Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Nowe Ostrowy

Publication date 2015-07-30
End date 2015-08-07 13:00:00
Instytucja Gmina Nowe Ostrowy
Miejscowość Nowe Ostrowy
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Meble przedszkolne,
  • Wyposażenie domowe,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 193730 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 375352009, 391662106, 375200009, 391610008, 391000005, 392000004, 397000009, 444100007, 301900007, 302000001, 323000006, 480000008, 481900006, 454211452, 451127239
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje modernizację oddziałów przedszkolnych w Gminie Nowe Ostrowy:
CZĘŚĆ I - modernizacja 2 oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Ostrowach poprzez:
- organizację placu zabaw - wyposażenie i montaż urządzeń placu zabaw,
- dostawę wyposażenia ( tj. wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach, meble i wyposażenie wypoczynkowe, wyposażenie kuchni, zabawki i pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, sprzęt ICT, sprzęt audiowizualny);
CZĘŚĆ II - modernizacja 1 oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Imielnie poprzez:
- organizację placu zabaw - wyposażenie i montaż urządzeń placu zabaw,
- dostosowanie pomieszczeń toalet do potrzeb dzieci oraz modernizację toalet dla personelu,
- dostawę wyposażenia ( tj. wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach, meble i wyposażenie wypoczynkowe, wyposażenie kuchni, rolety okienne, zabawki i pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, sprzęt ICT, sprzęt audiowizualny).

Dokładny przedmiot i zakres zamówienia określony jest w formularzach szczegółowych kalkulacji cenowych

Opis

- organizacja placu zabaw - wyposażenie i montaż urządzeń placu zabaw,
- dostawa wyposażenia ( tj. wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach, meble i wyposażenie wypoczynkowe, wyposażenie kuchni, zabawki i pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, sprzęt ICT, sprzęt audiowizualny);
Dokładny przedmiot i zakres zamówienia określony jest w formularzach szczegółowych kalkulacji cenowych - załącznik nr 4a- organizacja placu zabaw - wyposażenie i montaż urządzeń placu zabaw,
- dostosowanie pomieszczeń toalet do potrzeb dzieci oraz modernizację toalet dla personelu,
- dostawa wyposażenia ( tj. wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach, meble i wyposażenie wypoczynkowe, wyposażenie kuchni, rolety okienne, zabawki i pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, sprzęt ICT, sprzęt audiowizualny).

Dokładny przedmiot i zakres zamówienia określony jest w formularzach szczegółowych kalkulacji cenowych - załącznik nr 4b.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Nowe Ostrowy
Ulica Nowe Ostrowy 80
Nr domu 80
Miejscowosc Nowe Ostrowy
Kod poczt 99-350
Wojewodztwo łódzkie
Tel 024 3561400
Fax 024 3561400
Internet www.noweostrowy.bip.org.pl
Regon 61101578000000
E mail inwest@noweostrowy.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 28/08/2015
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) - ocena będzie polegała na stwierdzeniu czy odpis jest aktualny i obejmuje zakres działalności pozwalającej zrealizować przedmiot zamówienia Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ, z których jednoznacznie musi wynikać, iż stosując formułę: spełnia - nie spełnia Wykonawca spełnił te warunki
Wiedza Nie ustala się
Potencjal Nie ustala się
Zdolne Nie ustala się
Sytuacja Nie ustala się
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty a) Formularz ofertowy, b) Formularze szczegółowych kalkulacji cenowych, c) Parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy, d) Formularz wykonanych robót, dostaw
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w drodze udzielenia zamówienia publicznego w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT - jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie kosztów umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę; 2) zmiany umowy polegające na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, konta, kierownika budowy); 3) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ nadzwyczajnymi warunkami jak: niewybuchy i niewypały, wykopaliska archeologiczne inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące obiektywną niemożliwością prowadzenia prac (np. gradobicie, huragany, trąby powietrzne). 4) Zmiany będące następstwem wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy. Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie
Kryt cena A
Spec www www.noweostrowy.bip.org.pl
Spec war Urząd Gminy Nowe Ostrowy Nowe Ostrowy 80 99-350 Ostrowy
Data skl 07/08/2015
Godz skl 13:00
Miejsce Urząd Gminy Nowe Ostrowy Nowe Ostrowy 80 99-350 Ostrowy sekretariat - pok. nr 12
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1.Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)