Rozbudowa monitoringu miejskiego w Świdniku
Publication date | 2015-07-21 |
End date | 2015-08-05 12:00:00 |
Instytucja | Gmina Miejska Świdnik |
Miejscowość | Świdnik |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 108287 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 488000006, 401000003, 713200007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
4.1Przedmiotem zamówienia jest : Rozbudowa monitoringu miejskiego w Świdniku Przedmiot zamówienia obejmuje: 4.2Dokumentacja projektowa, uwzględniająca wymogi: 4.2.1 Wykonawca pozyska: a)aktualna mapa do celów projektowych, b)wypis i wyrys z rejestru gruntów, c)wszystkie wymagane prawem warunki, opinie i uzgodnienia, d)zgoda na umieszczenie elementów monitoringu w pasie drogi powiatowej, e)zgoda Hali Targowej S.A. na podłączenie się do instalacji monitoringu zlokalizowanej na budynku hali targowej, f)ostateczna decyzja pozwolenia na budowę 4.2.2 Wykonawca opracuje: a) projekt budowlano - wykonawczy - 5 egzemplarzy b) przedmiar robót - 1 egzemplarz c/ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 1 egzemplarz 4.3Roboty budowlane: a) Wykonawca zrealizuje roboty budowlane w oparciu o wykonaną i zatwierdzoną dokumentację projektową oraz ostateczną decyzję pozwolenie na budowę 4.4Charakterystyczne parametry przedmiotu zamówienia 4.4.1 Rozbudowa monitoringu miasta Świdnik o cztery punkty kamerowe. a)kanalizacja teletechniczna pomiędzy punktami A-B o długości około 40 m z przewiertem sterowanym pod jednym pasem jezdni, b)kanalizacja teletechniczna pomiędzy punktami D-E o długości około 250 m przewiertem sterowanym pod dwoma pasami jezdni, c)kanalizacja dla zasilania pomiędzy budynkiem Zespołu Szkół nr 2, pomiędzy punktem F i punktem E o długości około 60 m, d)słup oraz punkt kamerowy, składający się z kamery obrotowej typu I w miejscach wyznaczonych i opisanych jako punkt nr 1, 2 i 3, e)punkt kamerowy składając się z 4 kamer stacjonarnych typu II w miejscu wyznaczonym i opisanym jako punkt kamerowy nr 4 na istniejącym słupie przy targu przy ulicy Targowej, f)kable światłowodowe pomiędzy następującymi punktami: - A - B około 40 m światłowód 8J - C - E około 500 m światłowód 24J oraz ich wpięcie do istniejącego światłowodu g)kabel zasilający YKY 3x2,5 w kanalizacji pomiędzy punktem kamerowym nr 3 a punktem F (budynek Zespołu Szkół nr 2) o długości około 75 m h)podłączenie nowych odcinków do istniejącego kabla światłowodowego 48J pomiędzy aktualną siedzibą Straży Miejskiej a przyszłą siedzibą i)zasilanie punktu kamerowego poprzez wykorzystanie istniejących słupów oświetlenia ulicznego z istniejącej kamery na skrzyżowaniu ulic Targowej oraz Krzysztofa Kamila Baczyńskiego j)jeśli zajdzie potrzeba - rozbudowa szafki oświetleniowej w punkcie H tak, by można było zainstalować zasilacz UPS o mocy minimum 1500 VA k)w każdym punkcie kamerowym skrzynka lub obudowa o szczelności IP66 mieszczącą mediakonwerter RJ45/SFP, (a w punkcie kamerowym nr 4 switch minimum 4 portowy), przełącznicę światłowodową, gniazdo serwisowe sucho 230V oraz odpowiednie bezpieczniki l)dla każdego punktu kamerowego zastosować mediakonwerter światłowodowy, jeżeli kamera nie ma wbudowanego portu światłowodowego m)switch światłowodowy minimum 4 portowy lub 4 miediakonwertery światłowodowe do centrum monitoringu do odbierania sygnału z kamer n)zasilanie projektowanych kamer z istniejących obwodów elektrycznych 4.4.2 Kamera obrotowa typu I powinna charakteryzować się co najmniej poniższymi parametrami: a)kamera cyfrowa IP o rozdzielczości minimum HD1080, b)obudowa zewnętrzna IP 66, c)zapis na karcie SD, d)kompresja wideo H.264, e)optyczny zoom minimum 20x z funkcją autofocus, f)obsługa presetów , g)dwa oddzielnie definiowane strumienie, h)płynny obraz 25 kl/s w rozdzielczości 1920x1080, i)zintegrowany promiennik IR do 20m 4.4.3 Kamera stacjonarna typu II powinna charakteryzować się co najmniej poniższymi parametrami: a)kamera cyfrowa IP o rozdzielczości minimum 3 Mpx, b)obiektyw 2,8-12mm, c)obudowa zewnętrzna IP 66, d)zapis na karcie SD, e)kompresja wideo H.264, f)dwa oddzielnie definiowane strumienie, g)płynny obraz 25 kl/s w rozdzielczości 1920x1080, h)zintegrowany promiennik IR do 20m 4.5Opis przedmiotu zamówienia określa: a)program funkcjonalno-użytkowy, b)oferta przetargowa. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Miejska Świdnik |
Ulica | ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15 |
Nr domu | 15 |
Miejscowosc | Świdnik |
Kod poczt | 21-040 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | (081) 468 66 25 |
Fax | 081 751 76 08 |
Internet | http://www.umswidnik.bip.lubelskie.pl/ |
E mail | zampub@swidnik.umgov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | B |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu większej ilości tego samego rodzaju zamówień niż przewidywana w zamówieniu podstawowym jednakże nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego - zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz .U. z 2013 r poz. 709 z późn. zm.) |
Czas | D |
Data zak | 30/11/2015 |
Wadium | 1000 PLN |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył roboty budowlane polegające na budowie i przebudowie w tym: - co najmniej dwie inwestycje monitoringu o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł każda. |
Zdolne | W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami (dla każdego uprawnienia oddzielnie lub łącznie): - z uprawnieniami do projektowania - branża elektryczna, - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi - branża elektryczna, |
Oswiadczenie potwierdzenia 2 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Inne dokumenty | 1.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 3.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 30.1 Zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron na piśmie, w formie aneksu. 30.2 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następującym zakresie i na warunkach: 30.2.1 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest ona spowodowana: a) warunkami atmosferycznymi - w szczególności długotrwałymi opadami deszczu lub śniegu, porywistym wiatrem, niskimi i wysokimi temperaturami powietrza, które to przyczyny uniemożliwiają lub utrudniają w wysokim stopniu wykonanie robót zgodnie z technologią i przepisami bhp, b) ujawnieniem niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania robót i dokonania ich usunięcia przez specjalistyczne służby, c) siłą wyższą w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, d) wydłużeniem terminów uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji przez Wykonawcę i Zamawiającego, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę i Zamawiającego należytej staranności, 30.2.2 Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług ( VAT ) odpowiednio poprzez podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia brutto z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione. 30.3 Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę i uzyskanie zgody drugiej strony umowy. 30.4 Bez zgody Zamawiającego mogą być wykonywane jedynie prace mające na celu niezwłoczne zapobieżenie awarii, szkodzie lub utracie życia i zdrowia, o czym Wykonawca zobowiązany jest natychmiast zawiadomić Zamawiającego. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | gwarancja jakości prac i rękojmia |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | http://umswidnik.bip.lubelskie.pl/ |
Spec war | Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 218. |
Data skl | 05/08/2015 |
Godz skl | 12:00 |
Miejsce | Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 105. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |