Dostawa, montaż i uruchomienie 8 kompletnych zestawów radiolinii na potrzeby dołączenia do sieci OST112 jednostek PSP

Publication date 2015-07-28
End date 2015-08-20 11:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Aparatura odbiorcza do radiotelefonii lub radiotelegrafii

Szczegóły

Numer ogłoszenia 191348 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 323442503
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 8 kompletnych zestawów radiolinii na potrzeby dołączenia do sieci OST112 jednostek PSP.
1.2. Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa 8 szt. kompletnych urządzeń radiolinii wraz z niezbędnym osprzętem
i okablowaniem dostosowanym do warunków technicznych w poszczególnych lokalizacjach;
- wykonanie dokumentacji projektowej, powykonawczej oraz technicznej
- montaż dostarczonych urządzeń i okablowania;
- konfiguracja i uruchomienie teletransmisji dla 8 dostarczonych i zamontowanych przęseł radioliniowych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
w następujących relacjach:
Lokalizacja węzła OST 112 Lokalizacja jednostki Państwowej Straży Pożarnej
KPP Jawor, ul. Armii Krajowej 2 KP PSP Jawor, Kościuszki 6
KPP Lwówek Śląski, ul. Jana Pawła II 12 KP PSP Lwówek Śląski, ul. Sikorskiego 2
KPP Milicz, ul. T. Kościuszki 4 KP PSP Milicz, Powst. Wielkopolskich 3
KPP Oława, ul. Kopernika 1 KP PSP Oława, ul. Ks. Kutrowskiego 20
KPP Strzelin, ul. Wolności 15 KP PSP Strzelin, ul. Konopnickiej 3
KPP Środa Śląska, ul. Św. Andrzeja 2 KP PSP Środa Śląska, Kolejowa 45
KPP Ząbkowice Śląskie, al. Niepodległości 10 KP PSP Ząbkowice Śląskie, Waryńskiego 15
KPP Zgorzelec, ul. Pułaskiego 14 KP PSP Zgorzelec, Chrobrego 1

1.3. Minimalne parametry techniczne i funkcjonalne urządzeń, a także szczegółowy opis czynności do wykonania w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1.1 do SIWZ oraz w Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Ulica ul Podwale 31-33
Nr domu 31-33
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-040
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel (071) 340 38 00
Fax (071) 782 41 71
Internet http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
E mail czaslaw.oczkowicz@dolnoslaska.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/10/2015
Wadium Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Potencjal Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: a) dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowany system zasadniczych wymagań (jeden z poniższych dokumentów wraz z numerem dokumentu i datą wydania dokumentu): - certyfikat zgodności lub znak zgodności urządzenia z zasadniczymi wymaganiami, wydany przez uprawniony organ, lub - certyfikat zgodności lub znak zgodności, wydany przez uprawniony organ innego państwa, uznany przez polski organ, lub - deklaracja zgodności urządzenia z zasadniczymi wymaganiami, wydana przez producenta albo jego przedstawiciela, lub - świadectwo homologacji lub znak wskazujący na posiadanie przez urządzenie takiego świadectwa; b) dokumentów potwierdzających minimalne parametry oferowanych urządzeń wskazanych w Formularzu ofertowym (karty katalogowe, wydruki ze strony internetowej producenta, foldery, prospekty, instrukcje obsługi i inne); c) oświadczenia potwierdzające, że dostarczone urządzenia oraz przedmiot zamówienia spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego w załączniku numer 1.1. SIWZ. Treść oświadczenia zawarto w załączniku numer 1.1. do SIWZ, Dokumenty winny być złożone formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku dołączenia kart katalogowych sprzętu opracowanych przez producenta dostarczanego urządzenia, jeżeli nie udostępnia on dokumentacji w języku polskim, Zamawiający dopuszcza jej wersję w języku angielskim,
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Strony przewidują możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach: a. gdy nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron, b. zaprzestano produkcji podzespołów zaoferowanych urządzeń, c. zaprzestano produkcji zaoferowanego urządzenia, d. gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, e. gdy nastąpi zmiana numeru konta bankowego, na które Zamawiający ma zwrócić zabezpieczenie wpłacone w formie pieniężnej, 2.Zmiany, o których mowa w ust. 1 zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Za dokument zawierający uzasadnienie zmian uważać należy pisemne oświadczenie producenta lub jego polskiego dystrybutora o wycofaniu urządzenia lub podzespołu z produkcji (dystrybucji). Oświadczenie to powinno być datowane datą późniejszą niż dzień złożenia oferty przez Wykonawcę. 3.Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane jeżeli Wykonawca oświadczy, że sprzęt zamienny spełnia wymagania SIWZ do zamówienia publicznego oraz posiada nie gorsze parametry techniczne i nie niższą wartość rynkową, niż urządzenia pierwotnie zaoferowane. W wyniku przedmiotowych zmian oferowana przez Wykonawcę wartość urządzeń nie zostanie zmieniona.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres udzielonej gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Spec war Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych: wejście od ul. Podwale 31-33
Data skl 20/08/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31-33 lub wysyłając pocztą / kurierem na adres Zamawiającego
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)