Dostawa, montaż i uruchomienie radiolinii łączących KPP Białobrzegi z PSP Białobrzegi, KPP Garwolin z PSP Białobrzegi, KPP Gostynin z PSP Gostynin, KPP Kozienice z PSP Kozienice.

Publication date 2015-07-23
End date 2015-08-03 10:30:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą

Szczegóły

Numer ogłoszenia 187878 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 322300004, 500000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zmówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie radiolinii łączących:
1) KPP Białobrzegi (ul. Żeromskiego 23) z PSP Białobrzegi (ul. Kopernika 4)
2) KPP Garwolin (ul. Stacyjna 23) z PSP Garwolin (ul. Targowa 2a)
3) KPP Gostynin (ul. 3-go Maja 17) z PSP Gostynin (ul. Przemysłowa 1)
4) KPP Kozienice (ul. Radomska 1) z PSP Kozienice (ul. Nowy Świat 3)
wraz z dostosowaniem masztów do instalacji radiolinii i przeprowadzeniem konserwacji na obiektach Policji w KPP w Białobrzegach, Garwolinie, Gostyninie oraz Kozienicach, dostawę i uruchomienie w Wojewódzkim Węźle Łączności (KWP zs. W Radomiu ul. 11-go Listopada 37/59) systemu zarządzania radioliniami oraz przeprowadzenie szkolenia.

Okres gwarancji: Na wykonany przedmiot umowy obowiązuje 60 miesięczny okres gwarancji i rękojmi obejmujący również dostarczone urządzenia, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru, za wyjątkiem prac obejmujących konserwację masztów, na które obowiązuje okres gwarancji i rękojmi wskazany przez Wykonawcę, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Ulica ul. 11 Listopada 37/59
Nr domu 37/59
Miejscowosc Radom
Kod poczt 26-600
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 48 3453103
Fax 48 3452002
Internet http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Regon 67089737900000
E mail agnieszka.swierczynska@mazowiecka.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 90
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.850 zł. (pięć tysięcy osiemset pięćdziesiąt złotych) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wadium w formie pieniądza, za moment wniesienia wadium Zamawiający przyjmuje termin jego wpływu na rachunek Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póżn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: w art. 46 ust. 4a i 5 Prawa zamówień publicznych. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty na rzecz Zamawiającego od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Warunki zwrotu wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach i na zasadach o których mowa w art. 46 ustawy- Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie co najmniej: dwa zadania polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu min. 2 systemów radiolinii w paśmie licencjonowanym na kwotę min. 100 000 zł brutto każda, w tym jednego zadania, w którym wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem radiolinii oferent dostarczył system zarządzania liniami radiowymi Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą dostarczyć wykaz dostaw wraz z dowodami, w których określona jest wartość, przedmiot, data wykonania i podmiot na rzecz którego dostawy zostały wykonane oraz czy zostały wykonane należycie.
Potencjal Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje: Specjalistą ds. planowania radiowego - 1 osoba posiadająca min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie planowania radiowego dla łączy radioliniowych w pasmach licencjonowanych posiadająca aktualny certyfikat wydany przez producenta oferowanego sprzętu radiowego. Inżynierem ds. systemów radioliniowych- 1 osoba posiadająca min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania (budowy) systemów łączności opartych o łącza radiowe w pasmach licencjonowanych posiadająca aktualny certyfikat wydany przez producenta oferowanego sprzętu radiowego Monterem urządzeń - co najmniej 2 osoby posiadające: - aktualne badania lekarskie dopuszczające do prac na wysokości pow. 3 m, - aktualne zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy na wysokościach oraz zasad pracy w polu mikrofalowym - min. 1 z nich musi posiadać aktualne świadectwo kwalifikacyjne (SEP), uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. Oferent wraz z ofertą dostarczy wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, kwalifikacje, wykształcenie oraz certyfikaty.
Sytuacja Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 pod pojęciem głównych dostaw należy rozumieć co najmniej dwa zadania polegające na dostawie, montażu i uruchomieniu min. 2 systemów radiolinii w paśmie licencjonowanym na kwotę min. 100 000 zł brutto każda, w tym jednego zadania, w którym wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem radiolinii Wykonawca dostarczył system zarządzania liniami radiowymi wraz z dowodami ich należytego wykonania.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw oświadczenie wykonawcy, że dostarczony w ramach projektu sprzęt, będzie objęty 5 letnią gwarancją producenta wraz z aktualizacja licencji i oprogramowania oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje, wykształcenie oraz certyfikaty (zawarte w zał. 7 do SIWZ)
Inne dokumenty 1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem przy zachowaniu terminu wystawienia wymaganego dla tego rodzaju dokumentu. 3) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest określenie pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzona kopia, z którego musi wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty. 4) Formularz ofertowy 5) dowód wniesienia wadium potwierdzający zabezpieczenie oferty w wymaganym terminie. Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Proponowane zmiany umowy, które mogą być wprowadzone na etapie jej realizacji: Zmiany urządzeń będących przedmiotem zamówienia w przypadku zaprzestania ich produkcji lub wycofania z rynku, o ile zmiana ta nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy, a parametry techniczne urządzeń zamiennych będą takie same lub lepsze w stosunku do parametrów urządzeń określonych w ofercie Wykonawcy, dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin gwarancji i rękojmi na prace obejmujące konserwację masztów
Kryt 2p 5
Spec www bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Spec war Komenda Wojewódzka Policji z s. w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych pok. 801
Data skl 03/08/2015
Godz skl 10:30
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji z s. w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych pok. 801
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)