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
37) zmiany umowy w przypadku niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
38) zmiany umowy w przypadku niemożności wykonywania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
39) zmiany umowy w przypadku zmiany zakresu prac realizowanych w podwykonawstwie;
40) Wykonawca jest uprawniony do wnioskowania o zmianę umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w sytuacjach:
- konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawo Budowlane,
- niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,
- pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
96
|
Kryt 2 |
Termin gwarancji (min. 36 m-cy, maksymalny 60 m-cy)
|
Kryt 2p |
4
|
Spec www |
www.osirmalbork.bip.gov.pl
|
Spec war |
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Parkowa 3, 82-200 Malbork
|
Data skl |
03/08/2015
|
Godz skl |
13:00
|
Miejsce |
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Parkowa 3, 82-200 Malbork, sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Zamówienie jest współfinansowane w ramach środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zadania inwestycyjnego w ramach programu modernizacji infrastruktury sportowej.
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|