Dostawa artykułów szkoleniowych i informacyjno-promocyjnych dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska

Publication date 2015-07-31
End date 2015-08-14 11:30:00
Instytucja Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Pomoce naukowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 114597 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391622007, 392941000, 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie artykułów szkoleniowych i informacyjno-promocyjnych wraz z opracowaniem graficznym w podziale na dwie części:
1.1. Część I: Dostawa artykułów szkoleniowych i informacyjno-promocyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Wsparcie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszary Natura 2000 realizowanego w Departamencie Ocen Oddziaływania na Środowisko Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska;
1.2. Część II: Dostawa materiałów promocyjnych na konferencję podsumowującą i prezentującą wyniki projektu pn. Weryfikacja i aktualizacja informacji przestrzennej i opisowej o pomnikach przyrody i użytkach ekologicznych na terenie Polski zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 września 2012 r. w sprawie centralnego rejestru form ochrony przyrody (Dz. U. z 2012 r. poz. 1080).
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest:
2.1. dla Części I - w Załączniku Nr 1a do SIWZ;
2.2. dla Części II - w Załączniku Nr 1b do SIWZ.

3. Termin wykonania zamówienia:
3.1. dla Części I - 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.2. dla Części II - 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Opis

Dostawa artykułów szkoleniowych i informacyjno-promocyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Wsparcie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszary Natura 2000, realizowanego w Departamencie Ocen Oddziaływania na Środowisko Generalnej Dyrekcji Ochrony.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1a do SIWZ.Dostawa materiałów promocyjnych na konferencję podsumowującą i prezentującą wyniki projektu pn. Weryfikacja i aktualizacja informacji przestrzennej i opisowej o pomnikach przyrody i użytkach ekologicznych na terenie Polski zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 września 2012 r. w sprawie centralnego rejestru form ochrony przyrody (Dz. U. z 2012 r. poz. 1080).
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
Ulica ul. Wawelska 52/54
Nr domu 52/54
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-922
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 5792107
Fax 22 5792112
Internet www.gdos.gov.pl
Regon 14162841000000
E mail tomasz.borowiecki@gdos.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 60
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
Wiedza Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, niezależnie od tego, czy składa ofertę na jedną lub dwie części zamówienia, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie wykonał 3 dostawy o wartości co najmniej 10 000 zł brutto każda, których przedmiotem było wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logo zamawiającego;
Potencjal Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
Zdolne Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dla Części I: Zamawiający zgodnie z art. 144 Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w następujących okolicznościach: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, gdy zaistnieje przerwa w realizacji Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Stron, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania Umowy; 3) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zmian zasad płatności wynagrodzenia, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy; 4) zmian sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie lub wytycznych dotyczących ich realizacji; 5) zmian przedmiotu Umowy związanych z rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy; 6) zmian wynikających z wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 7) zmiany terminu realizacji Umowy determinowanej uwarunkowaniami projektowymi, której nie można było przewidzieć w dniu jej zawarcia. Dla Części II: 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w następujących okolicznościach: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, gdy zaistnieje przerwa w realizacji Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Stron, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania Umowy; 3) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zmian zasad płatności wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy; 4) zmian sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie lub wytycznych dotyczących ich realizacji; 5) zmian przedmiotu Umowy związanych z rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy; 6) zmian wynikających z wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 7) zmiany terminu realizacji Umowy determinowana uwarunkowaniami projektowymi, której nie można było przewidzieć w dniu jej zawarcia.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Parametry Techniczne
Kryt 2p 20
Spec www http://bip.gdos.gov.pl/zamowienia
Spec war Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54, pok. 486 (Kancelaria).
Data skl 14/08/2015
Godz skl 11:30
Miejsce Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54, pok. 486 (Kancelaria).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat Zamówienie dla Części I jest finansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zgodnie z umową nr 929/2014/Wn50/NE-00/D z dnia 30.12.2014 r. Zamówienie dla Części II jest finansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zgodnie z umową nr 753/2012/Wn-50/NE-ZS/D z dnia 13.11.2012 r.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)