Dostawa elektronarzędzi, wykaszarek, narzędzi ręcznych, walizek narzędziowych, agregatu prądotwórczego, czyściwa, folii bezbarwnej, stołu warsztatowego oraz sprzętu skoczka dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku

Publication date 2015-07-29
End date 2015-08-10 08:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 1128
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Produkty z gumy,
  • Akcesoria elektryczne,
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 191874 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 445120002, 438300000, 195100004, 240000004, 249600001, 316810003, 443160008, 441110001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa elektronarzędzi, wykaszarek, narzędzi ręcznych, walizek narzędziowych, agregatu prądotwórczego, czyściwa, folii bezbarwnej, stołu warsztatowego oraz sprzętu skoczka dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku. Szczegółowy wykaz w załącznikach do SIWZ.

Opis

Dostawa elektronarzędzi. Szczegółowy wykaz asortymentu w załączniku do SIWZDostawa wykaszarek i narzędzi ręcznych. Szczegółowy wykaz asortymentu w załączniku do SIWZDostawa walizek narzędziowych. Szczegółowy wykaz asortymentu w załączniku do SIWZDostawa agregatu prądotwórczego. Szczegółowy opis produktu w załączniku do SIWZDostawa czyściwa i innych materiałów. Szczegółowy wykaz asortymentu w załączniku do SIWZDostawa folii bezbarwnej. Szczegółowy opis asortymentu w załączniku do SIWZDostawa narzędzi i wyposażenia warsztatowego. Szczegółowy wykaz asortymentu w załączniku do SIWZDostawa stołu warsztatowego. Szczegółowy opis produktu w załączniku do SIWZDostawa materiałów jednorazowych. Szczegółowy wykaz asortymentu w załączniku do SIWZDostawa sprzętu skoczka. Szczegółowy wykaz asortymentu w załączniku do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 1128
Ulica ul. 17 Marca 20
Nr domu 20
Miejscowosc Malbork
Kod poczt 82-200
Wojewodztwo pomorskie
Tel 261 536 216, 261 536 713
Fax 261 536 275, 262 536 713
Internet www.22blot.wp.mil.pl
Regon 19247126500000
E mail 22blt.przetargi@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 10
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 28
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
Potencjal Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że zaoferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymaga się aby Wykonawca przedłożył: a) kartę produktu, kartę katalogową, specyfikacje techniczną, opis techniczny lub inny dokument w celu potwierdzenia spełnienia przez zaoferowane produkty wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych - tylko w przypadku zaoferowania produktów równoważnych.
Inne dokumenty Wypełniony formularz ofertowy, wypełniony formularz cenowy, pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Spec www www.22blot.wp.mil.pl
Spec war Jednostka Wojskowa 1128 ul. 17 Marca 20 82-200 Malbork bud. nr 12 pok. 15 sekcja zamówień publicznych
Data skl 10/08/2015
Godz skl 08:00
Miejsce Jednostka Wojskowa 1128 ul. 17 Marca 20 82-200 Malbork bud. nr 1 kancelaria jawna
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia 2. 1. Siła wyższa -rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia. 2. 2. Gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub organizacyjna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 2. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto należnego wynagrodzenia kwoty podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką. 2. 4. W przypadku braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, wykonawca zaoferuje inny spełniający wygania techniczno-jakościowe, co jednocześnie nie może doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w formularzu cenowym. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 2.1, 2.2 i 2.3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. Za siłę wyższą uznaje się zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec. 5. Wszystkie postanowienia wymienione pkt 2. w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, np. osoby wyznaczone do kontaktów lub odpowiedzialne za realizację umowy, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 20

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)