Dostawa tablic rejestracyjnych
Publication date | 2015-07-24 |
End date | 2015-08-06 11:00:00 |
Instytucja | Starostwo Powiatowe we Wrocławiu |
Miejscowość | Wrocław |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 188272 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301950002, 444234005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących tablic rejestracyjnych w ilościach: Samochodowych, do przyczep : jednorzędowych - 50 000 szt. Samochodowych, do przyczep: dwurzędowych - 900 szt. Motocyklowych - 2 200 szt. Motorowerowych - 1 000 szt. oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. Tablice rejestracyjne winny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1522 ze zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585). 2. USTALENIA ORGANIZACYJNE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM ZAMÓWIENIA: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3) Tablice rejestracyjne należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż siedem dni roboczych od daty przyjęcia zamówienia - w tym przesłanego Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną - do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu (parter), w ciągu godzin pracy, tj. 8.00 15.00 w opakowaniach po 50 szt. tablic pojedynczych, 4) Ilość zamawianych tablic rejestracyjnych może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 5) Wtórniki tablic rejestracyjnych, tablice indywidualne, tablice tymczasowe badawcze i tablice zabytkowe należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie określonym w ofercie (Kryterium oceny ofert) liczonego od daty przyjęcia zamówienia - w tym przesłanego Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczna - do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu (parter) w ciągu godzin pracy, tj. 8.00 - 15.00. 6) Zamawiający składa Wykonawcy zamówienia na tablice rejestracyjne, wtórniki tablic rejestracyjnych, tablice zabytkowe, tablice tymczasowe badawcze i tablice indywidualne zgodnie z zapotrzebowaniem., w dniach roboczych od poniedziałku do piątku. 7) Do każdej partii dostarczonych tablic rejestracyjnych Wykonawca dołączy protokół odbioru. 8) Tablice będą dostarczone transportem i na koszt Wykonawcy. Koszty załadunku, rozładunku i opakowania tablic rejestracyjnych obciążą Wykonawcę. 9) Mile widziane ale nie koniecznie wymagane przez Zamawiającego jest bezpłatne udostępnienie Zamawiającemu oprogramowania komputerowego służącego do zarządzania zamówieniem dotyczącym tablic rejestracyjnych (np.: zamówienie, ewidencja, rozliczenie, kontrola, statystyka, itd.) 3. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: 1) Wykonawca zobowiązany jest posiadać w trakcie realizacji zamówienia aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydane przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.). 2) W przypadku zmiany wzoru tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, Wykonawca będzie dostarczał tablice wg nowych wzorów. 3) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbierania, złomowania i utylizacji starych tablic rejestracyjnych - raz na kwartał. Złomowanie i utylizacja tablic rejestracyjnych odbywa się w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie. 4) Wykonawca na dostarczone tablice rejestracyjne udziela Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu. 5) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy jak i w okresie trwania gwarancji. 6) Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z parametrami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 7) Wymagana jest należytą staranność przy realizacji zamówienia. 4. INFORMACJA O PODWYKONAWCACH 1) Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia poprzez powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. 2) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę tj. produkcję tablic rejestracyjnych wytłoczonymi numerami lub tłoczenia numerów rejestracyjnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2012 r., poz. 1137 ze zm.) 3) W przypadku, gdy Wykonawca zdecyduje się na realizację robót przy udziale podwykonawcy/ców/ będzie on zobowiązany do wykazania w ofercie zakresu robót jakie realizować będzie (będą) podwykonawca/cy/. 4) W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę osobiście 5) Wykonawca będzie zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu projektów umów o podwykonawstwo i ich ewentualnych zmian. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Starostwo Powiatowe we Wrocławiu |
Ulica | ul. Kościuszki 131 |
Nr domu | 131 |
Miejscowosc | Wrocław |
Kod poczt | 50-440 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | +48 71 72 21 700 |
Fax | +48 71 72 21 706 |
Internet | http://www.powiatwroclawski.pl |
Regon | 93195012300000 |
E mail | starostwo@powiatwroclawski.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 30/09/2017 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do produkcji tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami lub tłoczenia numerów rejestracyjnych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2012 r., poz. 1137 ze zm.) tj. przedstawi: a) aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.), b) zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy. |
Wiedza | Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 dostawy tablic rejestracyjnych. Każda z dostaw za kwotę minimum 150 000,00 zł |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Termin dostawy dla wtórnika tablicy rejestracyjnej, tablicy indywidualnej, tablicy tymczasowej badawczej, tablicy zabytkowej |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl |
Spec war | Starostwo Powiatowe we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, Wydział Zamówień Publicznych, I piętro, pokój 103 |
Data skl | 06/08/2015 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Starostwo Powiatowe we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w Biurze Obsługi na parterze |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |