Zakup mebli biurowych, znak: BDG.741.032.2015

Publication date 2015-07-28
End date 2015-08-07 10:00:00
Instytucja Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska,
  • Krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 111415 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391300002, 391120000, 391111004, 391210006, 391413005, 391431100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi dostawa mebli biurowych do wskazanych przez Zamawiającego miejsc na terenie m.st. Warszawy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Ulica Al. J. Ch. Szucha 23
Nr domu 23
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-580
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 523 99 10
Fax 022 523 81 19
Internet www.msz.gov.pl
Regon 00017791600000
E mail bzp@msz.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 56
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3000,00 zł.(słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
Wiedza W ramach potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt III.3.2) ogłoszenia o zamówieniu, Wykonawcy wykażą się niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną główną dostawę mebli biurowych o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto.
Potencjal Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, złożone w oryginale. 2. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do zasobów tego/tych podmiotu/ów, Zamawiający żąda złożenia dokumentów dotyczących: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentów dołączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, w tym z dokumentu o którym mowa w pkt III.6) 1. ogłoszenia o zamówieniu. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), tj. zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) ogłoszenia o zamówieniu, Wykonawca składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia tiret pierwszy, Wykonawca zastępuje go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt III.6) 4 i 5 ogłoszenia o zamówieniu powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty opis oferowanych rozwiązań.
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności art. 144 tej ustawy, w granicach wynagrodzenia określonego w umowie, w szczególności w następujących przypadkach i zakresie: 1) zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego, które mają wpływ na zakres i czas trwania umowy - dopuszcza się zmianę umowy w zakresie końcowego terminu realizacji umowy; 2) zaistnienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z terminem określonym w umowie - dopuszcza się zmianę terminu końcowego realizacji, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; przez siłę wyższą rozumie się okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, niezależne od stron, na których powstanie strony nie miały wpływu i których powstaniu nie mogły zapobiec; za siłę wyższą w rozumieniu umowy uważa się również klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, wojny, embargo, zamknięcie granic, strajki (wyłączeniem strajków pracowników stron niniejszej umowy oraz podwykonawców) uniemożliwiających całkowite lub częściowe wykonanie umowy; 3) opóźnienia w innych projektach Zamawiającego w szczególności związanych z adaptacją pomieszczeń, do których zamawiane meble są przeznaczone, uniemożliwiającego realizację umowy zgodnie z określonym pierwotnie terminem lub powodujące, że realizowanie umowy zgodnie z określonym terminem jest nieracjonalne technicznie, organizacyjnie lub finansowo; w takiej sytuacji Strony będą uprawnione do zmiany terminu dostawy lub zmiany daty początkowej, od której termin ten jest liczony; 4) udokumentowanych opóźnień wynikających ze współpracy Stron warunkującej należyte wykonanie przedmiotu umowy, za które Wykonawca nie ponosi wyłącznej odpowiedzialności, powodujące że realizacja umowy zgodnie z określonym terminem stanie się niemożliwa - dopuszcza się przedłużenie terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy o czas niezbędny do jej prawidłowej realizacji. 2. Zmiany umowy wskazane w ust. 1 nie wpłyną na pozostałe warunki i zasady realizacji umowy przez Wykonawcę, w tym na należne mu wynagrodzenie. 3. Warunkiem wprowadzenia zmian w zawartej umowie jest sporządzenie podpisanego przez strony protokołu konieczności określającego przyczynę zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie co najmniej jednej z okoliczności, o których mowa w ust 1.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja na dostarczone meble oraz ich montaż
Kryt 2p 5
Spec www www.msz.gov.pl
Spec war Ministerstwo Spraw Zagranicznych - Biuro Dyrektora Generalnego, al. J.Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, tel.: 022 523 99 10, email: bzp@msz.gov.pl, Katarzyna Szarow, Joanna Górzyńska
Data skl 07/08/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Ministerstwo Spraw Zagranicznych, 00-580 Warszawa, al. J.Ch. Szucha 21- Dziennik Podawczy lub należy przesłać za pośrednictwem kuriera lub poczty.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Termin wykonania zamówienia: 8 tygodni od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Biuro Dyrektora Generalnego, al. J.Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa wraz z dopiskiem Oferta na Zakup mebli biurowych, znak: BDG.741.032.2015 oraz Nie otwierać przed dniem 7 sierpnia 2015 r. do godz. 14.00.Opakowanie powinno być opatrzone nazwą i adresem Wykonawcy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)