DZIERŻAWA KSEROKOPIAREK DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO

Publication date 2015-07-28
End date 2015-08-07 10:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 112499 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301200006, 503131003, 503132004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem usługi jest dzierżawa 42 szt. kserokopiarek monochromatycznych dla potrzeb prokuratur okręgu kieleckiego zgodnie ze specyfikacją techniczną.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Prokuratura Okręgowa w Kielcach
Ulica ul. Mickiewicza 7
Nr domu 7
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25-352
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 41 3649941, 3649974
Fax 41 3649994
Internet www.prokuratura.kielce.pl
Regon 00000031300000
E mail przetarg@prokuratura.kielce.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy przedstawią wykonanie w ostatnich 36 miesiącach przynajmniej 2 zadań polegających na dzierżawie kserokopiarek w łącznej ilości min. 30 sztuk dla każdej usługi z osobna.
Zdolne Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy przedstawią oświadczenie, iż dysponują osobami posiadającymi certyfikat (lub inny dokument) uprawniający do serwisowania zaproponowanych kserokopiarek.
Sytuacja Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy przedstawią odpowiednie oświadczenie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonanie w ostatnich 36 miesiącach przynajmniej 2 zadań polegających na dzierżawie kserokopiarek w łącznej ilości min. 30 sztuk dla każdej usługi z osobna - spełnienie warunku. Ponadto do oceny zostaną zakwalifikowane usługi dzierżawy przynajmniej 15 kserokopiarek jednemu zamawiającemu
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 7 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy: a) W przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez wykonawcę obowiązku po wykonaniu, którego wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne d) zmiany wymienione w podpunktach b) i c) będą wprowadzone na pisemny wniosek Wykonawcy. Ponadto Wykonawca musi udowodnić wpływ zmian na wartość wykonania zadania. W wyliczeniach dotyczących podwyższenia wartości wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić tylko te dotyczące osób bezpośrednio biorących udział w wykonaniu usługi i zgłoszonych Zamawiającemu przed dniem ogłoszenia zmian, o których mowa powyżej. e) Zmiana zapisów tzw. nieistotnych dla zakresu wykonania zadania (np. poprawienie oczywistej omyłki, zmiana adresu Wykonawcy, zmiana nazwy Wykonawcy itp.) f) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usług, g) Zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania, co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu ujętego przedmiotem zamówienia oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia 2) Zmiany umowy, o których mowa powyżej mogą być wprowadzone w następującym trybie: a) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1, wykonawca zwróci się do zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej, niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności powodującej zmianę umowy. b) Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany umowy. c) Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być wprowadzone po przeprowadzeniu stosownych negocjacji i zgodnego oświadczenia woli obu stron umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 doświadczenie wykonawcy
Kryt 2p 10
Spec www www.prokuratura.kielce.pl
Spec war Prokuratura Okręgowa w Kielcach ul. Mickiewicza 7 25-352 Kielce pok. nr 13
Data skl 07/08/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Prokuratura Okręgowa w Kielcach ul. Mickiewicza 7 25-352 Kielce pok. nr 13
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)