Dostawa drobnego sprzętu medycznego w tym głównie sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Publication date 2015-07-24
End date 2015-08-07 10:00:00
Instytucja Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
Miejscowość Pleszew
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Rejestry papierowe lub tekturowe,
  • Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Artykuły elektroniczne,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 188570 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331412002, 331412208, 331412404, 331413106, 331413209, 331414114, 331416006, 331416202, 331416408, 331416415, 331416422, 229930007, 228100001, 317111406
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego w tym głównie sprzętu jednorazowego użytku, oraz papieru do rejestratorów.
2. Zestawienie i ilości zamawianych artykułów podane są w formularzach cenowych stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
3. Zamówienie obejmuje dostarczanie towaru zgodnie z przesyłanymi Wykonawcy zamówieniami. Towar dostarczany będzie na ryzyko i koszt Wykonawcy bezpośrednio w miejsce wskazane przez personel apteki szpitalnej, za wyjątkiem towaru dotyczącego zadań nr 57 i 58, który będzie dostarczany do laboratorium.
4. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, przez okres obowiązywania umowy,
5. Towar będzie dostarczany w dni robocze w godzinach od 08:00 do 14:00, w terminie do 5 dni roboczych (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od daty otrzymania zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
Ulica ul. Poznańska 125a
Nr domu 125a
Miejscowosc Pleszew
Kod poczt 63-300
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 062 74 20 700
Fax 062 74 20 900, 7420903
Internet www.szpitalpleszew.pl
Regon 30077008800000
E mail przetargi@szpitalpleszew.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 93
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium W postępowaniu nie jest wymagane wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Dokument będzie oceniany na zasadzie spełnia / nie spełnia
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Dokument będzie oceniany na zasadzie spełnia / nie spełnia
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Dokument będzie oceniany na zasadzie spełnia / nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Dokument będzie oceniany na zasadzie spełnia / nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Dokument będzie oceniany na zasadzie spełnia / nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP
Inne dokumenty Formularz ofertowy; Wypełniony Formularz cenowy; Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę podpisuje pełnomocnik.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Stronom przysługuje prawo do zmiany asortymentu dostarczonego towaru w następujących przypadkach: 1) Gdy producent wstrzyma lub zakończy produkcję asortymentu przedstawionego w ofercie. 2) W razie czasowego lub stałego wycofania asortymentu z obrotu (utrata rejestracji, wystąpienie incydentu medycznego itp.) 3) W razie czasowego braku w magazynie Wykonawcy asortymentu objętego umową; 4) W przypadku złej jakości dostarczanego asortymentu. 2. Zmiana asortymentu musi zostać poprzedzona pisemną informacją od Wykonawcy o przyczynach jej wprowadzenia oraz propozycją zastąpienia wycofanego asortymentu nowym o właściwościach nie gorszych jak przedstawionego w ofercie. Do w/w informacji należy załączyć próbkę proponowanego asortymentu. 3. Wykonawcy nie wolno zmienić asortymentu dostarczonego towaru bez uprzedniego wskazania okoliczności powodującej zmianę oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego. 4. Ceny nowych artykułów nie mogą być wyższe od cen asortymentu wycofanego. 5. W przypadku braku porozumienia w sprawie zmiany asortymentu Strony mogą rozwiązać umowę w części dotyczącej tego asortymentu. W tym przypadku wartość umowy zostanie odpowiednio pomniejszona.
Spec www www.szpitalpleszew.pl
Spec war Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. , ul. Poznańska 125A , 63-300 Pleszew
Data skl 07/08/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Sekretariat Zamawiającego
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Kryt cena B
Kryt 1p 96
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 4

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)