Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Prokuratura Okręgowa w Kielcach
|
Ulica |
ul. Mickiewicza 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowosc |
Kielce
|
Kod poczt |
25-352
|
Wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
41 3649941, 3649974
|
Fax |
41 3649994
|
Internet |
www.prokuratura.kielce.pl
|
Regon |
00000031300000
|
E mail |
przetarg@prokuratura.kielce.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
36
|
Wadium |
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy przedstawią wykonanie w ostatnich 36 miesiącach przynajmniej 2 zadań polegających na dzierżawie kserokopiarek w łącznej ilości min. 30 sztuk dla każdej usługi z osobna.
|
Zdolne |
Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy przedstawią oświadczenie, iż dysponują osobami posiadającymi certyfikat (lub inny dokument) uprawniający do serwisowania zaproponowanych kserokopiarek.
|
Sytuacja |
Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy przedstawią odpowiednie oświadczenie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykonanie w ostatnich 36 miesiącach przynajmniej 2 zadań polegających na dzierżawie kserokopiarek w łącznej ilości min. 30 sztuk dla każdej usługi z osobna - spełnienie warunku. Ponadto do oceny zostaną zakwalifikowane usługi dzierżawy przynajmniej 15 kserokopiarek jednemu zamawiającemu
|
Oswiadczenie potwierdzenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy:
a) W przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez wykonawcę obowiązku po wykonaniu, którego wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług;
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
d) zmiany wymienione w podpunktach b) i c) będą wprowadzone na pisemny wniosek Wykonawcy. Ponadto Wykonawca musi udowodnić wpływ zmian na wartość wykonania zadania. W wyliczeniach dotyczących podwyższenia wartości wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić tylko te dotyczące osób bezpośrednio biorących udział w wykonaniu usługi i zgłoszonych Zamawiającemu przed dniem ogłoszenia zmian, o których mowa powyżej.
e) Zmiana zapisów tzw. nieistotnych dla zakresu wykonania zadania (np. poprawienie oczywistej omyłki, zmiana adresu Wykonawcy, zmiana nazwy Wykonawcy itp.)
f) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie wykonawcy,
- zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usług,
g) Zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania, co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu ujętego przedmiotem zamówienia oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia
2) Zmiany umowy, o których mowa powyżej mogą być wprowadzone w następującym trybie:
a) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1, wykonawca zwróci się do zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej, niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności powodującej zmianę umowy.
b) Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany umowy.
c) Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
i mogą być wprowadzone po przeprowadzeniu stosownych negocjacji i zgodnego oświadczenia woli obu stron umowy.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
doświadczenie wykonawcy
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.prokuratura.kielce.pl
|
Spec war |
Prokuratura Okręgowa w Kielcach
ul. Mickiewicza 7
25-352 Kielce
pok. nr 13
|
Data skl |
07/08/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Prokuratura Okręgowa w Kielcach
ul. Mickiewicza 7
25-352 Kielce
pok. nr 13
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|