SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH

Publication date 2015-07-20
End date 2015-07-30 09:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 183236 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych.

2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - ilustracje stanowiące załączniki nr 3, 3A do SIWZ.
3. Zamawiający wymaga dostarczenia próbek z pozycji 1, 6, 35, 36, 38, 42 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia ze znakowaniem, zgodne z parametrami technicznymi tożsamymi z opisem przedmiotu zamówienia; znakowanie powinno odpowiadać ilustracjom z załącznika nr 3A do SIWZ
Próbki muszą być oznaczone tak aby zapewniały identyfikację z formularzem cenowym. Próbki muszą zawierać szczegółową specyfikację producenta/importera (oznaczenie lub nazwę handlową, gramaturę, w przypadku druku oznaczoną rozdzielczość druku i format. Próbki należy umieścić w jednej kopercie lub opakowaniu z ofertą. Załączone próbki będą stanowić podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium 2 wyboru oferty.

4. Zamawiający przewiduje niezwłocznie po podpisaniu umowy zamówienie niżej wymienionych pozycji. Wykonawca będzie zobowiązany zapakować towar w paczki według dyspozycji Zamawiającego. Towar w paczkach będzie skompletowany według zamówień wewnętrznych jednostek organizacyjnych WAT i dostarczony zgodnie z § 4 umowy przez Wykonawcę do tych jednostek na trenie WAT.

Pozycja 1 w ilości 1800 sztuk,
Pozycja 2 w ilości 100 sztuk,
Pozycja 3 w ilości 312 sztuk,
Pozycja 4 w ilości 1000 sztuk,
Pozycja 5 w ilości 1000 sztuk,
Pozycja 6 w ilości 50 sztuk,
Pozycja 7 w ilości 65 sztuk,
Pozycja 8 w ilości 50 sztuk,
Pozycja 9 w ilości 50 sztuk,
Pozycja 10 w ilości 205 sztuk,
Pozycja 11 w ilości 50 sztuk,
Pozycja 12 w ilości 50 sztuk,
Pozycja 13 w ilości 150 sztuk,
Pozycja 14 w ilości 300 sztuk,
Pozycja 15 w ilości 150 sztuk,
Pozycja 16 w ilości 100 sztuk,
Pozycja 30 w ilości 30 sztuk,
Pozycja 31 w ilości 30 sztuk,
Pozycja 32 w ilości 30 sztuk,
Pozycja 33 w ilości 30 sztuk,
Pozycja 34 w ilości 30 sztuk,
Pozycja 37 w ilości 30 sztuk,
Pozycja 38 w ilości 30 sztuk,
Pozycja 39 w ilości 1500 sztuk,
Pozycja 42 w ilości 3500 sztuk,
Pozycja 52 w ilości 20 sztuk,
Pozycja 53 w ilości 50 sztuk,
Pozycja 54 w ilości 20 sztuk.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowa Akademia Techniczna
Ulica ul. Kaliskiego 2
Nr domu 2
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-908
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 261 83 78 65
Fax 261 83 97 23
Internet www.wat.edu.pl
Regon 01212290000000
E mail szp@wat.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 30.07.2015 r. do godz.09:00. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem Wadium na sukcesywna dostawę materiałów reklamowych. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. b) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych - dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Oferta składana przez Wykonawcę winna zawierać: 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ. 4) oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt 5 SIWZ. 5) opis przedmiotu równoważnego, jeżeli taki wykonawca proponuje, umożliwiający jego porównanie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego w odpowiedniej pozycji Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 6) próbki zaproponowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z pkt. 1.4 SIWZ. 7) karty katalogowe, wzory, zdjęcia w formie papierowej zaproponowanego przedmiotu, uwzględniające wszystkie pozycje zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia 8) Dowód wniesienia wadium: oryginał lub kopię poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu. Brak w ofercie kopii przelewu nie będzie podstawą do odrzucenia oferty. Natomiast brak wniesienia wadium w terminie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego do dnia i godziny upływu terminu składania ofert określonego w pkt. 11.2 SIWZ. Datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto Zamawiającego a nie data złożenia przelewu.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach: 1. Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych netto przedmiotu zamówienia. 2. W trakcie dostaw sukcesywnych zmiany do umowy mogą obejmować zmianę przedmiotu zamówienia na równoważny, w przypadku niedostępności na rynku asortymentu wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tego asortymentu, wprowadzeniem przez producenta nowej wersji asortymentu charakteryzującego się co najmniej takimi samymi (równoważnymi) lub lepszymi parametrami technicznymi niż wskazane w ofercie. Zaprzestanie produkcji lub wycofanie z rynku asortymentu musi być potwierdzone pisemnym oświadczeniem producenta. 3. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego, Wykonawca dostarczy do Zamawiającego przed realizacją zamówienia, wzory proponowanych produktów. 4. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy określonej w § 2 umowy. 5. Podane w przedmiocie zamówienia ilości są orientacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych lub większych ilości, niż szacowane w przedmiocie zamówienia. 6. Zamówienia cząstkowe będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego, w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zmniejszenia dostaw w ujęciu wartościowym, ilościowym i asortymentowym przedmiotu zamówienia, Zamawiający powiadomi Wykonawcę nie później niż w ciągu 7 dni od daty zaistnienia tych okoliczności. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się wykorzystać przedmiot zamówienia w co najmniej 60% wartości przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku zmiany stawki VAT, strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zastrzeżeniem ust. 4 umowy, z zachowaniem formy pisemnej poprzez zawarcie aneksu do umowy. 8. Strony ustalają możliwość zmiany terminu wykonania umowy, z zastrzeżeniem § 1, ust. 2 umowy, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 9. W przypadku niezrealizowania wartości umowy określonej w § 2 ust. 2 umowy w terminie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, strony przewidują możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy do czasu zrealizowania wartościowego pozostałej części kwoty przeznaczonej do zapłaty za wykonanie przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem § 1 ust. 9 umowy z zachowaniem formy pisemnej poprzez zawarcie aneksu do umowy za zgodą obu stron.
Kryt cena B
Kryt 1p 50
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 50
Spec www www.wat.edu.pl
Spec war WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA im. Jarosława Dąbrowskiego ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2 00-908 WARSZAWA Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 22, pokój nr 6, godz. 08:00-14:45
Data skl 30/07/2015
Godz skl 09:00
Miejsce WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA im. Jarosława Dąbrowskiego ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2 00-908 WARSZAWA Kancelaria Jawna, budynek nr 100, pokój nr 130, godz. 08:00-14:45
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)