Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla KWP w Opolu i jednostek podległych

Publication date 2015-07-30
End date 2015-08-07 11:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 114099 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302131006, 302321108, 302321304, 302161100, 302313103
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby KWP w Opolu i jednostek Policji woj. opolskiego, określonego szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia (dla danego zadania), stanowiącym załącznik do wzoru umowy będącego integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamienia.
Sprzęt komputerowy stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych a jego parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wymagane przez zamawiającego. Sprzęt ma być nie starszy niż sześć miesięcy od daty produkcji i pakowany w oryginalnym bezzwrotnym opakowaniu producenta.
Przedmiot zamówienia musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy.
Dostarczony sprzęt musi posiadać certyfikat znak CE.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, zgodnie z § 3 ust.2 wzoru umowy.
Termin wykonania zamówienia: pożądany - 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy

Opis

Przedmiotem zadania nr 1 jest dostawa sprzetu informatycznego, zawierająca:
I.Komputer PC biurowy z monitorem LCD 21,5 cala- 40 szt.
II.Komputer PC średniowydajny z monitorem LCD 21,5 cala- 3 szt.
III.Laptop biurowy #1 - 18 szt.
IV.Laptop biurowy #2 - 5 szt.
V.Laptop średniowydajny - 2 szt.
VI.Drukarka sieciowa - 20 szt.
VII.Drukarka sieciowa kolor - 1 szt.
VIII.Drukarka stanowiskowa USB - 5 szt.
IX.Drukarka stanowiskowa USB kolor - 1 szt.
X.Drukarka mobilna USB kolor - 1 szt.
XI.Skaner płaski A4 - 3 szt.
XII.Monitor 40 cala - 1 szt.
XIII.Monitor LCD 21,5 cala - 4 szt.Przedmiotem zadania nr 2 jest dostawa komputera przenośnego z RS232- ilość: 14 szt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
Ulica ul. Korfantego 2
Nr domu 2
Miejscowosc Opole
Kod poczt 45-077
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 4545001, 4222670
Internet www.opolska.policja.gov.pl
Regon 53112570400000
E mail zamowienia@opolska.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli dokumenty potwierdzają, że wykonawca: - posiada wiedzę i doświadczenie - w zakresie zadania nr 1, tj.: wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 zamówienia na podstawie dwóch odrębnych umów, z których każda obejmowała swoim zakresem dostawę sprzętu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy realizowali dostawy w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość brutto tych dostaw po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Oświadczenie, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez zamawiającego - tabela zgodności- dla zad nr 1 i dla zdania nr 2 (Załącznik nr 2-Tabela zgodności sprzętu oferowanego do dostawy- do wzoru umowy). W kolumnie -Oferowane do dostawy - należy wpisać wartość parametru, gdy Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia lepszy. W innych przypadkach należy potwierdzić zgodność parametrów oferowanych do dostawy z wymaganymi poprzez wpisanie np. słowa TAK, ZGODNE
Inne dokumenty Dowodami, o których mowa w pkt.III.4.1) są poświadczenia. Poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca z uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń, przedkłada oświadczenie. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów, o których mowa powyżej w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane. Za główne dostawy, dla których należy przedstawić dowody uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 8.I SIWZ (dot. posiadania wiedzy i doświadczenia). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, z którego bezsprzecznie i jednoznacznie będzie wynikać co najmniej: a.rodzaj udostępnianych zasobów, b.w jaki sposób zobowiązanie będzie wykonywane - formę udostępnienia zasobów, c.jakiego okresu zobowiązanie dotyczy, d.kto jest podmiotem przyjmującym zasoby. Ww. zobowiązanie musi mieć formę oryginału. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. W przypadku, gdy w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca powoływał się, na zasoby innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, a podmiot ten będzie podwykonawcą, to jeżeli Wykonawca będzie chciał zmienić albo zrezygnować z tego podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia ten warunek w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych umów, zgodnie z art.144 ust.1 ustawy PZP, w stosunku do treści oferty, w następujących okolicznościach: 1) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie oprogramowania, modelu/typu sprzętu w przypadku zakończenia produkcji i braku dostępności na rynku, pod warunkiem, że urządzenie będzie posiadało parametry nie gorsze od oferowanego modelu i nie spowoduje to podwyższenia ceny umowy; 2) po zawarciu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 3) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 4) wystąpiła zależność realizacji przedmiotu umowy z wynikami innych projektów teleinformatycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy. Ww. zmiany wymagają zgody obu stron i muszą być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Kryt 3 Czas dostawy
Kryt 3p 10
Czy aukcja Tak
Aukcja dod info https://aukcje.uzp.gov.pl jeżeli w danym zadaniu złożone zostaną co najmniej 3 oferty pisemne niepodlegające odrzuceniu
Spec www www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
Spec war Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul.Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168 po uprzednim złożeniu wniosku o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostępna za odpłatnością
Data skl 07/08/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pokój 204 Sekretariat Wydziału Komunikacji Społecznej
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający zastrzega ponadto, iż wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy, podlega wykonawca, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, chyba że wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Czy uniewaznienie Nie
Dok grup kap 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)