Modernizacja krytej pływalni w Ciechanowie ze środków funduszu rozwoju kultury fizycznej w ramach programu modernizacji infrastruktury sportowej

Publication date 2015-07-21
End date 2015-08-05 10:00:00
Instytucja Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
Miejscowość Ciechanów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Artykuły elektroniczne,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 108347 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 452122125, 453311007, 453100003, 454320004, 317113006, 454211108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres prac planowanych do wykonania w hali basenowej obejmuje:
ETAP 1:

- częściową wymianę grzejników centralnego ogrzewania w hali basenowej z wymianą rur przyłączeniowej ,
- wymianę ślusarki okiennej aluminiowej w głównej hali basenowej
o powierzchni 312 m2,
- zakup i montaż systemu pomiaru czasu wraz z nakładkami na stopnie startowe oraz tablicą wyników,
- wymianę opraw oświetleniowych i oświetlenia awaryjnego w głównej hali basenowej,
- wymianę 48 mb siedzisk dla zawodników z 96 miejscami siedzącymi,
ETAP 1 robót należy wykonać do 10.10.2015 r.
ETAP 2:
- wymianę okładzin podłogowych wokół niecek basenu na powierzchni ok. 820m2 wraz z uszczelnieniem podłoża i wymianą wpustów ściekowych.
Do realizacji ETAPU 2 Wykonawca może przystąpić nie wcześniej niż 15.12.2015 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
Ulica Plac Jana Pawła II 6
Nr domu 6
Miejscowosc Ciechanów
Kod poczt 06-400
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 23 6749200
Fax 23 672 29 63
Internet www.umciechanow.pl
Regon 13037782400000
E mail umciech@ci.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zak 29/02/2016
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 23 000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 54821300082001008888880010 w Banku Spółdzielczym w Ciechanowie. b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, wadium winno być odnotowane do upływu terminu składania ofert na ww rachunku bankowym - za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w innych formach (poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Dz. U. z 2007 nr 42 poz. 275) należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Ciechanowie przy ul. Wodnej 1, Biuro Obsługi Interesanta- (jednocześnie dołączając kopię do oferty), lub wraz z ofertą. Uwaga: w przypadku gdy Wykonawca wraz z ofertą składa oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu dokument ten nie powinien być spięty na trwale z ofertą. Ww. dokument prosimy umieszczać w ofercie w koszulce(z uwagi na wymóg art. 46 ust. 1 ustawy Pzp - zwrot wadium).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia wymogu na potwierdzenie powyższego warunku
Wiedza za spełnienie powyższego warunku Zamawiający będzie rozumiał wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości i rodzaju wymaganym przez Zamawiającego, tj. odpowiednio: a) jednej roboty polegającej na remoncie obiektu basenowego obejmujących m.in.: wymianę bądź montaż stolarki okiennej aluminiowej o powierzchni 300m2, b) jednej roboty polegającej na wymianie bądź układaniu okładzin podłogowych wokół niecek basenowych na powierzchni co najmniej 800 m2
Potencjal ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące sie doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, które spełniają następujące wymagania tj.: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Budowlanych: minimalne doświadczenie: a) minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Robót Budowlanych na zadaniach obejmujących remont obiektu basenowego o wartości brutto minimum 800 000,00 PLN. b) uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; 2) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Elektrycznych: minimalne doświadczenie: a) minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych na zadaniach polegających na wykonaniu lub modernizacji instalacji elektrycznych, w tym na co najmniej 1 zadaniu o wartości brutto minimum 100 000,00 PLN. b) uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych; 3) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Sanitarnych: minimalne doświadczenie: a) minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Robót Sanitarnych na zadaniach polegających na wykonaniu lub modernizacji instalacji elektrycznych, w tym na co najmniej 1 zadaniu o wartości brutto minimum 50 000,00 PLN. b) uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Kierownika Robót Budowlanych z funkcjami Kierowników Robót branżowych wymienionych powyżej, pod warunkiem wykazania się niezbędnymi uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robotami dla każdej łączonej branży.
Sytuacja a) o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600 000,00 PLN. b) o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 800 000,00 PLN.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 a) jedna robota polegająca na remoncie obiektu basenowego obejmujących m.in.: wymianę bądź montaż stolarki okiennej aluminiowej o powierzchni 300m2, b) jedna robota polegająca na wymianie bądź układaniu okładzin podłogowych wokół niecek basenowych na powierzchni co najmniej 800 m2.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy - według wzoru załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Informacja o podwykonawcach - według wzoru załącznika nr 9 do siwz; 3. Oświadczenia wymienione w rozdziale XII SIWZ; 4. Inne dokumenty wymienione w rozdziale XII SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie: 1. Zmiany osób realizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane - w przypadku wystąpienia uzasadnionej potrzeby, 2. Możliwość rezygnacji lub zmiany podwykonawców (podmiotów), na etapie realizacji Umowy, z pomocą których Wykonawca - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że inny proponowany podwykonawca, lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania , 3. Zmiany zakresu robót, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, po wcześniejszym uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy, 4. Zmiana podmiotu trzeciego (o którym mowa w art. 26 ust. 2b) na etapie realizacji zamówienia na podmiot spełniający warunki udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym niż podmiot dotychczasowy 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: a) jeśli pojawiły się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych lub jeżeli w wyniku prowadzonego nadzoru archeologicznego dokonane zostaną odkrycia, wymagające bardziej gruntownych badań niż pierwotnie przewidywano, b) jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany do STWiOR, na podstawie którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, c) wystąpienia anomalii pogodowych, d) wystąpienia opóźnienia w uzyskiwaniu decyzji i uzgodnień wydawanych przez inne organy w stosunku do terminów przewidzianych ustawowo lub w stosunku do innych przepisów.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 czas realizacji ETAPU 2 zamówienia (liczony w dniach)
Kryt 2p 20
Spec www www.bip.umciechanow.pl
Spec war Urząd Miasta Ciechanów,Wydział Zamówień Publicznych, Działalności Gospodarczej i Inwestycji, Plac Jana Pawła II 6, 6-400 Ciechanów
Data skl 05/08/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Biuro Obsługi Interesanta- Biuro Podawcze stanowisko Nr 7 , ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi podczas posiedzenia Komisji Przetargowej o godz. 10:45 - w dniu, w którym upływa termin składania ofert, w sali konferencyjnej ul. Wodna 1. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiajacy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)