Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
|
Ulica |
ul. Nowe Ogrody 8/12
|
Nr domu |
8/12
|
Miejscowosc |
Gdańsk
|
Kod poczt |
80-803
|
Wojewodztwo |
pomorskie
|
Tel |
58 3236129
|
Fax |
58 3236529
|
Internet |
www.gdansk.pl
|
Regon |
00059846300000
|
E mail |
bzp@gdansk.gda.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
3
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających godnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Czas |
D
|
Data zak |
30/11/2015
|
Wadium |
a) Zadanie nr 1: 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych)
b) Zadanie nr 2: 6 000,00 (słownie: sześć tysięcy złotych)
c) Zadanie nr 3: 2 200,00 (słownie: dwa tysiące dwieście złotych).
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- wykonał należycie lub wykonuje należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej po jednej rozbudowie:
a) systemu klasy ERP w obszarze finansowo-księgowym i windykacyjnym, która polegała na dostarczeniu oprogramowania (gotowego lub wytworzonego na potrzeby zamówienia) i jego wdrożeniu, o wartości, co najmniej 100 000 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych),
b) funkcjonalności w co najmniej dwóch modułach ze zbioru: GPE, WIND, WNIER, WROL, WPOJ, WOGRU, WPBUD, PNIER, PROL, NWPOJ, e-Portal, FKJB, systemu wspomagania pracy Urzędu OTAGO firmy OTAGO Sp. z o.o., ul. Heweliusza 11, 80-890 Gdańsk, która polegała na dostarczeniu wytworzonego oprogramowania i jego wdrożeniu.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy, w szczególności zmiany Umowy mogą dotyczyć:
a. Terminu realizacji Umowy.
b. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy.
c. Zmiany wysokości podatków i opłat, w szczególności zmiany wysokości podatku VAT,
d. zapisów korzystnych dla Zamawiającego.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
a. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej, pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 Dni roboczych od dnia ww. zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o liczbę dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło.
b. Gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
3. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
4. Zmiany niniejszej Umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmian adresów lub numerów telefonów czy faksów, przedstawicieli określonych w Załączniku nr 3 do Umowy.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
85
|
Kryt 2 |
termin realizacji
|
Kryt 2p |
15
|
Spec www |
www.gdansk.pl
|
Spec war |
Urząd Miejski w Gdańsku
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
|
Data skl |
30/07/2015
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Gdańsku
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
pok.129
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest: pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku: Wioletta Kulkowska-Myszke e-mail: wioletta.kulkowska-myszke@gdansk.gda.pl, tel. 58 3236186
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|