Dostawa artykułów reklamowych (gadżetów) z logotypami

Publication date 2015-07-29
End date 2015-08-06 12:00:00
Instytucja Muzeum Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 192922 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa artykułów reklamowych (gadżetów) z logotypami do Muzeum Warszawy w podziale na trzy części:
a. część 1: Torby materiałowe - 500 szt.
b. część 2: Pamięć USB 8GB - 300 szt.
c. część 3: Kubki typu Tomek - 300 szt.
2. Zamówienie prowadzone jest w ramach realizacji projektu norweskiego: Modernizacja, konserwacja oraz digitalizacja obiektów zabytkowych siedziby głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta w Warszawie, współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego w ramach Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego, zwanego w dalszej części Projektem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
4. Zakres zamówienia obejmuje:
a. uzgodnienie z Wykonawcą prototypu wykonywanych artykułów na podstawie dostarczonych wzorów graficznych, zgodnych z kryteriami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia;
b. wykonanie artykułów reklamowych
c. dostawa artykułów reklamowych do siedziby Zamawiającego.
5. Obowiązek dołączenia do oferty próbek artykułów:
a) Część 1: Torby materiałowe
Zamawiający wymaga załączenia do oferty uszytego 1 egz. torby zgodnej z projektem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia celem wykazania zgodności oferowanego produktu ze wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia wymaganiami. Zamawiający będzie próbkę weryfikował pod względem użytego materiału, (jego gramatury i splotu), estetycznego wyglądu, przeszycia torby oraz zgodności ze wskazanymi wymiarami: torby, uszy, kieszeni wewnętrznej oraz metki i to czy posiada plastikowe usztywnione dno oraz formy oznakowania, naniesionej techniką tożsamą do zastosowanej przy umieszczaniu na artykułach dostarczonych do Zamawiającego w ramach realizacji przedmiotu Zamówienia, zgodną z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia.
b) Część 2: Pamięć USB 8GB
Zamawiający będzie próbkę weryfikował pod względem formy oznakowania, naniesionej techniką tożsamą do zastosowanej przy umieszczaniu na artykułach dostarczonych do Zamawiającego w ramach realizacji przedmiotu Zamówienia, zgodną z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia.
c) Część 3: Kubki typu Tomek
Zamawiający będzie próbkę weryfikował pod względem formy oznakowania, naniesionej taką techniką jaka będzie zastosowana przy umieszczaniu na artykułach dostarczonych do Zamawiającego w ramach realizacji umowy, zgodną z wymaganiami Opisu przedmiotu zamówienia.

6. Na wniosek Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane, Zamawiający zwróci próbki dołączone do oferty.

Opis

Torby materiałowe - 500 szt.Pamięć USB 8GB - 300 szt.Kubki typu Tomek - 300 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Warszawy
Ulica Rynek Starego Miasta 28-42
Nr domu 28-42
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-272
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +48 22 596 67 11
Fax +48 22 596 67 20
Internet www.muzeumwarszawy.pl
Regon 01638704400000
E mail urszula.kurek@muzeumwarszawy.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: samorządowa instytucja kultury
Rodzaj zam inny samorządowa instytucja kultury
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Zaliczka Nie
Wiedza tj - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu oraz dostawie artykułów reklamowych (gadżetów) o wartości nie mniejszej niż: a) dla części 1: 16.000,- zł brutto łącznie; b) dla części 2: 5.000,- zł brutto łącznie; c) dla części 3: 4.000,- zł brutto łącznie;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres pełnomocnictwa, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli oraz zaciągania zobowiązań. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu Zamówienia. Uwaga! Oświadczenie podmiotu trzeciego, aby mogło być uznane za dowód potwierdzający dysponowanie zasobami tego podmiotu, musi posiadać zarówno stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia Wykonawcy określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu Zamówienia, jak i formę pisemną oraz, dla swej skuteczności, musi także zostać złożone przez osobę uprawnioną /osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Mając na uwadze powyższe, w przypadku złożenia zobowiązania podmiotu trzeciego, Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia dowodów, że osoba podpisująca takie zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego (dokumenty potwierdzające uprawnienia do reprezentacji). Ze złożonego dokumentu powinno wynikać: - zakres zobowiązania podmiotu trzeciego; - rodzaj i zakres udostępnianych zasobów; - sposób wykorzystywania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu Zamówienia; - nazwa podmiotu (nazwa Wykonawcy), któremu zasoby zostaną udostępnione; - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z podmiotem trzecim; - okres, na który podmiot trzeci udostępnia zasoby; - w przypadku, gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie Zamówienia (w szczególności dotyczy to wiedzy i doświadczenia podmiotu trzeciego), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu Zamówienia, wraz ze wskazaniem zakresu i okresu uczestnictwa podmiotu trzeciego w wykonaniu Zamówienia, gwarantującego realne przekazanie zasobów, na których polega Wykonawca. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2 pkt 2b Pzp odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za udostępnienie zasobów nie ponosi winy. 14. W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzec, że informacje wskazane w ofercie zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dla uniknięcia wątpliwości jako tajemnicę przedsiębiorstwa należy rozumieć, nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Informacje te winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji stron oferty. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: a. wystąpienia w trakcie realizacji umowy, zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług dla przedmiotu umowy lub innych przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. b. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, c. zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. d. w przypadku ograniczenia środków finansowych jakimi dysponuje Zamawiający - ograniczeniu ulegnie odpowiednio zakres rzeczowy zamówienia i cena.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin wykonania
Kryt 2p 20
Spec www www.muzeumwarszawy.pl
Spec war Muzeum Warszawy, ul. Jezuicka 1/3 (00-281 Warszawa), pokój 305, III piętro.
Data skl 06/08/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Muzeum Warszawy, III piętro, pokój nr 309 - Kancelaria, adres korespondencyjny: ulica Jezuicka 1/3, Warszawa.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie prowadzone jest w ramach realizacji projektu norweskiego: Modernizacja, konserwacja oraz digitalizacja obiektów zabytkowych siedziby głównej Muzeum Warszawy przy Rynku Starego Miasta w Warszawie, współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego w ramach Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego, zwanego w dalszej części Projektem
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)