KONTRAKT 23 Dostawa mebli do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Białymstoku przy ul. Gen. Wł. Andersa 40 F

Publication date 2015-07-31
End date 2015-08-25 11:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o.
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 115145 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391120000, 391413005, 391211007, 391212008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli oraz sprzętu AGD w budynku administracyjno-socjalnym, procesowym i technicznym Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Białymstoku przy ul. Gen. Andersa 40 F.
2. Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia jest Specyfikacja wyposażenia w meble wraz z planem ich rozmieszczenia w budynku administracyjno-socjalnym, procesowym i technicznym stanowiąca Część III SIWZ.
3. Pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są we wzorze umowy (Część II SIWZ).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o.
Ulica ul. Kombatantów 4
Nr domu 4
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15-110
Wojewodztwo podlaskie
Tel 085 6539800
Fax 085 6539800
Internet www.lech.net.pl
Regon 05000147200000
E mail biuro@lech.net.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/11/2015
Wadium Wykonawca zobowiązany jest z wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Szczegółowe postanowienia dotyczące w szczególności wnoszenia, zwrotu i utraty wadium zawiera SIWZ część I IDW pkt 11.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał przynajmniej trzy zamówienia, których przedmiotem były dostawy mebli, o wartości co najmniej 100 000 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto) każda dostawa.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie, uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 200 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, w wykazie dostaw, wykonawca jest zobowiązany wykazać, co najmniej trzy dostawy określone w sekcji III.3.2) (tj w punkcie 9.5. ppkt 2 SIWZ część I IDW).
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W zakresie wykazania spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, wykonawca wraz z ofertą złoży: Opis oferowanych mebli - np. karty katalogowe i zdjęcia/rysunki mebli oraz sprzętu AGD, potwierdzające spełnienie parametrów zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Część III SIWZ) oraz w celu określenia przedmiotu oferty. Wykonawca w tabeli w załączniku nr 6 powinien podać typ/rodzaj mebli/sprzętu AGD, model, kolor ORAZ winien wskazać numer załącznika w którym znajdują się opisy/karty katalogowe i zdjęcia umożliwiające jednoznaczną ocenę zgodności oferowanych mebli i sprzętu AGD z OPZ.
Inne dokumenty 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, szczegółowe postanowienia zawiera SIWZ część I IDW pkt 10 ppkt 1.5. 5. Kompletna oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do IDW), b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) listę podmiotów należącą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. nr 50, poz. 331, z późn. zm), lub informacje o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy załącznik nr 5 do IDW, e) pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 9 i 10 IDW, w tym Opis oferowanych mebli i sprzętu AGD, f) potwierdzenie wniesienia wadium. 6. Zamawiający zastrzega sobie, zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, możliwość unieważnienia postępowania,jeżeli środki pochodzące z Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. 2. Z wyjątkiem okoliczności przewidzianych umową, zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty w następujących okolicznościach: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia: a) w przypadku wystąpienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie nagłe, niezależne od woli Stron, której nie można było przewidzieć lub której nie można było zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; b) w przypadku opóźnienia w przekazaniu przez wykonawcę robót budowlanych Zamawiającemu pomieszczeń, w których ma być ustawiony dostarczony przedmiot zamówienia; c) niemożliwość zrealizowania zamówienia w pierwotnym terminie z przyczyn i zdarzeń, niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego; - o czas trwania przyczyny powodującej opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy; 2) wypłaty na rzecz Wykonawcy dodatkowego wynagrodzenia w związku z koniecznością magazynowania przedmiotu umowy, jeżeli nastąpi opóźnienie jego odbioru na wniosek Zamawiającego i będzie ono większe niż 30 dni w stosunku do przewidzianego pierwotnie terminu zakończenia realizacji zamówienia - o koszt, jaki okaże się niezbędny do magazynowania tych elementów; 3) zmiany w zakresie przedmiotu dostawy w stosunku do jej opisu w dokumentacji Zamawiającego o której mowa w § 1 ust 2 umowy, jeśli okaże się to niezbędne w celu usunięcia niezgodności, mogących uniemożliwić lub utrudnić rozstawienie elementów przedmiotu zamówienia w ich pierwotnie zaplanowanym usytuowaniu; 4) niezbędne będzie wprowadzenie zmian w treści umowy z powodu konieczności dostosowania jej zapisów do zmieniającego się prawa po dacie podpisania umowy - strony dostosują postanowienia umowy do zmienionego stanu prawnego.
Kryt cena B
Kryt 1p 94
Kryt 2 Gwarancja Jakości
Kryt 2p 6
Spec www www.lech.net.pl
Spec war PUHP LECH sp. z o.o. ul. Kamienna 17, Białystok 15-021
Data skl 25/08/2015
Godz skl 11:00
Miejsce PUHP LECH sp. z o.o.ul. Kombatantów 4, 15-110 Białystok
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Zintegrowany system gospodarki odpadami dla aglomeracji białostockiej współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)