Dostawa wraz z montażem wyposażenia socjalnobytowego domu studenckiego Państwowej Wyższej Szkoły Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu mieszczącego się przy ul. Tymona Terleckiego 4 - działka 194 obr. 212 Przemyśl,

Publication date 2015-07-30
End date 2015-08-07 14:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 194324 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391500008, 397100002, 397132108, 397114209, 397111000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Część I - Wyposażenia akademika - meble
Część II - Wyposażenie akademika - sprzęt AGD i socjalnobytowy.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia socjalnobytowego domu studenckiego mieszczącego się przy ul. Tymona Terleckiego 4 - działka 194 obr. 212 Przemyśl.

Część I - Wyposażenie akademika - meble

1. Łóżko piętrowe -20 szt.
2. Łóżko - 28 szt.
3. Stolik - 60 szt.
4. Szafka wisząca nad stolikiem -66 szt.
5. Szafa ubraniowa -60 szt.
6. Szafka stojąca z blatem kuchennym -20 szt.
7. Szafka wisząca nad blatem kuchennym -20 szt.
8. Szafka kuchenna -2 szt.
9. Listwa odbojowa -160 mb.


Część II - Wyposażenie akademika - sprzęt AGD i socjalnobytowy


1. Lodówka do szafki -20 szt.
2. Lodówka wolnostojąca -3szt .
3. Suszarka automatyczna -2 szt.
4. Pralka automatyczna -2 szt.
5. Automat czasowy - 4 szt.
6. Kuchenka mikrofalowa -2 szt.
7. Płyta elektryczna - indukcyjna -2 szt.
8. Lustro łazienkowe 23 szt.
9. Okap kuchenny -2 szt.
10. Kosz na śmieci -25 szt.
11. Materac -68 szt.
12. Kołdra + poduszka -68 szt.


Dostarczone przez Wykonawcę wyposażenie musi być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, spełniać przepisy bhp, ppoż, i być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie dla tego typu wyposażenia certyfikaty bezpieczeństwa lub atest higieniczny. Wszelkie koszty związane z dostawą i montażem wyposażenia leżą po stronie Wykonawcy. Wykonawca będzie również odpowiedzialny za wszelkie szkody wynikłe w związku z realizacją zamówienia, wyrządzone w mieniu Zamawiającego i będzie zobowiązany do ich naprawienia na koszt własny. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 24 miesiące gwarancji jakości licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dostawy wraz z montażem.

Opis

Część I - Wyposażenie akademika - meble

1. Łóżko piętrowe 20 szt.
2. Łóżko 28 szt.
3. Stolik 60 szt.
4. Szafka wisząca nad stolikiem 66 szt.
5. Szafa ubraniowa 60 szt.
6. Szafka stojąca z blatem kuchennym 20 szt.
7. Szafka wisząca nad blatem kuchennym 20 szt.
8. Szafka kuchenna 2 szt.
9. Listwa odbojowa 160 mb.Część II - Wyposażenie akademika - sprzęt AGD i socjalnobytowy


1. Lodówka do szafki 20 szt.
2. Lodówka wolnostojąca 3szt .
3. Suszarka automatyczna 2 szt.
4. Pralka automatyczna 2 szt.
5. Automat czasowy 4 szt.
6. Kuchenka mikrofalowa 2 szt.
7. Płyta elektryczna - indukcyjna 2 szt.
8. Lustro łazienkowe 23 szt.
9. Okap kuchenny 2 szt.
10. Kosz na śmieci 25 szt.
11. Materac 68 szt.
12. Kołdra + poduszka 68 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu
Ulica ul. Tymona Terleckiego 6
Nr domu 6
Miejscowosc Przemyśl
Kod poczt 37-700
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 0-16 678-94-59
Fax 0-16 678-94-59
Internet www.pwsw.pl
Regon 65143198300000
E mail ag3@pwsw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 25/09/2015
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie - uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. nr 4 do SIWZ)
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie - uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. nr 4 do SIWZ)
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie - uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. nr 4 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, w tym zakresie - uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. nr 4 do SIWZ)
Sytuacja Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna warunek, za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 4 do SIWZ). Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany do złożenia kopii wymaganego dokumentu - przed terminem podpisania umowy.
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych dopuszcza się zmiany umowy w przypadku, gdy: 1) W przypadku zmiany w trakcie realizacji zadania: a) urzędowej stawki należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wynagrodzenie, ulegnie zmianie (odpowiedniemu zmniejszeniu lub zwiększeniu), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W takim przypadku zmiana wynagrodzenia umownego zostanie wprowadzona aneksem do umowy. 2) W toku wykonywania umowy wystąpi zmiana danych adresowych zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy. 3) W toku trwania umowy stwierdzi się błąd/omyłkę pisarską w treści umowy - poprawienie błędu pisarskiego może nastąpić poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego między innymi: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 5. Wszystkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem jej nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin
Kryt 2p 5
Spec www http://www.pwsw-przemysl.bip.podkarpackie.eu/index.php/zamowienia-publiczne
Spec war http://www.pwsw-przemysl.bip.podkarpackie.eu/index.php/zamowienia-publiczne
Data skl 07/08/2015
Godz skl 14:00
Miejsce Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyśu ul. Tymona Terleckiego 6, 37-700 Przemyśl Budynek: Pałac Lubomirskich Pokój nr 24 (rektorat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)