dostawa materiałów reklamowych dla WEAIiIB - KC-zp.272-389/15

Publication date 2015-07-31
End date 2015-08-10 09:30:00
Instytucja Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 114787 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa materiałów reklamowych dla WEAIiIB

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Ulica Al. Mickiewicza 30
Nr domu 30
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30-059
Wojewodztwo małopolskie
Tel 012 6173595
Fax (012) 6173595, 6173363
Internet www.dzp.agh.edu.pl
Regon 00000157700000
E mail zzp@uci.agh.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 7
Wadium W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: Próbek (spełniających wszystkie warunki techniczne opisane w SIWZ) bez znakowania, bądź z innym niż wymagane w SIWZ: 1. Kubek ceramiczny z uchwytem - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.1 2. Kostka antystresowa - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.2 3. Smycz - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.3 4. Nalepka z logo - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.5 5. Torba płócienna granatowa z nadrukiem - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.6 6. Aluminiowy długopis - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.7 Jeżeli ww. próbki będą dostarczone ze znakowaniem, metoda oraz jakość znakowania nie będą oceniane. Próbek ze znakowaniem - spełniających wszystkie wymagania opisane w specyfikacji: 1. Brelok (świecąca żarówka w technologii LED) z wykonanym napisem www.eaiib.agh.edu.pl - opis wg specyfikacji pkt 3.1, lp.4 Zamawiający dopuszcza, aby na złożonych próbkach było inne logo niż w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ale naniesione tą samą metodą, która będzie zastosowana przy realizacji niniejszego zamówienia. Składane wraz z ofertą próbki muszą spełniać wszystkie warunki opisane w SIWZ pod względem wyglądu, wykończenia i wykonania.
Inne dokumenty Formularz oferty - dostawy Kalkulacja cenowa Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego wskazania producenta wszystkich elementów wyszczególnionych w kalkulacji cenowej. W przypadku, gdy wykonawca jest producentem oferowanego elementu można użyć określenia wyrób własny. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólni), o ile ofertę składa pełnomocnik.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a. terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: epidemią stwierdzona przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonanie dostawy trudnościami w nabyciu materiałów i urządzeń wynikającymi z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub innych przyczyn niezależnych od oby stron umowy, następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. b. wysokości wynagrodzenia w przypadku: zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, a. jakości lub innych parametrów produktów zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana: niedostępnością na rynku produktów wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych produktów; pojawieniem się na rynku produktów o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. b. osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały co najmniej takie uprawnienia, które potwierdzają spełnienie warunku w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia w zakresie osób. c. powierzenie określonego zakresu podwykonawcy lub zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku gdy: wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia, 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.
Kryt cena B
Kryt 1p 50
Kryt 2 Jakość i estetyka przedstawionych przykładowych produktów
Kryt 2p 30
Kryt 3 Termin realizacji zamówienia
Kryt 3p 20
Spec www www.dzp.agh.edu.pl
Spec war siedziba zmawiającego pok. 117 C-2
Data skl 10/08/2015
Godz skl 09:30
Miejsce siedziba zmawiającego pok. 117 C-2
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)