1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (zwanego przedmiotem zamówienia - sprzętem) dla potrzeb Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. 2.Przedmiot zamówienia określony został w 10 (słownie: dziesięciu) zadaniach (częściach) następująco: Zadanie nr 1 - Zestawy komputerowe (jednostka centralna - 115 sztuk; oprogramowanie biurowe - 115 sztuk; monitor LCD typ-A - 130 sztuk; monitor LCD typ-B - 15 sztuk); Zadanie nr 2 - Komputery przenośne (komputer przenośny - 45 sztuk; oprogramowanie biurowe - 45 sztuk); Zadanie nr 3 - Drukarki monochromatyczne (drukarki monochromatyczne - 17 sztuk); Zadanie nr 4 - Urządzenie wielofunkcyjne (urządzenie wielofunkcyjne - 12 sztuk); Zadanie nr 5 - Drukarka kolorowa laserowa (drukarka kolorowa laserowa - 2 sztuki); Zadanie nr 6 - Komputer przenośny (komputer przenośny - 1 sztuka; oprogramowanie biurowe - 1 sztuka); Zadanie nr 7 - Stacja robocza (jednostka centralna - 1 sztuka; oprogramowanie biurowe - 1 sztuka; monitor LCD typ-A - 1 sztuka); Zadanie nr 8 - Komputer All-in-one (komputer All-in-one - 1 sztuka; oprogramowanie biurowe - 1 sztuka); Zadanie nr 9 - Terminale komputerowe (terminal komputerowy - 6 sztuk; monitor LCD-TYP-A - 6 sztuk; drukarki monochromatyczne - 6 sztuk); Zadanie nr 10 - Komputer przenośny (komputer przenośny - 1 sztuka; oprogramowanie biurowe - 1 sztuka). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wyspecyfikowany szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla poszczególnych zadań (części). 4.W wyniku niniejszego postępowania zostanie zawartych 10 odrębnych umów, każda obejmująca odrębne zadanie (część). 5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5 Komputery osobiste 30231300-0 Monitory ekranowe 30213100-6 Komputery przenośne 30232110-8 Drukarki laserowe. 6.Montaż sprzętu będzie obejmował m.in.: rozpakowanie, zainstalowanie, podłączenie do odpowiednich instalacji, sprawdzenie (wykonanie wymaganych prób i pomiarów), uruchomienie i przekazanie do użytku. 7.Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego i gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek podatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 8.Rozwiązania równoważne: 8.1.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne.8.2.Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.8.3.Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, którego standardy, cechy jakościowe, parametry techniczne i użytkowe są identyczne lub nie gorsze oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 6 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).8.4.W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy.8.5.Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
OpisDostawa sprzętu komputerowego (zwanego przedmiotem zamówienia - sprzętem) dla potrzeb Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Zadanie nr 1 - Zestawy komputerowe (jednostka centralna - 115 sztuk; oprogramowanie biurowe - 115 sztuk; monitor LCD typ-A - 130 sztuk; monitor LCD typ-B - 15 sztuk)Dostawa sprzętu komputerowego (zwanego przedmiotem zamówienia - sprzętem) dla potrzeb Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Zadanie nr 2 - Komputery przenośne (komputer przenośny - 45 sztuk; oprogramowanie biurowe - 45 sztuk)Dostawa sprzętu komputerowego (zwanego przedmiotem zamówienia - sprzętem) dla potrzeb Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Zadanie nr 3 - Drukarki monochromatyczne (drukarki monochromatyczne - 17 sztuk)Dostawa sprzętu komputerowego (zwanego przedmiotem zamówienia - sprzętem) dla potrzeb Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Zadanie nr 4 - Urządzenie wielofunkcyjne (urządzenie wielofunkcyjne - 12 sztuk)Dostawa sprzętu komputerowego (zwanego przedmiotem zamówienia - sprzętem) dla potrzeb Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Zadanie nr 5 - Drukarka kolorowa laserowa (drukarka kolorowa laserowa - 2 sztuki)Dostawa sprzętu komputerowego (zwanego przedmiotem zamówienia - sprzętem) dla potrzeb Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Zadanie nr 6 - Komputer przenośny (komputer przenośny - 1 sztuka; oprogramowanie biurowe - 1 sztuka)Dostawa sprzętu komputerowego (zwanego przedmiotem zamówienia - sprzętem) dla potrzeb Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Zadanie nr 7 - Stacja robocza (jednostka centralna - 1 sztuka; oprogramowanie biurowe - 1 sztuka; monitor LCD typ-A - 1 sztuka)Dostawa sprzętu komputerowego (zwanego przedmiotem zamówienia - sprzętem) dla potrzeb Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Zadanie nr 8 - Komputer All-in-one (komputer All-in-one - 1 sztuka; oprogramowanie biurowe - 1 sztuka)Dostawa sprzętu komputerowego (zwanego przedmiotem zamówienia - sprzętem) dla potrzeb Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Zadanie nr 9 - Terminale komputerowe (terminal komputerowy - 6 sztuk; monitor LCD-TYP-A - 6 sztuk; drukarki monochromatyczne - 6 sztuk)Dostawa sprzętu komputerowego (zwanego przedmiotem zamówienia - sprzętem) dla potrzeb Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Zadanie nr 10 - Komputer przenośny (komputer przenośny - 1 sztuka; oprogramowanie biurowe - 1 sztuka) |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Medyczny w Lublinie
|
Ulica |
Al. Racławickie 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Lublin
|
Kod poczt |
20-059
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
81 4485200
|
Fax |
81 4485201
|
Internet |
www.umlub.pl
|
Regon |
00028871600000
|
E mail |
u.czuja@umlub.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
10
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Wadium |
1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.2.Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w zakresie poszczególnych zadań w następujących wysokościach: w Zadaniu nr 1 - 7.200,00 PLN (słownie: siedem tysięcy dwieście PLN), w Zadaniu nr 2 - 2.300,00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta PLN)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Oświadczenie Wykonawcy
|
Wiedza |
Oświadczenie Wykonawcy
|
Potencjal |
Oświadczenie Wykonawcy
|
Zdolne |
Oświadczenie Wykonawcy
|
Sytuacja |
Oświadczenie Wykonawcy
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w III.4.2 tiret 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.2.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.3.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.4.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia.4.1.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zmiany postanowień niniejszej umowy zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: a.aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zaprzestania produkcji sprzętu objętego umową, zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów sprzętu wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; b.wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; c.wprowadzenia nowej technologii pozwalającej na zastąpienie sprzętu o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny; d.zmiany part number produktu, nazwy produktu lub producenta produktu objętego umową; e.zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy
do aktualnego stanu prawnego; f.zmiany przepisów dotyczących podatku VAT; g.konieczności zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania lub wykonania przedmiotu umowy; h.zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; i.wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; j.zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, k.dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą one istotne w stosunku do treści oferty. 2.Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
www.umlub.pl
|
Spec war |
Strona internetowa jw.
Osoba do kontaktu Monika Lis tel. (81) 448-52-75, fax. (81) 448-52-81, e-mail: monika.lis@umlub.pl
|
Data skl |
11/08/2015
|
Godz skl |
11:30
|
Miejsce |
Kancelaria Ogólna Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059
Lublin, pokój nr 8
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|