dostawa urządzeń zabawowych, komunalnych i nawierzchni bezpiecznej wraz z montażem na miejskich terenach rekreacyjnych, w ramach Budżetu Obywatelskiego - część 4.

Publication date 2015-07-22
End date 2015-07-29 09:00:00
Instytucja Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

Szczegóły

Numer ogłoszenia 186140 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 375352009, 391136003, 392243403, 452332506, 451127239, 773000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń zabawowych, komunalnych
i nawierzchni bezpiecznej wraz z montażem na miejskich terenach rekreacyjnych,
w ramach Budżetu Obywatelskiego - część 4.
2. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, postępowanie podzielono na części:
1) Część I: Plac zabaw dla dzieci przy ul. Chłopickiego/Krausa - etap 1;
2) Część II: Teren rekreacyjny pod Gaikami - plac zabaw dla dzieci w dzielnicy Lipnik przy ul. Księdza Brzóski - etap 1.
3. Zakres prac obejmuje:
1) w Części I na placu zabaw dla dzieci przy ul. Chłopickiego/Krausa, m.in.:
a) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat gumowych typu przerostowego,
b) dostawę urządzeń zabawowych wraz z montażem (5 szt.),
c) dostawę wraz z montażem elementów małej architektury,
d) wykonanie fundamentów pod ławki i kosze.;
2) w Części II na terenie rekreacyjnym pod Gaikami - placu zabaw dla dzieci w dzielnic Lipnik przy ul. Księdza Brzóski m.in.:
a) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat gumowych typu przerostowego,
b) dostawę urządzeń zabawowych wraz z montażem (5 szt.),
c) dostawę wraz z montażem elementów małej architektury,
d) wykonanie fundamentów pod ławki, kosze oraz stojaki.

Opis

Zakres prac obejmuje w Części I na placu zabaw dla dzieci przy ul. Chłopickiego/Krausa, m.in.:
a) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat gumowych typu przerostowego,
b) dostawę urządzeń zabawowych wraz z montażem (5 szt.),
c) dostawę wraz z montażem elementów małej architektury,
d) wykonanie fundamentów pod ławki i kosze.Zakres prac obejmuje w Części II na terenie rekreacyjnym pod Gaikami - placu zabaw dla dzieci w dzielnic Lipnik przy ul. Księdza Brzóski m.in.:
a) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat gumowych typu przerostowego,
b) dostawę urządzeń zabawowych wraz z montażem (5 szt.),
c) dostawę wraz z montażem elementów małej architektury,
d) wykonanie fundamentów pod ławki, kosze oraz stojaki.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Ulica Plac Ratuszowy 1
Nr domu 1
Miejscowosc Bielsko-Biała
Kod poczt 43-300
Wojewodztwo śląskie
Tel 33 4971497
Fax 33 4971786, 8227539
Internet www.um.bielsko.pl
Regon 00051566100000
E mail on.zp@um.bielsko.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 35
Wadium nie wymaga się wnoszenia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza wykonanie w okresie trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy wraz z montażem urządzeń placu zabaw (urządzeń zabawowych i/lub urządzeń komunalnych) o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto (piętnaście tysięcy 00/100 zł) oraz co najmniej jednej dostawy wraz z montażem nawierzchni bezpiecznej z gumowych mat, o powierzchni min. 150 m2. Sposób dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów.
Potencjal na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Dla Części I: 1) Karty techniczne dotyczące wyposażenia terenów rekreacyjnych - 8 elementów; 2) Certyfikat Bezpieczeństwa dla nawierzchni bezpiecznych z gumowych mat uzyskany zgodnie z PN-EN 1177; 3) Atest Polskiego Zakładu Higieny dla nawierzchni bezpiecznej; potwierdzające parametry urządzeń w zakresie jakości, użytych materiałów i niezbędnych wymaganych elementów oraz gabarytów urządzenia wraz ze sposobem ich fundamentowania oraz rodzajem materiału; 2. Dla Części II: 1) Karty techniczne dotyczące wyposażenia terenów rekreacyjnych - 9 elementów; 2) Certyfikat Bezpieczeństwa dla nawierzchni bezpiecznych z gumowych mat uzyskany zgodnie z PN-EN 1177; 3) Atest Polskiego Zakładu Higieny dla nawierzchni bezpiecznej; potwierdzające parametry urządzeń w zakresie jakości, użytych materiałów i niezbędnych wymaganych elementów oraz gabarytów urządzenia wraz ze sposobem ich fundamentowania oraz rodzajem materiału.
Inne dokumenty a) Pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp); Treść zobowiązania innego podmiotu powinna jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania tego podmiotu, określać czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonywane i w jakim okresie; b) Oryginał Oferty przetargowej (w zależności od Części, na którą Wykonawca składa ofertę); c) Wycenę dostawy (Kosztorys ofertowy); d) Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie); e) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek: a. wystąpienia zdarzeń siły wyższej; b. wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prac; c. wstrzymania prac przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu prac powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający; - przy zastrzeżeniu, że powyższe okoliczności wymagać będą pisemnego udokumentowania pod rygorem utraty prawa powoływania się na nie przez Wykonawcę; b) co do nieistotnych postanowień umowy; c) co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Gwarancja jakości
Kryt 2p 15
Spec www www.um.bielsko.pl/bip
Spec war Wydział Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, pok. nr 2.
Data skl 29/07/2015
Godz skl 09:00
Miejsce w Sekretariacie Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7 (parter, pok. nr 6).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat brak.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)