Dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych oraz kurtyn dźwiękochłonnych

Publication date 2015-07-21
End date 2015-07-30 11:00:00
Instytucja Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 108049 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 395154102, 395181007, 395151006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych na oknach typowych i nietypowych oraz kurtyn dźwiękochłonnych.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) dostawę wraz z montażem Rolet wewnętrznych na oknach typowych i nietypowych, o łącznej powierzchni około 1707m2, w ilości około 509 sztuk,
2) dostawę wraz z montażem Kurtyn dźwiękochłonnych w pomieszczeniach pobytu dziennego pacjentów i pomieszczeniach obserwacyjnych pacjentów w SOR w ilości 24 sztuk o łącznej powierzchni ok. 122 m2.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych na oknach typowych i nietypowych oraz kurtyn dźwiękochłonnych.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) dostawę wraz z montażem Rolet wewnętrznych na oknach typowych i nietypowych, o łącznej powierzchni około 1707m2, w ilości około 509 sztuk,
2) dostawę wraz z montażem Kurtyn dźwiękochłonnych w pomieszczeniach pobytu dziennego pacjentów i pomieszczeniach obserwacyjnych pacjentów w SOR w ilości 24 sztuk o łącznej powierzchni ok. 122 m2.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załącznikach do SIWZ od nr 7 do nr 8.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ulica ul. Igielna 13
Nr domu 13
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-117
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 7359301
Fax 71 7359300
Internet http://www.nszw.pl
Regon 02117320000000
E mail biuro@nszw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Spółka prawa handlowego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Tak
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Powtórzenie tego samego rodzaju dostaw w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 42
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Wiedza posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) Zamówień na dostaw wraz z montażem rolet wewnętrznych o łącznej wartości co najmniej 200.000 zł brutto, w tym przynajmniej jedno zamówienia na dostawę wraz z montażem rolet wewnętrznych o powierzchni co najmniej 500 m2; b) co najmniej jednego Zamówienia, którego przedmiotem była dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych w obiekcie służby zdrowia;
Sytuacja jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych),
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw opis parametrów technicznych i funkcjonalnych oferowanych Elementów wyposażenia - sporządzony na podstawie parametrów i informacji zawartych w załączniku nr 8 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminów wykonania Przedmiotu umowy (rozumiana jako wykonanie umowy w innych terminach niż zostało to przewidziane postanowieniami umowy lub przedłużenie terminów wykonania umowy) może być dokonana w szczególności w sytuacji: a) wystąpienia podczas realizacji Przedmiotu umowy zamówień dodatkowych lub uzupełniających, b) działania siły wyższej rozumianej jako wystąpienie: klęsk żywiołowych utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu umowy lub warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu umowy lub zdarzeń jak: strajki, rozruchy, akty wandalizmu, kradzieże, napady rabunkowe - których zaistnienie powinno zostać udokumentowane np. protokołem policyjnym z kraju w którym nastąpiło zdarzenie; c) przerw w dostawie energii elektrycznej lub innych mediów od których uzależnione jest wykonanie Przedmiotu umowy, pod warunkiem że nastąpiła z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; d) wstrzymania wykonania Przedmiotu umowy przez Zamawiającego - z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; e) przekazania informacji Wykonawcy dotyczącego wyboru kolorystki i materiałów (o których mowa jest w § 4 ust. 1 umowy) po upływie terminu wskazanego w § 4 ust. 2 umowy; f) konieczności wprowadzenia zmian w robotach budowlanych na skutek wadliwości dokumentacji projektowej lub wykonana robót budowlanych, pod warunkiem że wprowadzenie zmian w robotach ma wpływ na wykonanie Przedmiotu umowy; g) konieczności wykonania robót w obiekcie szpitala, pod warunkiem, że roboty te mają wpływ na wykonanie Przedmiotu umowy. 2) zmiana wysokości wynagrodzenia - w sytuacji: a) zmiany przepisów prawa podatkowego mającej wpływ na wysokość podatku VAT, jeśli nastąpiła po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert - Wykonawca doliczy do wynagrodzenia podatek VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to wynagrodzenia za wykonanie tej części Przedmiot umowy, której w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano; b) zmiany terminów wykonania Przedmiotu umowy na skutek zaistnienia okoliczności wskazanych w pkt 1 lit. d - lit. g niniejszego ustępu umowy - Wykonawca będzie uprawniony do żądania pokrycia uzasadnionych i udokumentowanych dodatkowych kosztów w związku z nieterminową realizacją umowy z wyłączeniem zysku; 3) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian obowiązujących przepisów prawnych dokonanych w trakcie realizacji umowy, 4) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357¹ Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 Kodeksu spółek handlowych. 5) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy - jeżeli Wykonawca polegał na wiedzy i doświadczeniu podwykonawcy (podmiotu trzeciego) wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, wówczas zmiana tego podwykonawcy lub rezygnacja z tego podwykonawcy jest dopuszczalna za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia spełnia warunki opisane przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W tym celu Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wykazu wykonanych przez proponowanego podwykonawcę lub przez Wykonawcę głównych dostaw (w okresie ostatnich trzech lat przed terminem złożenia wniosku o zmianę) oraz dowodów, czy główne dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. Jeżeli Zamawiający w terminie 5-ciu (pięciu) Dni roboczych od dnia otrzymania kompletnych dokumentów na zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, będzie się uważało, że Zamawiający wyraził zgodę na zmianę podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Kryt 2p 20
Spec www http://www.nszw.pl
Spec war Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o.o. ul. Igielna 13 50- 117 Wrocław
Data skl 30/07/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o.o. ul. Igielna 13 50- 117 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat Zamówienie będzie realizowane w terminie od 4 do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy. Zadeklarowany przez Wykonawców termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny oferty.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)