KONWERSJA BAZ DANYCH OPISOWYCH I GEOMETRYCZNYCH (WEKTOROWYCH I RASTROWYCH) PROWADZONYCH PRZEZ STAROSTĘ ŻAGAŃSKIEGO DO SYSTEMU ZINTEGROWANEGO EWID 2007, WDROŻENIE ZGŁASZANIA PRAC GEODEZYJNYCH I DOSTĘPU DO BAZY DANYCH ZA POMOCĄ PRZEGLĄDARKI INTERNETOWEJ, SZKOLENIA PRACOWNIKÓW

Publication date 2015-07-20
End date 2015-07-28 09:00:00
Instytucja Powiat Żagański
Miejscowość Żagań
Województwo lubuskie
Branża
  • Usługi przetwarzania danych,
  • Usługi tabulacji sprzętu komputerowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 107223 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 723111009, 723100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Konwersja baz danych opisowych i geometrycznych (wektorowych i rastrowych) prowadzonych przez Starostę Żagańskiego do systemu zintegrowanego ewid 2007, wdrożenie zgłaszania prac geodezyjnych i dostępu do bazy danych za pomocą przeglądarki internetowej, szkolenia pracowników
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki techniczne wykonania zamówienia stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Żagański
Ulica ul. Dworcowa 39
Nr domu 39
Miejscowosc Żagań
Kod poczt 68-100
Wojewodztwo lubuskie
Tel 68 4777901
Internet www.powiatzaganski.pl
Regon 97071767700000
E mail starostwo@powiatzaganski.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/10/2015
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający żąda, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykazał się wykonaniem minimum 2-ch usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzonych dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia rozumie się usługę konwersji baz danych opisowych i geometrycznych (wektorowych i rastrowych) prowadzonych przez Powiaty do systemu zintegrowanego ewid 2007, wdrożenie zgłaszania prac geodezyjnych i dostępu do bazy danych za pomocą przeglądarki internetowej, szkolenia pracowników. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek może być spełniony przez, wykonawców łącznie (wspólnie). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana formy prawnej Wykonawcy w przypadku przekształcenia; c) zmiana podwykonawcy, d) zmiana powierzenia części zakresu podwykonawcy lub zmiana zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę . 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY 1.2.1. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, b) zmiany stanu prawnego, c) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej. 1.2.3. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.1 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin płatności faktury
Kryt 2p 10
Spec www www.bip.powiatzaganski.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 5
Data skl 28/07/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 18
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)