Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego do szkół w ramach projektu Gmina Sidra rozwija edukację przedszkolną

Publication date 2015-07-22
End date 2015-07-30 10:00:00
Instytucja Gmina Sidra
Miejscowość Sidra
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny,
  • Preparaty piorące,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 186230 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 323200002, 302131006, 302321108, 301213006, 323220006, 391621006, 391610008, 481900006, 398317003, 395144002, 351113008, 444117403, 444113007, 386220001, 397111000, 392211008, 397151008, 441122000, 375200009, 375240007, 331416233
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia i armatury w celu dostosowania toalet do potrzeb dzieci, dostawa wyposażenia potrzebnego do utrzymania czystości, dostawa mebli i wyposażenia, dostawa wyposażenia wypoczynkowego, dostawa mebli do wyposażenia szatni, dostawa kompletów wyposażenia zapewniających bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, dostawa i montaż rolet okiennych, dostawa i montaż zabudowy grzejników, dostawa doposażenia kuchni, dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, dostawa i montaż sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych, kserokopiarek. Zakres zamówienia obejmuje: 4 części, łącznie w 3 szkołach (Szkoła Podstawowa w Jacowlanach, Szkoła Podstawowa w Majewie, Szkoła Podstawowa w Sidrze): Część I. Dostosowanie toalet, Wyposażenie potrzebne do utrzymania czystości, Meble i wyposażenie, Wyposażenie wypoczynkowe, Meble do wyposażenia szatni, Komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi , Rolety okienne, Zabudowa grzejników; Część II. Doposażenie kuchni; Część III. Zabawki, Pomoce Dydaktyczne, Art. Plastyczne Część IV. Zakup i montaż(instalacja) sprzętu ICT, Audiowizualnego, Tablic interaktywnych, Kserokopiarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 8 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Sidra
Ulica ul. Rynek 5
Nr domu 5
Miejscowosc Sidra
Kod poczt 16-124
Wojewodztwo podlaskie
Tel 085 7220980
Fax 085 7220984
Regon 00054492900000
E mail urzadgminysidra@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Potencjal Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty a)formularz oferty, b)formularz cenowy, c)parafowany projekt umowy, d)parafowana karta gwarancyjna, e)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, f)upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty, g)pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, powinno być sporządzone w formie pisemnej
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1.Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2.Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie; 3.Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 4.Zmiana numeru konta bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego; 5.Zmiana prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Okres gwarancji jakości
Kryt 2p 3
Spec www http://ug-sidra.pbip.pl
Spec war Urząd Gminy Sidra,ul.Rynek5, 16 - 124 Sidra
Data skl 30/07/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Sidra,ul.Rynek5, 16 - 124 Sidra, pokój Nr 1 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego do szkół w ramach projektu Gmina Sidra rozwija edukację przedszkolną realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)