Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
|
Ulica |
Al. Mickiewicza 30
|
Nr domu |
30
|
Miejscowosc |
Kraków
|
Kod poczt |
30-059
|
Wojewodztwo |
małopolskie
|
Tel |
012 6173595
|
Fax |
(012) 6173595, 6173363
|
Internet |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Regon |
00000157700000
|
E mail |
zzp@uci.agh.edu.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
7
|
Wadium |
W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
Próbek (spełniających wszystkie warunki techniczne opisane w SIWZ) bez znakowania, bądź z innym niż wymagane w SIWZ:
1. Kubek ceramiczny z uchwytem - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.1
2. Kostka antystresowa - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.2
3. Smycz - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.3
4. Nalepka z logo - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.5
5. Torba płócienna granatowa z nadrukiem - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.6
6. Aluminiowy długopis - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.7
Jeżeli ww. próbki będą dostarczone ze znakowaniem, metoda oraz jakość znakowania nie będą oceniane.
Próbek ze znakowaniem - spełniających wszystkie wymagania opisane w specyfikacji:
1. Brelok (świecąca żarówka w technologii LED) z wykonanym napisem www.eaiib.agh.edu.pl - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.4
Zamawiający dopuszcza, aby na złożonych próbkach było inne logo niż w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ale naniesione tą samą metodą, która będzie zastosowana przy realizacji niniejszego zamówienia. Składane wraz z ofertą próbki muszą spełniać wszystkie warunki opisane w SIWZ pod względem wyglądu, wykończenia i wykonania.
|
Inne dokumenty |
Formularz oferty - dostawy
Kalkulacja cenowa
Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego wskazania producenta wszystkich elementów wyszczególnionych w kalkulacji cenowej.
W przypadku, gdy wykonawca jest producentem oferowanego elementu można użyć określenia wyrób własny.
Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólni), o ile ofertę składa pełnomocnik.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
a. terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
epidemią stwierdzona przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym,
warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonanie dostawy
trudnościami w nabyciu materiałów i urządzeń wynikającymi z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub innych przyczyn niezależnych od oby stron umowy,
następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu,
następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
b. wysokości wynagrodzenia w przypadku:
zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,
a. jakości lub innych parametrów produktów zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
niedostępnością na rynku produktów wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych produktów;
pojawieniem się na rynku produktów o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie,
pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
b. osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały co najmniej takie uprawnienia, które potwierdzają spełnienie warunku w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia w zakresie osób.
c. powierzenie określonego zakresu podwykonawcy lub zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku gdy:
wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia,
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
50
|
Kryt 2 |
Jakość i estetyka przedstawionych przykładowych produktów
|
Kryt 2p |
30
|
Kryt 3 |
Termin realizacji zamówienia
|
Kryt 3p |
20
|
Spec www |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Spec war |
siedziba zmawiającego pok. 117 C-2
|
Data skl |
10/08/2015
|
Godz skl |
09:30
|
Miejsce |
siedziba zmawiającego pok. 117 C-2
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|