Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Miasta Kołobrzeg
|
Ulica |
ul. Ratuszowa 13
|
Nr domu |
13
|
Miejscowosc |
Kołobrzeg
|
Kod poczt |
78-100
|
Wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
094 3551580
|
Fax |
(094) 352 37 69
|
Internet |
www.kolobrzeg.pl
|
Regon |
00052385000000
|
E mail |
przetargi@um.kolobrzeg.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
29/08/2015
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1200,00 zł ( słownie: tysiąc dwieście złotych i 00/100).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Wiedza |
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje główne usługi. Na ich potwierdzenie przedłoży dokument potwierdzający wykonanie lub wykonywanie należycie co najmniej 1 usługi tj. przygotowanie projektu, składu, druku katalogu informacyjno - promocyjnego oraz materiałów drukowanych takich jak ulotki, plakaty, banery o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje złożonego Załącznika nr 4 oraz dołączonych dokumentów potwierdzających wykonanie lub wykonywanie co najmniej 1 usługi
|
Potencjal |
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
|
Zdolne |
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
|
Sytuacja |
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Formularz cenowy.
4. Dowód wniesienia wadium.
5. Projekty wydrukowane w kolorze na stronie A4 ( projekt każdego produktu na 1 stronie). W przypadku produktów wskazanych w części III (OPZ) pkt 1-4 należy przedstawić: katalog - projekt okładki (pierwsza strona) ulotka - 1 stronę, cały projekt plakatu oraz banneru, w przypadku produktów wskazanych w części III (OPZ) pkt 5-7 należy przedstawić: cały projekt nadruku z zastosowaniem logo na każdym z wymienionych artykułów reklamowych w formie wydruku - tj. lizak, balon, torba zestawu plażowego.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Efekt wizualny
|
Kryt 2p |
20
|
Spec www |
http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=1416
|
Spec war |
Biuro Prezydenta Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 13 78-100 Kołobrzeg
|
Data skl |
30/07/2015
|
Godz skl |
12:30
|
Miejsce |
Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg ul.Ratuszowa 13 pokój 104 78-110 Kołobrzeg
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1. Projekt Rewitalizacja molo spacerowego w Kołobrzegu współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.
2. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|