Wykonanie modernizacji stacji SN zasilania Pompowni Zwierzyniec w ramach projektu: Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego - etap I.

Publication date 2015-07-29
End date 2015-08-18 10:30:00
Instytucja Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia przesyłowe,
  • Wyroby elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 192642 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 312131003, 316823003, 453156004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie modernizacji stacji SN zasilania Pompowni Zwierzyniec w ramach Projektu pn.: Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego - etap I Przedsięwzięcie II Modernizacja budowli i urządzeń zbiornikowych wraz z budową innych obiektów niezbędnych dla zbiornika.
Gwarancja: min. 60 - max.90 w miesiącach licząc od daty odbioru końcowego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Ulica ul. Norwida 34
Nr domu 34
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-950
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3378800
Fax 071 3285048
Internet www.rzgw.wroc.pl
Regon 93210105300000
E mail zamowienia@rzgw.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Administracja Rządowa Niezespolona
Rodzaj zam inny Administracja Rządowa Niezespolona
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 90
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Wadium Wadium w wysokości: 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysięce złotych 00/100) Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wiedza Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem minimum jednego zadania o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) w zakres którego wchodziły roboty związane z wykonaniem remontu stacji SN lub dwóch zadań, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych), których zakres łącznie obejmowałby ww. roboty. Do powyższego wykazu Wykonawca obowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające czy roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku złożenia wykazu wykonanych robót budowlanych, w którym wartości wykazanych robót budowlanych wyrażone będą w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne Wskazanie kierownika robót elektrycznych z minimum 5-letnim stażem pracy w bezpośrednim wykonawstwie z uprawnieniami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w zakresie odpowiadającym im, lecz uzyskanymi przed wejściem w życie ustawy z dnia 07.07.1994r., a także na podstawie art. 12a ww. ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 29 listopada2013r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami). Kierownik robót winien być zrzeszony we właściwej izbie samorządu zawodowego - ustawa o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa ( Ustawa z dnia 07.07.1994r., a także na podstawie art. 12a ww. ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 29 listopada2013r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami). Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 50 tys. zł. W przypadku złożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy wyrażona będzie w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie nie mniejszej niż 50 tys. zł W przypadku złożenia polisy, w której wysokość ubezpieczenia Wykonawcy wyrażona będzie w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami. Należy wypełnić załączony wzór formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 01 do SIWZ oraz załączniki: 1a - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1b - Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia 1c-Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia 1d - Oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia (jeżeli dotyczy) 1e - Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 lit. d Ustawy Pzp. Oferta cenowa winna być podana w wypełnionym formularzu ofertowym. Formularz ofertowy oraz załącznik nr 1a oraz 1e należy przedstawić w oryginale. Załącznik nr 1b, 1c oraz 1d (jeżeli dotyczy) do Formularza ofertowego należy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Oświadczenia i dokumenty podane w Rozdziale IV i V SIWZ. 3. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowana Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (przypadku Wykonawców występujących wspólnie) Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wyceniona Tabela przedmiaru robót Wykonawca winien ją opracować w układzie zgodnym z układem Tabeli przedmiaru robót obejmujący roboty inżynieryjne i część elektryczna stanowiącą zał. nr 05 SIWZ. Dokument ten winien posiadać datę sporządzenia, podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Dokument należy przedstawić w oryginale.
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących w szczególności: I. Zmiana w zakresie wynagrodzenia, o jakim mowa w § 7 Umowy a. w sytuacji, gdy w celu wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową koniecznym jest wprowadzenie zmian w przedmiarze robót. b. w sytuacji, gdy wprowadzenie zmian niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, o których mowa w pkt. II, III i V, skutkuje zmianą w zakresie wynagrodzenia. II. Zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: a. klęski żywiołowe; b. warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 00C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, wysokie stany wód, gruba pokrywa śnieżna; c. niewypały i niewybuchy; d. wykopaliska archeologiczne; e. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.); f. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.), g. wystąpienie awarii lub katastrofy budowlanej, nie wynikającej z zaniechań lub nieprawidłowych działań Wykonawcy na budowie. 2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a. przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; b. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, c. pojawienie się na etapie realizacji robót nowych warunków lub wymagań nałożonych przez właścicieli lub zarządców infrastruktury, dotyczących tych elementów, w które ingeruje lub z którymi koliduje Projekt. 3) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac w szczególności: a. brak możliwości dojazdu oraz transportu na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych; b. protesty mieszkańców; c. konieczność prowadzenia postępowania egzekucyjnego, co do wydania nieruchomości. III. Zmianę sposobu spełnienia świadczenia 1) zmiany technologiczne, w szczególności: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; e) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; f) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; g) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. IV. Zmiany osobowe: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane; Zamawiający nie dopuszcza do zmiany personelu na osoby o niższych kwalifikacjach lub doświadczeniu niż wykazano w warunkach udziału w przedmiotowym postępowaniu. b) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; c) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. d) zmiany osób do nadzorowania robót. V. Pozostałe zmiany: a. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; b. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; c. zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 Kc. i innych, które nie będą ingerować w określenie przedmiotu zamówienia. VI. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: a) skorzystanie z klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie na warunkach w niej określonych; b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; d) zmiany projektowe, które nie powodują istotnego zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy oraz nie wykraczają poza zakres zamówienia podstawowego przewidziany w projekcie budowlanym. 2. Zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Kryt 3 Czas realizacji
Kryt 3p 10
Spec www www.wroclaw.rzgw.gov.pl
Spec war Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok. 16 SIWZ MOŻNA WYKUPIĆ OSOBIŚCIE PO ZŁOŻENIU WNIOSKU Opłata: 35,22 zł.
Data skl 18/08/2015
Godz skl 10:30
Miejsce Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok. 13
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt pn.: Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego - etap I Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko oś. III Zarządzanie zasobami i przeciwdziałanie zagrożeniom środowiska, działanie 3.1. Retencjonowanie wody i zapewnienie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego.
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 17 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)