Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych ZP/11/15

Publication date 2015-07-30
End date 2015-08-18 12:00:00
Instytucja Instytut Odlewnictwa
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 114219 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do Instytutu Odlewnictwa w Krakowie.
Ilość materiałów biurowych i eksploatacyjnych danego rodzaju podanych w załączniku A do SIWZ może ulec zmianie w taki sposób, iż w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, Zamawiający może zmienić proporcje ilościowe w zakresie poszczególnych asortymentów objętych zamówieniem publicznym. Powyższe uprawnienie Zamawiającego do swobodnego wyboru ilości asortymentu, spośród poszczególnych grup asortymentu nie ma wpływu na wysokość ceny całkowitej zamówienia, wskazanej w zawartej pomiędzy stronami umowie
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Odlewnictwa
Ulica ul. Zakopiańska 73
Nr domu 73
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30-418
Wojewodztwo małopolskie
Internet www.iod.krakow.pl
E mail iod@iod.krakow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/08/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawcy powinni spełniać warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2a do SIWZ. Z treści dokumentów powinno wynikać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
Wiedza Wykonawcy powinni spełniać warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2a do SIWZ. Z treści dokumentów powinno wynikać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
Zdolne Wykonawcy powinni spełniać warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2a do SIWZ. Z treści dokumentów powinno wynikać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
Sytuacja Wykonawcy powinni spełniać warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2a do SIWZ. Z treści dokumentów powinno wynikać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wzór umowy zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Żadna ze stron nie może żądać zmiany umowy, chyba, że zachodzą okoliczności, o których mowa w art.144 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w drodze aneksu w zakresie: - wysokości opłat, wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, - terminu realizacji umowy w przypadku gdy Zamawiający nie wykorzysta wartości ceny wskazanej w umowie do 31 sierpnia 2016 r., z zastrzeżeniem, że zmiana terminu realizacji umowy nie może przekroczyć sześciu miesięcy licząc od daty 31 sierpnia 2016 r. 4. W przypadku zaprzestania lub wstrzymania produkcji oferowanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca winien niezwłocznie przedłożyć pisemną informację od producenta o terminie zaprzestania bądź wstrzymania produkcji. Po uzgodnieniu z Zamawiającym Wykonawca dostarczy w zamian przedmiot umowy o parametrach równoważnych lub lepszych od określonych przez Zamawiającego, w cenie określonej w ofercie Wykonawcy. 5. Wszelkie zmiany zostaną wprowadzone aneksem do umowy. 6. Nie stawienie się Wykonawcy w terminie wyznaczonym mu przez Zamawiającego, w siedzibie Zamawiającego, celem podpisania niniejszej umowy strony zgodnie poczytują jako odstąpienie wykonawcy od zawarcia przez Wykonawcę tejże umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Spec www www.iod.krakow.pl
Spec war INSTYTUT ODLEWNICTWA 30-418 Kraków, ul. Zakopiańska 73 budynek BLT, piętro II, pok. 210
Data skl 18/08/2015
Godz skl 12:00
Miejsce INSTYTUT ODLEWNICTWA 30-418 Kraków, ul. Zakopiańska 73 budynek BLT, parter-recepcja
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)