Zakup komputerów biurowych (stacje robocze), komputerów przenośnych, tabletów, monitorów, ekranu elektrycznie opuszczanego, rzutnika krótkoogniskowego, macierzy dyskowych. Postępowanie nr DZP/52/PN/46/15

Publication date 2015-07-31
End date 2015-08-10 10:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 114321 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302140002, 302131006, 302132007, 302313103, 386534001, 386521001, 302331411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup komputerów biurowych (stacje robocze), komputerów przenośnych, tabletów, monitorów, ekranu elektrycznie opuszczanego, rzutnika krótkoogniskowego, macierzy dyskowych.
Część 1 - Komputery przenośne 15,6 20 szt. i monitory 27 20 szt.
Cześć 2 - komputery stacjonarne 50 szt.
Cześć 3- komputer przenośny 13,3 4 szt., tablet 10 35 szt., ekran elektrycznie opuszczany z pilotem 1 szt., rzutnik krótkoogniskowy 1 szt., macierze dyskowe 4 szt
Wartość szacunkowa zamówienia przekracza wartość 30 000 euro a jest mniejsza niż równowartość kwoty 207 000 euro.

Opis

Komputery przenośne 15,6 20 szt. i monitory 27 20 szt
Wartość szacunkowa zamówienia przekracza wartość 30 000 euro a jest mniejsza niż równowartość kwoty 207 000 euro.komputery stacjonarne 50 szt.
Wartość szacunkowa zamówienia przekracza wartość 30 000 euro a jest mniejsza niż równowartość kwoty 207 000 euro.Komputer przenośny 13,3 4 szt., tablet 10 35 szt., ekran elektrycznie opuszczany z pilotem 1 szt., rzutnik krótkoogniskowy 1 szt., macierze dyskowe 4 szt.
Wartość szacunkowa zamówienia przekracza wartość 30 000 euro a jest mniejsza niż równowartość kwoty 207 000 euro.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich
Ulica ul. Chmielna 120
Nr domu 120
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-801
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 55 89 000
Fax 22 8909211
Internet http://www.zdm.waw.pl
E mail zzp@zdm.waw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp łącznie do 50% wartości zamówienia podstawowego
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawca do oferty winien załączyć formularze cenowe - załączniki 2a, 2b, 2c. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, zawierające zakres czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, powyższe zobowiązanie lub inne dokumenty, na podstawie których Wykonawca udowadnia, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, powinno zawierać: 2.1. zakres (opis) dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2.2. sposób wykorzystania zasobów przy wykonywaniu zamówienia, 2.3. określenie charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 2.4. określenie zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego, powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów. 4. Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez zamawiającego wymaganiom: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, wykonawca załączy do oferty dokumenty: 4.1.W części 1 i 2 w przypadku dostawy komputerów przenośnych i stacjonarnych firma świadcząca usługi serwisu gwarancyjnego musi posiadać ISO 9001 :2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające wymagane w załączeniu do oferty. 4.2. W części 1 i 2 w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego-wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku. 5. Przy każdym oferowanym sprzęcie oferent musi podać producenta sprzętu w formularzu cenowym jednoznacznie określający oferowany sprzęt model i symbol oraz jego specyfikację techniczną w załączeniu do oferty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio wartości zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1)w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 2)ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia; 3)siła wyższa. 2.Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu, o którym mowa w § 10 ust. 1 niniejszej umowy.
Kryt cena A
Czy aukcja Tak
Aukcja dod info http://aukcje.um.warszawa.pl
Spec www http://www.zdm.waw.pl
Spec war Zarząd Dróg Miejskich - KANCELARIA - ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa
Data skl 10/08/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Otwarcie ofert w tym samym dniu o godz. 10:30 sala konferencyjna 402 Miejsce: Zarząd Dróg Miejskich - KANCELARIA - ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp oraz warunków przedmiotowych zostanie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Polegać będzie na ocenie zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności pod kątem rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia, zgodnie z formułą jak spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków udziału skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 3.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 3.1.Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3.2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 3.3. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika tych Wykonawców. 4. Zamawiający: 4.1. Wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec tego Wykonawcy okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1, ust. 2 i ust. 2a ustawy Pzp. 4.2. Zamawiający odrzuci każdą ofertę w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych- Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrana część zamówienia lub na wszystkie części zamówienia. 6. W ofercie należy wpisać osobę uprawniona do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej. W przypadku, gdy będzie to inna osoba niż podpisująca ofertę, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający: Wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec tego Wykonawcy okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1, ust. 2 i ust. 2a ustawy Pzp. 8 .Zamawiający zastrzega sobie prawo, po otwarciu ofert, do zwrócenia się do oferentów o przysłanie próbnych egzemplarzy oferowanego sprzętu w całym zakresie zamówienia lub tylko określonego rodzaju sprzętu w terminie do 5 dni roboczych od momentu powiadomienia oferenta o takiej konieczności. W przypadku gdy oferent nie dostarczy wymaganego sprzętu, bądź sprzęt nie będzie spełniał wymogów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jego oferta zostanie odrzucona.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)