Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
|
Ulica |
ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16
|
Nr domu |
10/16
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
02-958
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 5442 700
|
Fax |
22 842 31 16
|
Internet |
www.wilanow-palac.pl
|
Regon |
01095603800000
|
E mail |
zamowienia@muzeum-wilanow.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Narodowa Instytucja Kultury
|
Rodzaj zam inny |
Narodowa Instytucja Kultury
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
4
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Czas |
D
|
Data zak |
25/08/2015
|
Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część I: 600 zł (słownie: sześćset złotych 00/100)
Część II: 1500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100)
Część III: 300 zł (słownie: trzysta złotych 00/100)
Część IV: 200 zł (słownie: dwieście złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na rachunek Pełnomocnika Zamawiającego.
4. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium wpłynie na rachunek bankowy Pełnomocnika Zamawiającego
5. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Pełnomocnika Zamawiającego:
61 2130 0004 2001 0474 9297 0001
z dopiskiem:
Wadium numer postępowania 6/D/2015
Dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu powinien być dołączony do oferty.
8.Wadium wnoszone w formie lub w formach innych niż w pieniądzu, powinno być złożone w oryginale oraz powinno zawierać ustawowe przesłanki utraty wadium na rzecz Zamawiającego wskazane w art. 46 ust 4a) i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji, gwarancja powinna być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium w wyniku okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Nie dokonuje się w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
|
Wiedza |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków dla Części I:
co najmniej jednej dostawy przenośnych lup elektronicznych;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków dla Części II:
-co najmniej jednej dostawy kabiny do tłumaczeń symultanicznych wraz z instalacją;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków dla Części III:
-co najmniej jednej dostawy wyposażenia przeznaczonego dla osób z niepełnosprawnością ruchową, tj. rampa mobilna wraz z instalacją;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków dla Części IV:
-co najmniej jednej dostawy wyposażenia przeznaczonego dla osób z niepełnosprawnością ruchową, tj. schodołaz wraz z instalacją.
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
|
Potencjal |
Nie dokonuje się w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolne |
Nie dokonuje się w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja |
Nie dokonuje się w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w wykazie jedynie dostawy wystarczające dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz załączyć dowody, że zostały one wykonane należycie.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą:
-Opis oferowanej dostawy sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ;
-Specyfikacje (opisy) techniczne określające parametry urządzenia. Specyfikacje (opisy) techniczne muszą być sporządzone w języku polskim. Zamawiający dopuszcza składanie powyższych dokumentów w języku angielskim wraz z tłumaczeniem na język polski w sytuacji, gdy producent urządzenia nie udostępnia ich w języku polskim. Należy opisać w prawym górnym rogu, której części i której pozycji dotyczy dana specyfikacja.
-Karty katalogowe w języku polskim potwierdzające spełnianie parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik 7 do SIWZ
|
Inne dokumenty |
a. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ.
b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
c. Kopia dowodu wniesienia wadium. Oryginał wadium wniesionego w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - należy dołączyć w osobnej, odpowiednio oznaczonej kopercie.
d. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której został dokonany wybór Wykonawcy.
2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
a) konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu działania siły wyższej, tj. wyjątkowego i nagłego zdarzenia lub okoliczności, którego nie można było wcześniej przewidzieć, przy czym przedłużenie odpowiadało będzie liczbie dni, w których wystąpiła siła wyższa; decyzję w zakresie rozpatrzenia wniosku Wykonawcy podejmuje Zamawiający,
b) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub wystąpiła konieczność zmiany personelu Zamawiającego lub personelu Wykonawcy, wymienionego w umowie.
3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Gwarancja jakości
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.przetargi.centrumpzp.eu
|
Spec war |
Centrum Doradztwa i Szkoleń Prawa zamówień Publicznych s.c.
ul. Filtrowa 67/27
02-055 Warszawa
|
Data skl |
27/07/2015
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Centrum Doradztwa i Szkoleń Prawa Zamówień Publicznych s.c.
ul. Filtrowa 67/27
02-055 Warszawa
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Zamówienie jest finansowane w ramach projektu Rewitalizacja i digitalizacja jedynej w Polsce barokowej rezydencji królewskiej w Wilanowie współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 w ramach działania 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym oraz w ramach projektu Zwiększenie dostępności przestrzeni edukacyjno-ekspozycyjnej dla osób słabosłyszących i z niepełnosprawnością ruchową finansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Rozwój infrastruktury kultury, priorytet: Infrastruktura kultury
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|