dostawa foteli obrotowych i krzeseł

Publication date 2015-07-30
End date 2015-08-07 09:00:00
Instytucja Miasto Poznań
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Siedziska,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 194154 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391111004, 391120000, 391130007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa do siedziby Zamawiającego:
- 10 szt. gabinetowych foteli obrotowych
- 150 szt. pracowniczych foteli obrotowych
- 50 szt. krzeseł gościnnych
szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do wzoru umowy.
Dostawa zamawianych foteli i krzeseł odbywać się będzie zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ - harmonogram zakupu krzeseł.
Zamawiający wymaga udzielenia na dostarczone fotele i krzesła 60 miesięcy gwarancji.
ASPEKT ŚRODOWISKOWY
Zawarty jest w punkcie XI.2, realizowany poprzez przyznawanie punktów za posiadanie przez producentów foteli obrotowych certyfikatu ISO 14001
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działania
lub zaniechania jak za swoje własne.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Poznań
Ulica Plac Kolegiacki 17
Nr domu 17
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-841
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 8785210
Fax 61 878 50 85
Internet http://bip.um.poznan.pl
Regon 63125782200000
E mail bzp@um.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 9
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 525,00 zł
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę foteli biurowych i/lub krzeseł o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 1 do umowy. 3) Certyfikat ISO 14001 wydany dla producenta oferowanych gabinetowych foteli obrotowych - Dokument ten nie podlega uzupełnieniu w toku oceny i badania ofert.. 4) Certyfikat ISO 14001 wydany dla producenta oferowanych pracowniczych foteli obrotowych - Dokument ten nie podlega uzupełnieniu w toku oceny i badania ofert.. 5) Wypełniona i podpisana Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zmianami), albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ; 6) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. - Opinia zgodności z normami PN- EN 1335-1:2004 , PN-EN 1335- 2:2009 , PN-EN 1335-3:2009 (sprawozdanie z badań); - Pisemne potwierdzenie producenta o wykonaniu fotela z zastosowaniem pianki trudnopalnej dla danej partii foteli; - Certyfikat potwierdzający parametry zastosowanej tapicerki; - Protokół oceny ergonomicznej; Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmianę terminu zakończenia umowy i jej przedłużenie aneksem maksymalnie o 3 miesiące, w przypadku niewykorzystania maksymalnej wartości umowy wskazanej w §4 w terminie ustalonym w §3 ust. 1.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Posiadanie CERTYFIKATU ISO 14001
Kryt 2p 5
Czy aukcja Tak
Aukcja dod info https://poznan.marketplanet.pl
Spec www http://bip.poznan.pl
Spec war Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 158
Data skl 07/08/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 152
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)