Zakup mebli biurowych na potrzeby MSZ - część II; znak: BDG.741.036.2015

Publication date 2015-07-20
End date 2015-07-31 11:00:00
Instytucja Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 182252 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup mebli biurowych na potrzeby MSZ oraz innego wyposażenia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Ulica Al. J. Ch. Szucha 23
Nr domu 23
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-580
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 523 99 10
Fax 022 523 81 19
Internet www.msz.gov.pl
Regon 00017791600000
E mail bzp@msz.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 56
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium kwocie 2 900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych).
Zaliczka Nie
Wiedza W ramach potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy wykażą się niezbędnym doświadczeniem, tj. w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie nie mniej niż jedną główną dostawę polegającą na dostawie mebli biurowych o wartości dostawy co najmniej 60 000,00 zł brutto. Poprzez główną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie dostawę zrealizowaną, świadczoną na rzecz jednego zleceniodawcy polegającą na dostawie mebli biurowych o wartości tej dostawy co najmniej 60 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów, czy została wykonana należycie . W przypadku, gdy wartość zrealizowanej dostawy jest wyrażona w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy tę wartość na PLN po kursie ogłaszanym przez Narodowy Bank Polski wg kursu średniego podanego w dniu, w którym zostało przekazane przez Zamawiającego ogłoszenie o zamówieniu do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. 2. Oświadczenie członka konsorcjum o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. 3.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. W przypadku gdy Wykonawca, będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia złożone w oryginale. 5. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do zasobów tego/tych podmiotu/ów, Zamawiający żąda złożenia dokumentów dotyczących: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentów dołączonych do oferty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w tym z dokumentu o którym mowa w pkt 4 powyżej. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231 )
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie: 1) zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego, które mają wpływ na zakres i czas trwania umowy - dopuszcza się zmianę umowy w zakresie końcowego terminu realizacji umowy; 2) zaistnienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z terminem określonym w umowie - dopuszcza się zmianę terminu końcowego realizacji, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; przez siłę wyższą rozumie się okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, niezależne od stron, na których powstanie strony nie miały wpływu i których powstaniu nie mogły zapobiec; za siłę wyższą w rozumieniu umowy uważa się również klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, wojny, embargo, zamknięcie granic, strajki (wyłączeniem strajków pracowników stron niniejszej umowy oraz podwykonawców) uniemożliwiających całkowite lub częściowe wykonanie umowy; 3) opóźnienia w innych projektach Zamawiającego w szczególności związanych z adaptacją pomieszczeń do których zamawiane meble są przeznaczone, uniemożliwiającego realizację umowy zgodnie z określonym pierwotnie terminem lub powodujące, że realizowanie umowy zgodnie z określonym terminem jest nieracjonalne technicznie, organizacyjnie lub finansowo; w takiej sytuacji Strony będą uprawnione do zmiany terminu dostawy lub zmiany daty początkowej, od której termin ten jest liczony; 4) udokumentowanych opóźnień wynikających ze współpracy Stron warunkującej należyte wykonanie przedmiotu umowy, za które Wykonawca nie ponosi wyłącznej odpowiedzialności, powodujące że realizacja umowy zgodnie z określonym terminem stanie się niemożliwa - dopuszcza się przedłużenie terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy o czas niezbędny do jej prawidłowej realizacji.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 5
Spec www www.msz.gov.pl
Spec war Ministerstwo Spraw Zagranicznych - Biuro Dyrektora Generalnego al. J. Ch. Szucha 23 00-580 Warszawa tel.: 022 523 99 10, bzp@msz.gov.pl, Bożena Chudy, Grzegorz Rynkiewicz
Data skl 31/07/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Ministerstwo Spraw Zagranicznych, 00-580 Warszawa, al. J. Ch. Szucha 21 (róg al. J. Ch. Szucha i ul. Litewskiej) - Dziennik Podawczy lub należy przesłać za pośrednictwem kuriera lub poczty
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
Potencjal Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)