Usługa całodobowego monitoringu prasy

Publication date 2015-07-22
End date 2015-07-30 10:00:00
Instytucja Kancelaria Sejmu RP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi dostarczania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 186108 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 642160003, 723190004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Usługa całodobowego monitoringu prasy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kancelaria Sejmu RP
Ulica ul. Wiejska 4/6/8
Nr domu 4/6/8
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-902
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 6942098
Fax 022 6942098
Internet www.sejm.gov.pl
Regon 00110334000000
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Kancelaria Sejmu
Rodzaj zam inny Kancelaria Sejmu
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/08/2018
Wadium Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy)
Zaliczka Nie
Uprawnienie O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy wobec których brak jest podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 tej ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie, czy złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych) Wykonawca powinien wykazać, że: 1) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 usługę polegającą na całodobowym serwisie monitoringu prasy, trwającą minimum 1 rok, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek powinien spełniać co najmniej jeden Wykonawca. 2) ma prawo do przetwarzania i udostępniania w całości artykułów prasowych pochodzących z publikacji periodycznych wymienionych w Rozdziale II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek powinien spełniać każdy z nich. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie, czy złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja W celu potwierdzenia odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych): Wykonawca powinien wykazać, że jest ubezpieczony na terenie Rzeczpospolitej Polskiej od odpowiedzialności cywilnej za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobie trzeciej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, powyższy warunek musi spełniać każdy Wykonawca. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie, czy złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1)oświadczenie o prawie do przetwarzania i udostępniania w całości artykułów prasowych pochodzących z publikacji periodycznych wymienionych w Rozdziale II SIWZ - na potwierdzenie warunku opisanego w pkt 2.1 ppkt 2- załącznik nr 5 do oferty,2) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2), 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 zatrudnienie do realizacjiusługimonitoringuprasy w pełnym wymiarzeczasupracy określ. przepisami prawa pracy conajmniej1osobyniepełnosprawnej
Kryt 2p 10
Spec www ww.sejm.gov.pl/zamówienia
Spec war Biuro ds. Inwestycji i Zamówień, ul. Piękna 3a,00-539 Warszawa
Data skl 30/07/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Wydział Podawczy Kancelarii Sejmu, Al. Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)