PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ INFORMATYCZNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA KWP W GDAŃSKU

Publication date 2015-07-20
End date 2015-07-30 09:50:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 182662 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301921136, 301993302, 302370009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych dla KWP w Gdańsku zgodnie z zał. nr 1 do umowy.

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa:
1) fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych
2) akcesoriów komputerowych w postaci: klawiatur, myszy optycznych, nośników danych (płyty CD, DVD), papieru składanki.
2. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typy urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w tabeli stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyj¬ne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry.
1) Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem.
2) Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
3) W przypadku oferowania równoważnych nośników danych (płyt CD, CDRW, DVD, DVDRW), Zamawiający wymaga aby oferowany produkt charakteryzował się dodatkową technologią zwiększającej ochronę powierzchni nagrywanej (np. AZO). Zastosowana technologia powinna zapewnić odporność na promieniowanie ultrafioletowe (UV) oraz zagwarantować okres przechowywania płyty bez utraty danych i jakości do 100 lat.
4) Wykazanie równoważności przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) spoczywa na Wykonawcy.
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania dostarczenia próbki oferowanych materiałów w celu weryfikacji jego zgodności z zapisami SIWZ.
3. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie.
2) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone.
3) Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek/urządzeń wielofunkcyjnych/faksów, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia (e-mailem lub faksem) przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu.
4) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarek/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu w ciągu 5 dni od momentu zgłoszenia (e-mailem lub faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca.
5) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia.
6) Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy.
7) Ilości wskazane w tabeli stanowiącej załącznik do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym.
8) Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, przez okres 12 miesięcy obowiązywania Umowy.
9) Wielkość każdej dostarczanej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu Umowy.
10) Składanie zamówień na materiały eksploatacyjne będzie możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mailem) bądź faksu.
Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne własnym transportem, bezpośrednio do pomieszczenia magazynowego zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego, w ciągu 7 dni od dnia przesłania zamówienia, w godz. 8.15 - 14.15 poniedziałek- piątek
Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
Ulica ul. Okopowa 15
Nr domu 15
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-819
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 3214817
Fax 058 3214810
Internet www.pomorska.policja.gov.pl
Regon 19123609400000
E mail zamowienia-kwp@pomorska.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22, Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Druk ofertowy wraz z oświadczeniem o podwykonawcach i załącznikiem kosztowym 2. W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do określenia, które pozycje asortymentowe wymienione w załączniku nr 1 zastąpione będą przez materiały równoważne oraz podania pełnej nazwy, typu, producenta i symboli oferowanych materiałów równoważnych. . 3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo 4. Oświadczenie z art.22 i 24 U -pzp.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Jakość produktu / materiały oryginalne tj. wymienione w kol. nr 7 poz. 1 - 120 tabeli asortymentowej -30%/- wg wzoru z SIWZ/
Kryt 2p 30
Czy aukcja Tak
Aukcja dod info https://aukcje.uzp.gov.pl
Spec www www.pomorska.policja.gov.pl
Spec war Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk
Data skl 30/07/2015
Godz skl 09:50
Miejsce Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)