postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę drukarek laserowych oraz urządzeń komputerowych znak sprawy: ZP. 2710.20.2015
Publication date | 2015-07-28 |
End date | 2015-08-05 09:00:00 |
Instytucja | Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego |
Miejscowość | Kraków |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 191260 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302000001 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiot niniejszego zamówienia podzielono na dwa zadania: 1. zadanie 1: dostawa drukarek 2. zadanie 2: dostawa urządzeń komputerowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno ze wskazanych powyżej zadań lub też na obydwa zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1. W ramach zadania 1 przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek laserowych kolorowych oraz monochromatycznych, których opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W ramach zadania 2 przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych, których opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Zaoferowane przez Wykonawcę w ramach realizacji zadania 1 i/lub 2muszą: a) być fabrycznie nowe b) spełniać co najmniej takie parametry jak przedstawione załącznikach nr 1 i/lub 2. Zaoferowanie urządzeń o parametrach niższych skutkować będzie odrzuceniem oferty. c) zawierać niezbędny do uruchomienia osprzęt np. kable, itp. d) zostać dostarczone do siedziby głównej UPPK, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, IX piętro, transportem Wykonawcy, w godz. 8.30 -14.30 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. e) w odniesieniu do urządzeń określonych w załączniku nr 1 (drukarki monochromatyczne) oraz 2 (notebooki i monitory), co do których Zamawiający sformułował wymogi dotyczące spełniania normy Energy Star 5.0., Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że oferowane przez niego urządzenia znajdują się w katalogu internetowym udostępnionym na stronie: http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov. Potwierdzenie stanowić może wydruk ze strony internetowej załączony do oferty Wykonawcy. f) Wykonawca oferujący wykonanie zadania 1 (dostawa drukarek) zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z urządzeniami dodatkowych materiałów eksploatacyjnych, których wartość Wykonawca wliczy w cenę oferty wskazaną w Formularzu ofertowym - załącznik nr 3a do SIWZ. g) w odniesieniu do urządzeń określonych w załączniku 2 (komputery stacjonarne, notebooki i monitory), co do których Zamawiający sformułował wymogi dotyczące zapewnienia minimalnej ochrony gwarancyjnej/rękojmi, zaoferowanie przez Wykonawcę dłuższego niż minimalny wymagany okres gwarancji/rękojmi stanowić będzie kryterium oceny ofert i umożliwi uzyskanie dodatkowych punktów. Szczegółowy opis sposobu oceny i przyznawania punktacji zawiera punkt XVII SIWZ. OpisW ramach zadania 1 przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek laserowych kolorowych oraz monochromatycznych, których opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.W ramach zadania 2 przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych, których opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego |
Ulica | ul. Mazowiecka 21 |
Nr domu | 21 |
Miejscowosc | Kraków |
Kod poczt | 30-019 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 12 2997425, 12 6237480 |
Fax | 12 6325215 |
Internet | www.uppk.pl |
Regon | 35711718000000 |
E mail | dnowak@uppk.pl oraz krkrpow@uppk.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 10 |
Wadium | nie wymaga się wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie formułuje warunku szczegółowego w powyższym zakresie. |
Wiedza | Zamawiający nie formułuje warunku szczegółowego w powyższym zakresie. |
Potencjal | Zamawiający nie formułuje warunku szczegółowego w powyższym zakresie. |
Zdolne | Zamawiający nie formułuje warunku szczegółowego w powyższym zakresie. |
Sytuacja | Zamawiający nie formułuje warunku szczegółowego w powyższym zakresie. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 3a i/lub 3b do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych. 3. Dokument potwierdzający spełnianie przez oferowane urządzenia normy Energy Star 5.0., o którym mowa w punkcie III lit. e) SIWZ. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji. |
Kryt cena | C |
Spec www | http://pupf.krakow.sisco.info/?id=502 |
Spec war | Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego Ul. Mazowiecka 21 30 - 019 Kraków pokój nr 913 |
Data skl | 05/08/2015 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego Ul. Mazowiecka 21 30 - 019 Kraków stanowisko dziennika podawczego |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |