Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
|
Ulica |
ul. Borowska 213
|
Nr domu |
213
|
Miejscowosc |
Wrocław
|
Kod poczt |
50-556
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 733 11 40
|
Fax |
071 733 11 49
|
Internet |
www.usk.wroc.pl
|
Regon |
00028901200000
|
E mail |
ask.dzp@wp.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
27/05/2016
|
Wadium |
ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WPŁATY WADIUM
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
6.1.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
|
Wiedza |
6.1.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
|
Potencjal |
6.1.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
|
Zdolne |
6.1.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
|
Sytuacja |
6.1.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - należy przedstawić w formie oryginału wg załączonego druku - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów producenta, itp. w języku polskim) - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP). Jednocześnie należy w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. Dokumenty należy ułożyć chronologicznie- należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty |
Wypełniony FORMULARZ OFERTY wraz z FORMULARZEM CENOWYM - Załącznik nr 1 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale III do SIWZ.
7.1.2 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza.
7.1.3 W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
7. Nadzwyczajna zmiana stosunków umowy może nastąpić jedynie w przypadkach:
- zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
- zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę,
- gwałtownej dekoniunktury,
- ograniczenia dostępności surowców.
- zmniejszenia finansowania procedury medycznej przez NFZ.
Zmiana taka nastąpić może na zgodny wniosek stron i wprowadzona zostanie aneksem stanowiącym integralną część niniejszej umowy przetargowej.
Cena jednostkowa brutto dostarczanego asortymentu oraz wartość umowy ogółem brutto podlega automatycznej waloryzacji, uwzględniającej zmianę wielkości podatku od towarów i usług - VAT. Powyższa zmiana obowiązuje począwszy od dnia wprowadzenia urzędowej zmiany stawki VAT i nie wymaga zachowania formy aneksu.
8. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku:
- zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową,
- przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla zamawiającego.
9. Zmiana, o której mowa w ust. 7, będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik będzie spełniał wszystkie wymagania zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową.
10. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość aneksowania niniejszej umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego asortymentu.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
TERMIN DOSTAWY
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.usk.wroc.pl
|
Spec war |
www.usk.wroc.pl
|
Data skl |
29/07/2015
|
Godz skl |
12:00
|
Miejsce |
w Dziale Zamówień Publicznych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego, ul. Borowska 213, 50 - 556 Wrocław, pokój 5.01, piętro IV, budynek H
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|