Dostawa łóżek szpitalnych, wózków, kozetek i stołów z podziałem na pakiety asortymentowe - nr ZP/12/2015
Publication date | 2015-07-28 |
End date | 2015-08-13 10:00:00 |
Instytucja | Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy |
Miejscowość | Brodnica |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 112621 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 331920002, 331921209, 331922107, 391130007, 331961001, 331922107, 331922303 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżek szpitalnych, wózków, kozetek i stołów w wg opisu i ilościach podanych w SIWZ z podziałem na następujące pakiety: 1) Pakiet nr 1 - Łóżka szpitalne z szafkami CPV 33192120-9); 2) Pakiet nr 2 - Łóżeczka dla noworodków (CPV 33192120-9); 3) Pakiet nr 3 - Łóżka na OIT (CPV 33192120-9); 4) Pakiet nr 4 - Kozetki (CPV 33192210-7); 5) Pakiet nr 5 - Fotel - łóżko rodzica (CPV 39113000-7); 6) Pakiet nr 6 - Wózki do transportu pacjenta (CPV 33196100-1); 7) Pakiet nr 7 - Stoły zabiegowe (CPV 33192210-7); 8) Pakiet nr 8 - Stół operacyjny (CPV 33192230-3); Ogólny Kod CPV: 33192000-2 Meble medyczne Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na pakiet. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie pakiety. Szczegółowe opisy poszczególnych części zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Przez dostawę Zamawiający rozumie spełnienie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego następujących świadczeń: 1) Dostawa łóżek szpitalnych, wózków, kozetek i stołów zwanych dalej sprzętem, do szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2) rozpakowanie, montaż sprzętu w pomieszczeniach Zamawiającego, 3) wykonanie testów sprawdzających zamontowanego sprzętu oraz wykonanie niezbędnych ustawień w celu prawidłowego działania sprzętu, 4) praktyczne przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi i eksploatacji sprzętu, 3. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi spełniać warunki określone w załączniku nr 5 do SIWZ pt. Formularz spełniania warunków techniczno - użytkowych (odpowiedni pakiet). Nie spełnienie któregokolwiek z warunków określonych w załączniku nr 5 do SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. W celu potwierdzenia i weryfikacji informacji podanych w tym formularzu, do oferty należy dołączyć materiały informacyjne w postaci materiałów producenta, katalogów, folderów zawierających parametry sprzętu. 4. Projekt umowy stanowiący sposób realizacji dostawy (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z załącznikiem nr 5 do SIWZ są integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia. 5. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt z niezbędnym wyposażeniem musi być dopuszczony do do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.i oznaczony znakiem CE. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów, nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający dopuszcza udział w wykonywaniu zamówienia podwykonawców. W sytuacji gdy, Wykonawca powierzy wykonanie jakiejś części zamówienia podwykonawcom, zobligowany jest do wskazania tej części w ofercie. OpisDostawa 104 zestawów łóżek szpitalnych 2 - i 4 segmentowych wraz z szafkami i materacami wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.Dostawa 17 sztuk łóżeczek dla noworodków wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.Dostawa 5 zestawów łóżek na OIT wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.Dostawa 7 sztuk kozetek lekarskich wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.Dostawa 23 sztuk fotelo-łóżka rodzica wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.Dostawa 10 sztuk wózków do transportu pacjenta wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.Dostawa 5 sztuk stołów zabiegowych wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.Dostawa 1 sztuki stołu operacyjnego wg wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy |
Ulica | ul. Wiejska 9 |
Nr domu | 9 |
Miejscowosc | Brodnica |
Kod poczt | 87-300 |
Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Tel | 56 668 91 00 |
Fax | 56 668 91 01 |
Internet | www.zozbrodnica.webc.pl |
Regon | 00030232700000 |
E mail | zamowienia.publiczne@zozbrodnica.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 8 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 42 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i w pkt V. SIWZ. |
Wiedza | Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i w pkt V. SIWZ. |
Potencjal | Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i w pkt V. SIWZ. |
Zdolne | Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i w pkt V. SIWZ. |
Sytuacja | Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i w pkt V. SIWZ. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom przedmiotu zamówienia ustalonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty: 1) formularza spełniania warunków techniczno - użytkowych (zał. nr 5 SIWZ); 2) materiałów informacyjnych w postaci materiałów producenta, katalogi, foldery, ulotki z opisami zaoferowanego produktu. 3) dokumentu potwierdzającego, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski i jest oznaczony znakiem CE - certyfikat CE czy też deklaracja zgodności CE. |
Inne dokumenty | Pozostałe dokumenty: 1). wypełniony formularz OFERTA (zał. nr 1 SIWZ w oryginale); 2) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli okres wykonywania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (jeżeli dotyczy, również w oryginale). 3) Gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wymieniona w dokumencie stwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, do oferty musi być dołączone na piśmie stosowne pełnomocnictwo w tej sprawie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału, jeśli jest przedstawiana kopia to musi być poświadczona notarialnie. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zgodnie z § 7 projektu umowy (zał. nr 6 do SIWZ) |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Przedłużenie okresu gwarancji i serwisu |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.bip.zozbrodnica.pl |
Spec war | ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRODNICY Sekcja Zamówień Publicznych, Zakupów i Konkursów ul. Wiejska 9 87-300 Brodnica Fax. 56 668 91 01 |
Data skl | 13/08/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRODNICY Sekretariat ul. Wiejska 9 87-300 Brodnica |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |