Dostawa i montaż wyposażenia oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pt. Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostycyn w ramach świadczenia wysokiej jakości usług

Publication date 2015-07-22
End date 2015-07-30 10:00:00
Instytucja Gmina Gostycyn
Miejscowość Gostycyn
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Siedziska,
  • Krzesła,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble szkolne,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Wyroby meblarskie,
  • Dywany,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Farby do celów artystycznych,
  • Wyroby rękodzielnicze i artystyczne,
  • Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 185178 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391610008, 274700005, 301900007, 373100004, 370000008, 375100006, 375200009, 375240007, 448120000, 374000002, 378000006, 391110003, 391120000, 391500008, 391600001, 390000002, 395161003, 391621006, 397134306, 395154102, 395310003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem do oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostycyn zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, oraz mebli i wyposażenia do sal, szatni w ramach projektu Doposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostycyn w ramach świadczenia wysokiej jakości usług do oddziałów przedszkolnych w Gminie Gostycyn.
2.Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1
Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Wszelkie działania związane z realizacją projektu powinny uwzględniać uregulowania dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich.
3.Miejscem realizacji zamówienia są oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej w Pruszczu, Szkole Podstawowej w Wielkiej Kloni oraz w Szkole Podstawowej w Wielkim Mędromierzu:
a) Oddział Przedszkolny Szkoły Podstawowej w Pruszczu, ul. Dworcowa 33, 89- 520 Gostycyn
b) Oddział Przedszkolny w Wielkiej Kloni, Wielka Klonia 15, 89-520 Gostycyn,
c) Oddział Przedszkolny w Wielkim Mędromierzu - Wielki Mędromierz 59a, 89-520 Gostycyn.
4.Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części zamówienia:
4.1. I CZĘŚĆ - DOSTAWA ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH, ZABAWEK I POMOCY DYDAKTYCZNYCH
- zakup zabawek i pomocy dydaktycznych,
- zakup pomocy dydaktycznych,
- zakup artykułów plastycznych,
Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części I zamówienia określono w Załączniku Nr 1A do SIWZ
4.2 II CZĘŚĆ - DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DO SAL I SZATNI, WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO I WYPOSAŻENIA ZAPEWNIAJĄCEGO BEZPIECZNE WARUNKI OPIEKI ORAZ DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH
- zakup i montaż mebli i wyposażenia oddziałów przedszkolnych,
- zakup wyposażenia wypoczynkowego,
- zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni,
- zakup i montaż rolet okiennych,
- zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach,
Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące Części II zamówienia określono w Załączniku Nr 1B do SIWZ.
4.3 Szczegółowy zakres prac został opisany w opisach przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Parametry techniczne określone w załącznikach Nr 1A do SIWZ i Nr 1B do SIWZ stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowane wyposażenie- dopuszcza się zaoferowanie sprzętu lub innego asortymentu o wyższych lub lepszych parametrach. Podane wymiary to wymiary minimalne. Użyte w opisach przedmiotu zamówienia materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność, jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt.
6.Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie zadania, bądź na jedno zadanie. Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla poszczególnej części.
7. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy przedmiotu zamówienia do odpowiednich oddziałów przedszkolnych wskazanych w pkt. 3.
8. Przedmioty zamówienia z części I, II:
a) są fabrycznie nowe, wolne od wad,
b) są zgodne z opisem w załączniku 1A,1B do SIWZ,
c) są wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
d) posiadają atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, deklaracje zgodności obowiązujące na terenie UE. Ponadto muszą być dopuszczone do stosowania w przedszkolu, dostosowane do dzieci w wieku 3-5 lat i spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz zgodne z obowiązującymi normami.(Wyżej wskazane dokumenty należy dostarczyć do zamawiającego w dniu dostawy towarów),
e) posiadają niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim,
f) posiadają gwarancję jakości zadeklarowaną przez oferenta w Formularzu Ofertowym.
W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad i usterek w terminie 7 dni licząc od daty pisemnego ( listem lub faksem) powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczenia projektów systemowych w ramach Poddziałania 9.1.1 POKL w zakresie przygotowania oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym.
9.Wykonawca musi zapewnić na koszt własny i ryzyko załadunek, transport, rozładunek dostarczonych materiałów i urządzeń w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku wyposażenia i sprzętu wymagającego montażu, złożenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, złożenia dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu.
10. Dostawy nastąpią w godzinach pracy placówek. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić przedstawiciela Zamawiającego z trzydniowym wyprzedzeniem o terminach dostawy.
11. Do oferty należy dołączyć opis techniczny oferowanego wyposażenia lub dołączyć foldery - zdjęcia umożliwiające sprawdzenie warunków technicznych oferowanego sprzętu.
12. Termin realizacji zamówienia:
a) Zamawiający wymaga realizacji zamówienia począwszy od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2015 r.
b) Terminem wykonania zamówienia jest data potwierdzenia zakończenia zadania w protokole odbioru .
13. Wykonawca zobowiązuje się do :
- każdorazowego, niezwłocznego ( tzn. po zakończeniu prac w danym dniu) uprzątnięcia i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Gostycyn
Ulica ul. Bydgoska 8
Nr domu 8
Miejscowosc Gostycyn
Kod poczt 89-520
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 33 67 310
Fax 52 33 67 311
Internet http://bip.gostycyn.pl
Regon 09235111000000
E mail gostycyn@las.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/08/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjal Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1) uzupełnione Formularze cenowe( zgodne z załącznikiem Nr 2A do SIWZ i/lub Nr 2B do SIWZ (Część I i/lub Część II ) oraz formularz ofertowy (zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ), 2) wykaz części zamówienia powierzonego podwykonawcom- zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ, 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie) z określeniem jego zakresu.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz w przypadkach: 1) zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - wystąpieniem okoliczności formalnych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a powodujących konieczność wydłużenia czasu realizacji zadnia, - działaniem siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia (np. działanie sił przyrody huragan, powódź, pożar, stan wyjątkowy itp.).
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.gostycyn.pl
Spec war Urząd Gminy w Gostycynie, ul. Bydgoska 8, 89-520 Gostycyn
Data skl 30/07/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy w Gostycynie, ul. Bydgoska 8, 89-520 Gostycyn, Biuro Obsługi Interesanta I Piętro.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1.Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Wszelkie działania związane z realizacją projektu powinny uwzględniać uregulowania dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)