Dostawa dla WORD w Rzeszowie systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami - według stanu na dzień 4 stycznia 2016 r., oraz jego wdrożenie.
Publication date | 2015-07-31 |
End date | 2015-08-10 10:00:00 |
Instytucja | Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie |
Miejscowość | Rzeszów |
Województwo | podkarpackie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 115149 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 480000008, 722630006, 722650000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiot postępowania stanowi dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy o kierujących pojazdami wg stanu na dzień 4 stycznia 2016 r. oraz jego wdrożenie rozumiane w szczególności jako skonfigurowanie infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego, instalacja i konfiguracja systemu do eksploatacji, należyte zabezpieczenie przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, należyte zabezpieczenie styku systemu z innymi sieciami do wymaganej ustawowo wymiany danych z ewidencjami, przeprowadzenie testów systemu oraz dokonanie migracji danych z obecnie eksploatowanego systemu zamawiającego w sposób zapewniający ciągłość procesów egzaminowania, a nadto utrzymywanie Systemu w stanie pełnej funkcjonalności w trakcie trwania umowy, w tym jego rozwój oraz bieżące dostosowywanie do zmian w obowiązujących Zamawiającego przepisach oraz do innych zmian, niż wynikające ze zmiany stanu prawnego, dotyczących Zamawiającego. 2. Podstawową wymaganą przez Zamawiającego cechą systemu jest jego zintegrowanie z systemem Centralnej Ewidencji Kierowców /dalej: CEK/ oraz Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców /dalej: CEPiK/, a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany Profilu Kandydata na Kierowcę /dalej: PKK/ i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016 r. 3. System w pełni funkcjonalny umożliwia realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na przeprowadzaniu egzaminów na prawo jazdy, co wymaga posiadania przez Zamawiającego możliwości zintegrowania z systemem CEK oraz CEPiK, a nadto wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany PKK i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi na dzień 4 stycznia 2016 r., a także zapewnia przynajmniej: a) zarządzanie infrastrukturą i zasobami Zamawiającego, a nadto użytkownikami systemu i ich uprawnieniami; b) zarządzanie harmonogramem egzaminów, elektroniczną obsługę planu egzaminów, sporządzanie statystyk; c) obsługę zapisów kandydatów na egzamin i ich ewidencjonowanie, w sposób uwzględniający rozliczenia finansowe; d) obsługę rezerwacji egzaminów znajdujących się w harmonogramie egzaminów i dokonywania płatności elektronicznych dokonywanych przez kandydatów poprzez serwis internetowy obsługiwany przez Wykonawcę. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie mieć miejsce w każdym miejscu, w którym będzie w okresie umowy wykonywana przez Zamawiającego jego działalność statutowa. 5. Dodatkowe elementy przedmiotu zamówienia: a) zapewnienie szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę; b) udzielenie licencji na oprogramowanie stanowiące element systemu teleinformatycznego; c) gwarancja jakości; d) bieżące wsparcie techniczne. 6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: a) Całkowite wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpić winno nie później niż w dniu 4 stycznia 2016 r., z wyłączeniem: okresu udzielonej licencji, która będzie realizowana przez cały okres trwania umowy, gwarancji realizowanej w okresie wynikającym z oferty złożonej przez Wykonawcę, a także czynności stałego utrzymywania przez Wykonawcę Systemu w pełnej funkcjonalności, realizowanych przez cały okres trwania umowy, z zastrzeżeniem pkt b) i c). b) Wykonawca będzie zobowiązany do uruchomienia Systemu w pełni funkcjonalnego w środowisku testowym nie później niż w terminie do dnia 3 listopada 2015 r. c) Szkolenie dla pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi narzędzi dostarczonych przez Wykonawcę winno odbyć się w uruchomionym środowisku testowym i zakończyć nie później niż w terminie do dnia 31 grudnia 2015 r. 7. Przepisy regulujące: a) czynności podejmowane przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: - Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej w dalszej części SIWZ - p.z.p. lub ustawą /tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm./, a w sprawach nieuregulowanych przepisami p.z.p., ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny /tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 121/, nadto przepisy aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustawy, w szczególności: - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 lutego 2013 r. /Dz.U. z 2013 r. poz. 231/, - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych /Dz. U. z 2013 r., poz. 1692/, - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich /Dz. U. z 2013 r., poz. 1735/. b) dotyczące przedmiotu zamówienia i stanowiące element jego opisu: - Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami /t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 155/. - Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym /t.j. Dz.U. z 2012r. poz. 1137/ - Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne /t.j. Dz.U. z 2014r. poz. 1114/. - Ustawa z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym /t.j. Dz. U. 2013 poz. 262/. - Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne /Dz.U. z 2014 r. poz. 243 i 827/. - Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych /t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182/. - Rozporządzenie z dnia 13 lipca 2012r. Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach /Dz.U. 2012 poz. 995 / - Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 31 lipca 2012r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami /Dz.U. z 2012r. poz. 1005/. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia pełną zgodność z wymienionymi powyżej przepisami wg stanu ich obowiązywania i brzmienia na dzień 4 stycznia 2016r. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie |
Ulica | Al. Wyzwolenia 4 |
Nr domu | 4 |
Miejscowosc | Rzeszów |
Kod poczt | 35-501 |
Wojewodztwo | podkarpackie |
Tel | 017 8605600 |
Fax | 017 8527194 |
Internet | www.word.rzeszow.pl |
Regon | 69054126000000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna |
Rodzaj zam inny | Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 48 |
Wadium | 1. Zamawiający żąda złożenia wadium w kwocie 9000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 28 1930 1187 2710 0716 5373 0004 4. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium wnoszone w formach innych niż pieniądze, muszą zawierać co najmniej następujące informacje: a) wskazanie nazwy postępowania: b) wskazanie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres); c) wskazanie beneficjenta gwarancji/poręczenia: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie z siedzibą w Rzeszowie przy al. Wyzwolenia 4. d) wskazanie podmiotu, dla którego wystawiany jest dokument gwarancji lub poręczenia - dane Wykonawcy; e) określenie kwoty gwarancji lub poręczenia; f) gwarancja lub poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego; g) wskazanie terminu ważności gwarancji lub poręczenia - nie krótszego niż 30 dni, od dnia w którym upłynął termin składania ofert; h) wskazanie, iż podmiot wystawiający gwarancję/poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania. 5. Po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium po zawarciu umowy oraz wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 p.z.p., co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. - jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a także gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia niniejszego warunku. |
Wiedza | Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał należyte wykonanie /w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie/ co najmniej jednej dostawy wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem zintegrowanego systemu wspomagającego pracę dowolnej jednostki o łącznej wartości co najmniej 200.000 zł brutto. |
Potencjal | Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia niniejszego warunku. |
Zdolne | Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia niniejszego warunku. |
Sytuacja | Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę odpowiadającą 100% wartości złożonej oferty netto. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Inne dokumenty | 1. Formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - podpisany i wypełniony przez Wykonawcę. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust. 1 ustawy p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnienia do działania w imieniu Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4.Dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy obligatoryjnie załączyć oryginał pełnomocnictwa lub jego poświadczony odpis do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy oraz dokumenty wymienione w ust. 5 i 6 cz. IV SIWZ. 5. Wykonawca polegający na zasobach podmiotów trzecich, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1.Umowa może podlegać zmianie w drodze aneksu podpisanego przez Strony w przypadku: a) zmiany przepisów obowiązujących w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, co spowodować może konieczność modyfikacji poszczególnych elementów Systemu; b) zmian po stronie Zamawiającego polegających na zmniejszeniu lub zwiększeniu liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego. c) konieczności uwzględnienia zmiany stawki podatku VAT stawek podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. 2. Aneks sporządzony w powyższych przypadkach nie powoduje powstania po stronie Wykonawcy roszczenia o zwiększenie należnego wynagrodzenia - z wyjątkiem ust. c) - z powodu ewentualnej zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wobec podwyższenia stawki należnego podatku VAT, w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Aneks nie powoduje także powstania roszczeń o naprawienie szkody wynikłej z utraty spodziewanych korzyści przez Wykonawcę. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 70 |
Kryt 2 | Gwarancja jakości |
Kryt 2p | 30 |
Spec www | www.word.rzeszow.pl |
Spec war | Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie al. Wyzwolenia 4, 35-501 Rzeszów; pok. 202 |
Data skl | 10/08/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie al. Wyzwolenia 4, 35-501 Rzeszów II piętro, pok. 202 (sekretariat) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. |