| Biuletyn | 1 | 
							                							                							                									
						| Nazwa | Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu | 
							                									
						| Ulica | ul. Fredry 10 | 
							                									
						| Nr domu | 10 | 
							                							                									
						| Miejscowosc | Poznań | 
							                									
						| Kod poczt | 61-701 | 
							                									
						| Wojewodztwo | wielkopolskie | 
							                									
						| Tel | 61  854-60-00 | 
							                									
						| Fax | 61 852-04 -55, 8546146 | 
							                									
						| Internet | www.ump.edu.pl | 
							                									
						| Regon | 00028881100000 | 
							                									
						| E mail | dzp@ump.edu.pl | 
							                							                									
						| Czy obowiazkowa | Nie | 
							                									
						| Dotyczy | 1 | 
							                									
						| Rodzaj zam | Uczelnia publiczna | 
							                							                									
						| Rodz zam | D | 
							                							                							                									
						| Czy czesci | Nie | 
							                									
						| Czy wariant | Nie | 
							                									
						| Czy dialog | Nie | 
							                									
						| Czy uzup | Nie | 
							                									
						| Czas | Obowiązuje termin | 
							                									
						| Czas mies | 6 | 
							                									
						| Wadium | nie dotyczy | 
							                									
						| Zaliczka | Nie | 
							                									
						| Uprawnienie | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. | 
							                									
						| Wiedza | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. | 
							                									
						| Potencjal | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. | 
							                									
						| Zdolne | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. | 
							                									
						| Sytuacja | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak | 
							                									
						| Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak | 
							                									
						| Dok grup kap 1 | Tak | 
							                									
						| Dok podm zag 1 | Tak | 
							                									
						| Dok potw 1 | Tak | 
							                									
						| Inne dokumenty | I. Ocena spełnienia ww. warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
1.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z powyższym, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego  powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że  za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
2.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.	Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, 
o których mowa w pkt 1 powyżej. 
4.	Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 pkt 1-11 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
5.	Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
II. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawca winien załączyć do oferty:
1. Katalog zawierający zdjęcia oraz opis oferowanych produktów w wersji elektronicznej (na płycie CD lub DVD)
III. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 3 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 
2013 r. w sprawie rodzajów  dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (pkt III.4.2 ogłoszenia) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawione, nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
2.	Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa  w pkt III.4.2 ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem z zachowaniem terminów określonych w punkcie poprzednim. 
IV. Inne wymagane dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
1. Formularz ofertowy- dodatek nr 2 do siwz
Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik.
2. Pełnomocnictwo 
jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, 
jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
3. Formularz cenowy - dodatek nr 5 do siwz (również na płycie CD lub DVD).
V. Uwagi:
a) Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y niewymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.  Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii dokumentów, w sytuacji gdy złożone dokumenty są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości.
b) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. | 
							                									
						| Niepelnosprawne | Nie | 
							                									
						| Kod trybu | PN | 
							                									
						| Czy zmiana umowy | Tak | 
							                									
						| Zmiana umowy | Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość dokonania późniejszych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
- zmiany wzoru formularza, na którym będą składane zamówienia. | 
							                									
						| Kryt cena | B | 
							                									
						| Kryt 1p | 80 | 
							                									
						| Kryt 2 | Termin dostawy | 
							                									
						| Kryt 2p | 20 | 
							                									
						| Spec www | http://administracja.ump.edu.pl/dzp | 
							                									
						| Spec war | Dział Zamówień Publicznych UMP, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, I piętro pok. nr 113, 114 | 
							                									
						| Data skl | 07/08/2015 | 
							                									
						| Godz skl | 09:00 | 
							                									
						| Miejsce | Dział Zamówień Publicznych UMP, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, I piętro pok. nr 113, 114 | 
							                									
						| Termin | Obowiązuje termin | 
							                									
						| Okres liczba dni | 30 | 
							                									
						| Czy uniewaznienie | Nie |