dostawę i montaż mebli oraz innego wyposażenia na potrzeby Centrum Diagnostyki Urologicznej oraz zakupu niezbędnego sprzętu medycznego Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie - powtórka

Publication date 2015-07-27
End date 2015-08-05 11:30:00
Instytucja Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 110973 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych mebli wraz z wyposażenia na potrzeby Centrum Diagnostyki Urologicznej Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego oraz zakupu niezbędnego sprzętu medycznego w podziale na trzy zadania:

Zadanie I - aparat USG
Zadanie II - Tor wizyjny HDT z wyposażeniem do badań cystoskopowych
Zadanie III - meble

2. Graniczne parametry techniczno - użytkowe przedmiotu zamówienia określają Załączniki zestawienie parametrów do niniejszej specyfikacji. Jeżeli oferowany sprzęt oraz meble nie spełniają minimalnych podanych parametrów, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny.
3. Dotyczy Zadania I i II - Nie dopuszcza się dostaw częściowych poszczególnych elementów ww. sprzętu. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, oznakowany, posiadać niezbędne instrukcje, gwarancje i dokumentację w języku polskim, w odpowiednich opakowaniach zapewniających należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczanego sprzętu przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itp.

II. Warunki serwisowania sprzętu. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - potwierdzony stosownym dokumentem.
1. Wymagany minimalny okres pełnej gwarancji na oferowaną aparaturę - minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.
2. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wszelkich napraw lub wymiany przedmiotu umowy, które ulegnie uszkodzeniu nieodpłatnie. Koszt serwisu w okresie gwarancyjnym wykonawca uwzględnił w wartości umowy.
3. Przedłużenie okresu gwarancji - o pełny okres niesprawności dostarczonego sprzętu.
4. W przypadku awarii, Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usunięcia usterki w ciągu max. 24 godzin, licząc od przyjęcia zgłoszenia.
5. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić Zamawiającemu (użytkownikowi), nieograniczony dostęp telefoniczny lub faksowy lub elektroniczny przez 24 godziny możliwość zgłoszenia awarii.
6. W przypadku 3 - krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca zobowiązany jest wymienić ten element lub podzespół na nowy
7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 24 - miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części w okresie gwarancyjnym i minimum 12 miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części w okresie pogwarancyjnym.
8. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni przeprowadzanie bezpłatnych przeglądów w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, potwierdzonymi stosownymi wpisami w paszport urządzenia.
9. Wymagane świadectwa i atesty.
deklarację zgodności lub świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo jakości, świadectwo dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia.
10. Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych (nazwa, adres, tel/fax) rozmieszczonych na terenie Polski,
2. Dotyczy Zadania III - dostarczenie mebli oraz pozostałego wyposażenia i wszelkich elementów wystroju wnętrz do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; rozładunek, rozpakowanie, montaż oraz ustawianie, zawieszanie i wypoziomowanie mebli i wyposażenia we wskazanych pomieszczeniach; usunięcie z terenu Zamawiającego wszelkich materiałów opakowaniowych (kartony, folie itp.).
3. Oferowane przez Wykonawcę meble oraz pozostałe wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad i praw osób trzecich.
4. Zamawiający wymaga aby dostarczone meble oraz wyposażone charakteryzowały się wysoką jakością wykonania tzn. niepożądane są:
- jakiekolwiek ubytki, uszkodzenia, zabrudzenia, ślady kleju
- różnice w wyglądzie powierzchni mebli danego typu
- różnice w odcieniach w danej grupie mebli oraz pozostałego wyposażenia
- meble niestabilne chwiejne
- widoczne sposoby łączenia elementów mebli, w szczególności śruby, spawy, nity, wkręty, zaślepki, otwory, kołki itp.
5. Meble oraz pozostałe wyposażenie muszą być objęte minimum 24 miesięcznym okresem gwarancji.
6. W okresie gwarancji meble oraz pozostałe wyposażenie objęte będą serwisem gwarancyjnym obejmującym odbiór uszkodzonych mebli oraz pozostałego wyposażenia od Zamawiającego i dostarczenie z powrotem sprawnych do Zamawiającego lub dokonanie bezpośrednio naprawy u Zamawiającego. Koszt serwisu gwarancyjnego w okresie 24 miesięcy Wykonawca uwzględnia w cenie oferty.
7. Wykonawca zapewni dostawę mebli i pozostałych elementów wyposażenia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do budynku Zamawiającego, do pomieszczeń przez niego wskazanych
8. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym w formularz cenowy przez Zamawiającego .
9. Meble oraz pozostałe wyposażenie muszą charakteryzować się wysoką trwałością, odpornością na zarysowania i temperaturę oraz silne środki dezynfekcyjne stosowane w placówkach służby zdrowia .
10. Wymagane świadectwa i atesty.
deklarację zgodności lub świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo jakości, świadectwo dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia na inne wyposażenie tj. suszarki do rąk, dozowniki, pojemniki na papier. Atesty higieniczności na zastosowane farby proszkowego lakierowania, atesty higieniczne na meble medyczne, w asortymencie objętym niniejszym zamówieniem, które stanowić będą wyposażenie ogólnych i specjalistycznych gabinetów lekarskich oraz pozostałych pomieszczeń przychodni z przeznaczeniem do przechowywania urządzeń narzędzi i przyrządów przed i po sterylizacji, materiałów medycznych, leków, środków czystości, BHP, dokumentacji medycznej, materiałów biurowych, odzieży medycznej i pracowniczej. Atesty potwierdzające odporność na środki myjąco- dezynfekujące przeznaczone do mebli medycznych.
11. Termin realizacji zamówienia następować będzie do 30.08.2015r.
12. W przypadku mebli oraz innego wyposażenia, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy dokonać inwentaryzacji pomieszczeń w celu ewentualnej korekty parametrów. Zamawiający dopuszcza różnicę w obmiarowaniu +- 10%.
13. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
V. Podwykonawstwo
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.

Opis

aparat USGTor wizyjny HDT z wyposażeniem do badań cystoskopowychmeble

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
Ulica ul. Bursztynowa 2
Nr domu 2
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 04-749
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 4735145
Fax 022 6131992
Internet www.mssw.pl
Regon 01066985300000
E mail zamowienia@mssw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/08/2015
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie nie mniej niż 2 dostawy odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Zadanie I Za odpowiedni rodzaj dostawy w zadaniu I Zamawiający uznaje dostawę aparatu USG. Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje min 60.000,00 PLN Zamawiający będzie oceniał: - minimum 2 dostawy odpowiadająca wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - spełnia - brak minimum 2 dostaw odpowiadających wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - nie spełnia Zadanie II: Za odpowiedni rodzaj dostawy w zadaniu II Zamawiający uznaje dostawę toru wizyjnego. Za odpowiednią wartość Zamawiający uznaje min 100.000,00 PLN Zamawiający będzie oceniał: - minimum 2 dostawy odpowiadająca wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - spełnia - brak minimum 2 dostaw odpowiadających wymaganiom określonym wyżej przez Zamawiającego - nie spełnia Zadanie III Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający odstępuje od oceny warunków. Wykaz dostaw należy przedstawić dla każdego zadania osobno. Jeśli wykonawca przystępuje do więcej niż jednego zadania możliwe jest przedstawienie wykazu dostaw łącznie dla oferowanych zadań, pod warunkiem, że dostawy zostały zrealizowane zgodnie z opisanym powyżej na poszczególne zadania przedmiotem zamówienia oraz łączna wartość tych dostaw odpowiada łącznej wartości oferowanych zadań.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 1 Dowodami o których mowa są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie nie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub; b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt a) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt a i b) budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. 2 W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 6, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi załącznikami - Parametry techniczne. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do siwz.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 2.1 Zmiana Stron umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www www.mssw.pl
Spec war Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie Dział Zamówień Publicznych
Data skl 05/08/2015
Godz skl 11:30
Miejsce Kancelaria Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)